Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 572 Punkty: 19/7 Skąd: małopolska KWA
Wysłany: 21-11-2010, 01:48 Lakierowanie do kantu na wywijke
Bylo o tym na forum i to sporo ale do konca paru kolegów nie zrozumiało i poprosiło mnie o wytłumaczenie więc sobie pozwoliłem to opisać i wrzucić pare fotek.
1 fot zmatowione do kanta a oklejone centymetr niżej ten centymetrowy pasek nie matowiony,
2fot na niezmatowiony centymetrowy pasek naklejam teśmę odwijam ją ku dołowi i podklejam jeszcze jedną w celu podtrzymania tej wywiniętej
reszta fotek, to już bezbarwny oczywiscie pomijam baze bo to każdy wie jak to zrobić
po zakończeniu lakierowania zrywam owdiniętą taśme i czystym rozcięczalnikiem do cieniowania delikatie napylam na przejśćie,osobiscie używam rozc. w spraju bo jest wygodniej
Na koniec zagadka jakie to auto
dla trafnej odpowiedzi nagroda
Ciekawy patent, ale chyba sprawdzi się tylko przy takich kantach jak tutaj.
A auto to pewnie coś z grupy VW - transporter, lub bliźniaki - sprinter/LT. Stawiam na to 2 po focie klamki, ale czy to LT czy sprinter to już nie umiem powiedzieć
Pomógł: 3 razy Wiek: 46 Dołączył: 22 Mar 2010 Posty: 255 Otrzymał 5 punkt(y) Skąd: Śladków Mały
Wysłany: 21-11-2010, 17:59
taki sposób malowania sprawdza sie w wielu wielu autach nawet z bardzo delikatnym kantem łatwo w tedy docieniować górę błotnika do maski lub po wstawieniu reperaturki domalować dół do rantu i jeśli zrobione jest to umiejętnie to nie ma prawa nikt tego odcięcia znaleźć .
ps: ja po malowaniu zostawiam taśmę w spokoju i nie daje rozpuszczalnika do cieniowania i jest ok
jak wyschnie ,tylko delikatnie przepolerować ręcznie . ważne aby nie wylać za grubo bezbarwnego bo będzie problem
ps: ja po malowaniu zostawiam taśmę w spokoju i nie daje rozpuszczalnika do cieniowania i jest ok
Ja też nie daję rozcieńczalnika do cieniowania. ale taśmę zaraz po lakierowaniu zrywam...świeżo nałożony lakier na takim kancie bardziej się rozleje bo nie jest blokowany przez taśmę i praktycznie takiego przejścia nie widać
elegancko !! Ja robiłem ostatnio taką astre tylko ze srebro i musiałem więcej miejsca na cieniowanie zostawić ( jest w fotorelacjach ) a ty jak to liczysz jako zaprawki czy jako elementy ile za taką robótkę ???
lorakkr21,
auto handlarza wiec dlatego było tak zrobine ...
normalnie bym całe elementy lakierował bo wiesz ,ze czasem prosciej polakierowac całosc niz zabawa w takie puzzle
cena była ustalona jak za 2 elementy bo klapa szła cała.. stały klient innaczej liczony...
patryk76, Zawsze wcześniej kończymy:),to jest tak jak byś cieniował element i gubił różnice,a potem jechał całość klarem.W tym wypadku kończysz/wykańczasz element rozpuchem do cieniowania.
Rozumiem. Pytałem, bo chciałbym odświeżyć rant wewnętrzny błotnika (BMW e46), a on jest dwa centymetry szeroki i bazą to na centymetr trudno wycieniować.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum