Wysłany: 05-05-2010, 07:12 Blacharka i malowanie BMW e30 90r. sedan
Witam,
mam dylemat i szukam porady. Auto jak w temacie, ogólnie nie wygląda żle jak na te lata, zdrowa buda i podłoga, chciałbym nim jeżdzić ile się da. Ogniska rdzy na wszystkich błotnikach( ranty), lekkie na pasie przednim i tylnym. Do tego rdza zżera drzwi lewą stronę kierowcy i pasażera, zamierzam je wymienić na takie w dobrym stanie. Z prawej strony drzwi pasażera wgniotka chyba od upadku z lewarka. Lewy tylni błotnik lekko wgięty od uderzenia przez inne auto, do wyprofilowania. Progi nie wyglądają źle, ale miejscowo też trzeba będzie je połatać żeby wyglądało ok. Sumująć- do pomalowania 4 błotniki, 4 drzwi( nie zostawie jednych nie zrobionych bo bez sensu), pas przedni tylni, progi do podłatania i pomalowania. Do tego przeglądnięcie podłogi od wewnątrz i ewentualna naprawa w miejscach gdzie coś będzie do zrobienia. Odwiedziłem kilku blacharzy lakierników( nie ASO)- ceny od minimum 2,5 do ok 4tyś... Niestety nie znam żadnego speca gdzie był bym pewny za robotę. Zastanawiam się czy jest sens, ile to wytrzyma w miejscach np. błotników gdzie jest teraz rdza i po jakim czasie może coś wyjść. Czy nie będzie widać różnicy między elementami pomalowanymi i tymi nie tj. maska, dach, klapa tył? Czy jest sens oddać to tam gdzie zapłacę wg. słów speca max 3tyś( cena za malowanie elementu ok 250zł, cieniowanie 150zł + około 400zł za prace blacharskie) da się to zrobić dobrze w tej kwocie? Tak jak pisałem wyżej zależy mi na dobrej robocie bo autkiem chcę pojeździć jak najdłużej i jeszcze więcej. Proszę o porade ( gdzie to zrobić żeby być pewnym śląsk)i opinie bo kompletnie nie jestem w temacie, nigdy nie miałem takiego problemu dotychczas. Pozdrawiam
Osobiście robie sporo oldtimerów i całych starszych bud np; tunerom pod jakis zboczony jdm lub cult projekt i u mnie cenowo 300zł za element, blacharka 30zł roboczo godzina liczona. Wszelkie blachy dorabiane na styk. Wszystko zebezpieczane epoxydem i reaktywnym ( w zależeności od potrzeby). Wewnatrz profil zabezpieczany środkeim antykorozyjnym. Produkty głównie Dupont, PPG, Lechler, 3M. Gwarancja 2 lata podstawa. Np w tym projekcie Mustanga 64' 5 lat, że nawet kropka rdzy sie nie pokaże, ale wiadomo cenowo inna sprawa, powazny stały klient, z powaznym zasobem gotowkowym na renowacje.
jeśli ktoś ma namiar (tel lub adres) na użytkownika ONLINE byłbym wdzięczny bo nie potrafię nawiązać z nim kontaktu przez forum, a śpieszy mi się z samochodem, thx.
kurde za chiny nie moge zrozumieć jak online Ci sie to opłaca jeszcze na sikkensie ? wytłumaczysz mi ? sory za Oto
jak mi sie opłaca robiąc po 200 a robię głównie na DP to Jemu pewno też
_________________ gg 6794125
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 01-06-2010, 23:20
Zeby nie odstawac od normy , informuje ze robie juz za 200 jak wszyscy, no czasem jednak odstępstwo jakies sie zdarzy. Np matiz cały wkoło bez dachu i felcy za 1600 zl.
Odświerze kotleta. Jeśli zdecydowałbym się na zrobienie tego co opisałem wyżej + malowanie całego auta- bo zostanie do pomalowania po całości maska, klapa tył i dach, jest szansa zmieścić się w 3tyś. i będzie to zrobione tak, że już po zimie nie będę się "denerwował"? Za duże powierzchnie typu dach, maska cena za malowanie elementu wyższa niż np drzwi?
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 06-06-2010, 20:17
sebol napisał/a:
jest szansa zmieścić się w 3tyś.
Ja bez problemu bym takie cos zrobił.
Z rozebraniem i złożeniem, karcher wnętrza gratis.
Podejrzewam, że to żart, inaczej gratuluje fachu. Kolega miał podobne rdzawe obrażenia w e21, od czasu naprawy jeździ ok. 1,5 roku i nic nie wyszło. Prawdopodobnie jednak nie było to robione na szybko i na odwal. Stąd wiem, że można w miarę rozsądnych pieniądzach, jednak wszystko zależy od punktu widzenia.
mkautos [Usunięty]
Wysłany: 09-06-2010, 21:56
sebol napisał/a:
że można w miarę rozsądnych pieniądzach
Naprawde mozna w rozsądnych pieniądzach robic zgodnie z technologią.
Ale to jest tez wynikiem omijania kosztów, bo prawdziwa lakiernia ma koszty a garaz nawet legalny ich praktycznie niema.
Z tego co się orientuję są specjalne preparaty które nakłada się na blachę w miejscach jej oczyszczenia z rdzy. Jaki okres czsasu taki preparat musi znajdować się w danym miejscu i czy dany element musi znajdować się w tym czasie w suchym/zadaszonym pomieszczeniu czy może być pod chmurą?
Wysłany: 22-11-2010, 16:29 Re: Blacharka i malowanie BMW e30 90r. sedan
Panowie
Tez mam Oldtimera (Mercedes W108 1971rok) na Warmi i Mazurach i potrzebuje dobrego fachowca do blachy, chce dac do zrobienia dla siebie (!) nie na handel. Prosze o adresy.
Pozdro Wojtek
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum