Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Mar 2009 Posty: 2131 Punkty: 49/7 Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 16-03-2014, 16:51
Kaes91 napisał/a:
michalLbn napisał/a:
inaczej się zachowuje też lakier w kabinie.
Czyli jak? Bo może moja walka z drażniącymi mnie rzeczami idzie na marne bo i tak w garażu nie uda się lepiej... Powiedz coś więcej.
[/quote]
Opad powietrza powoduje inny czas przyłapywania lakieru i dzięki temu lakier się inaczej rozkłada, łuska lakieru wygląda bardziej jak w fabrycznych autach i łatwiej ją uzyskać.
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Maj 2009 Posty: 3134 Punkty: 106/7 Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 18-03-2014, 14:46
Lakiernicza strefa przygotowawcza pracuje w układzie wyciągu lub recyrkulacji. Nie ma tu odrębnego nawiewu powietrza i dlatego to strefa pomocnicza do prac przygotowawczych.
Co innego strefa lakiernicza. Ta wygląda jak strefa przygotowawcza ale tu sercem nie jest tylko sama turbina wyciągowa, ale cała kompletne jednostka grzewczo wentylacyjna z nawiewem wyciągiem i ogrzewaniem ( czasami rozdzielona obudowami na odrębny nawiew z wymiennikiem ciepła i wyciąg ). Taki zestaw w wielu przypadkach zastąpić może kabinę lakierniczą. Wszytko zależy od zależności między ilością rozpylanej mgły natryskowej, a zdolnością przesyłową układu wentylacyjnego.
... ale generalnie stanowisko lakiernicze może pełnić w dużym zakresie tą samą rolę jaką pełni komora lakiernicza ... trochę gorzej z fazą suszeniem, bo to już zależy od kubatury pomieszczenia w jakiej stoi takie stanowisko.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum