Chociaż czas suszenia rekatywnego był spory więc może trzymać ale nie musi zrobiłeś też szlif gdzie przy tym podkładzie to też błąd .. nie masz odpowiedniej warstwy aby spełniał swoje zadanie ...
Chociaż czas suszenia rekatywnego był spory więc może trzymać ale nie musi zrobiłeś też szlif gdzie przy tym podkładzie to też błąd .. nie masz odpowiedniej warstwy aby spełniał swoje zadanie ...
Podkład matowany, ale nie przetarty -małżonka się zastanawiała czy nie mam zostawić takich ładnych żółto-beżowych felg
Felgi wyglądają ok, lekkie obijanie młotkiem nic nie uszkodziło, mokra szmata przez noc leżała na feldze i nie widać żadnych zmian.
Szlifować do zera i poprawiać czy też założyć i czekać aż samo spadnie ?
Szlifować do zera i poprawiać czy też założyć i czekać aż samo spadnie ?
Jestem tego samego zdania co koledzy powyżej...nie ruszaj tych felg.
Jest szansa że to się jednak będzie trzymać. Ten produkt (WASH PRIMER Podkład Wytrawiający 2:1 TROTON) z tego co czytam w karcie technicznej, jest zbudowany na żywicy poliwinylowej, czyli na takiej samej jak np. grunt reaktywny 825R CROMAX, na który można nakładać powłoki wierzchnie.
Druga sprawa to to, że nieświadomie zwiększyłeś pole przyczepności dla nałożonej powłoki dekoracyjnej, co może też w jakimś stopniu przechylić szalę na pozytywną stronę - choć z zasady Wash prmer'ów się nie szlifuje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum