lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Konserwacja łaczenia?
Autor Wiadomość
michal1987
Użytkownik


Wiek: 37
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 7
Skąd: Śląsk
Wysłany: 10-10-2010, 15:16   Konserwacja łaczenia?

Witam, jak radzicie sobie z konserwacją łzczenia poszycia zewnętrznego błotnika z wewnętrznym. Chodzi mi o rant nadkola który oryginalnie jest zgrzewany. Czym go konserwujecie po spawaniu w miejscach starych zgrzewów? Bo po wyszlufowaniu rdzy w tym miejscu pozostaje nam goła blacha. Reaktywny? połączyć i zespawac? masa uszczeniająca??
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
łysy73
Fanatyk


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2010
Posty: 1305
Punkty: 28/5
Wysłany: 10-10-2010, 17:08   

Ja osobiście nie jestem zwolennikiem nakładania mas na gołe blachury. Wolę najpierw dać podkład epoksydowy, a na niego dopiero masy i lakiery, a dopiero po nich ostre zalewanie woskami od wewnątrz - najczęściej na kilka razy.
Jeśli chodzi o nakładanie masy na epoksydowy to do tej pory nie miałem z tym zonków, ale przyznam się szczerze, że w sumie to nigdy nie dowiadywałem się sam czy technologicznie tak można.
Więc korzystając teraz z okazji sam zapytam: Panowie może tak być, czy lepiej to wykonać inaczej?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michal1987
Użytkownik


Wiek: 37
Dołączył: 22 Wrz 2010
Posty: 7
Skąd: Śląsk
Wysłany: 10-10-2010, 19:29   

Ale jak to zrobić? najpierw nałożyć podkład pozniej mase i założyć reperaturke na nadkole wewnętrzne? chodzi i sam rant. po wyschnięciu mas wyszlifowac do blachy i spawac na rozwierconych starych zgrzewach?? Bo jak sami wiecie to jajdelikatniejsze miejsce błotnika;/
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Ryba
Klubowicz
gówniash



Pomógł: 4 razy
Wiek: 36
Dołączył: 22 Lis 2009
Posty: 1194
Punkty: 19/16
Skąd: Radomsko
Wysłany: 10-10-2010, 21:19   

Rozwiercić zgrzewy wyciąć co zeżarte, ew. dosztukować rantu. Pomalować epoksydem, spawać (wiem, że się opali, ale i tak lepiej niż ma zostać wszędzie goła blacha), następnie szlif spawów, epoksyd i na to masa uszczelniająca.
_________________
PSIK ! Do nory...
Oł maj gad !
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 11-10-2010, 00:15   

łysy73 napisał/a:
Panowie może tak być, czy lepiej to wykonać inaczej?

jak tak samo robieja ty i widziałem swoje prace po roku i nawet chyba dłużej i w tych miejscach nie odpadlo i nie bylo rdzy..wiec tak można. ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
car painter
Forumator
CUSTOM PAINTING



Pomógł: 3 razy
Wiek: 46
Dołączył: 22 Mar 2010
Posty: 255
Otrzymał 5 punkt(y)
Skąd: Śladków Mały
Wysłany: 24-10-2010, 08:51   

stosujcie to :

Podkład spawalniczy WELDPRIME

malujesz i spawasz podkład prawie sie nie opala a jednocześnie nie przeszkadza w spawaniu i co ważne dobrze chroni ;)

dodam że firma KENT ma jeszcze kilka ciekawych podkładów w ofercie ( spawalniczych )
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 26-10-2010, 00:22   

Sikens tez ma takie cudo w sprayu...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne