Wysłany: 27-01-2016, 06:45 Czarny mat- usuwanie,malowanie co wybrać w tym przypadku
Witam.
Nie znalazłem odpowiedzi na mój problem więc zakładam nowy temat.
Mam samochód w czarnym macie., nie dawno je kupiłem. Muszę w nim zrobić tylne ranty błotnikow i klapę.
Mam dwie opcje co by było można zrobić
-pomalować całe błotniki w mat tak jest jest po naprawie blacharskiej
-albo pozbyć się tego matu z całego samochodu.
Nie wiem czym to było malowane ale wygląda jakby to był spray ( taki cienki odkurz na słupkach nie przykryty lakierem) ale jak spray to być może jakiś lakier nabity w mieszalni bo od 3 lat jest na samochodzie i ani nie wyblakł ani nie odchodzi. Nie mam pojęcia bo pierwszy Raz mam styczność z matem. Można by spróbować zdjąć ta farbę maszynka z papierem np 800, ale najgorzej będzie na rantach żeby nie przetrzeć wszystkiego a poza tym nawet nie liczę ile czasu by to zajęło :-) a jakby poszło go zedrzec to znowu nie wiadomo czy da radę ten lakier pod spodem wypolerowac a jak będą ubytki to i tak będzie trzeba zrobić. . Są też preparaty do usuwania farb- ale pewnie po takim zabiegu ruszy się nawet lakier pod spodem.
Oryginalny lakier na samochodzie to taki fiolecik LC4T więc ładny,
A jak jest z malowaniem takiego matu? Przejścia itp idzie to wgl zrobić? Bo ani tego polerka się nie ruszy, chyba że samym papierem wodnym? Ale to też będzie widoczne...
Wiek: 35 Dołączył: 13 Sie 2012 Posty: 233 Otrzymał 7 punkt(y) Skąd: radomsko
Wysłany: 27-01-2016, 08:53
Skoro myślisz że to było "lakierowane" sprayem to spróbuj nitro jeżeli to spray to zetrzesz z całego auta i może wypolerujesz zależy czy było matowane przed matem a jeżeli było to jak grubym papierem
Dołączył: 22 Lut 2012 Posty: 552 Punkty: 5/5 Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-01-2016, 21:13
Jak chcesz mogę zdjąć Ci to sodą z calej fury bez rozbierania Da się .. a jak
Ale najpierw trzeba sprawdzić cóż to za lakier.
A czy chcesz cały w macie czy chcesz zmienić wyglad to juz Twoja decyzja.
Nitro nic nie rusza więc chyba malowali z pistoletu ale w szopie
sodowanie dobra sprawa ale daleko i droższe to niż całe auto
Miejsca naprawiane będę malował tak jak jest- na mat, ale czy da rade zrobić tu jakieś przejścia? Czy pasta matująca może być użyta później do zmatowania całego samochodu i uzyskania jednolitego matu?
Wez sprobuj z full dipem. Mialem podobny dylemat, ale znalazlem wlasnie spray matowy i efekt jest bardzo spoko, z wytrzymaloscia tez bylem w szoku, pozytywnym
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum