lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacklack
26-01-2011, 16:56
sata jet 90
Autor Wiadomość
majeran666
Forumator


Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 222
Punkty: 1/10
Skąd: Łódź
Wysłany: 15-10-2010, 23:57   sata jet 90

panowie, co powiecie o tym modelu. Jak wypada na tle chinczykow do 300zl jakie zapotrzebowanie na powietrze? znalazłem pewien egzemplarz ale obawiam sie ze to stary bubel i troche boje sie zakupu http://www.allegromat.pl/aukcja62533 jeszcze nie wiem jaka dysza ale jutro zadzwonie. Prosze o szybkie odpowiedzi bo jutro sie aukcja konczy
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PROJEKTER
Ekspert



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 3134
Punkty: 106/7
Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 16-10-2010, 10:55   

Klasyk ... wysokociśnieniowy ... nadal w sprzedaży i są do niego dostępne wszystkie części głowice i elementy osprzętu. Jednak nie podepniesz do niego RPSu i PPSu chyba, że 3M ma w ofercie taką nietypową przejściówkę dla zbiornika. Generalnie to świetne narzędzie ale ten to trochę już przytytrany. Jeżeli umiesz rozebrać wyczyścić wszystkie kanały w korpusie i ponownie poskładać ... możesz mieć niezły pistolet ... ale na 90 % zestaw głowicy do wymiany na nowy, a to ok 200 zł i dla kultury zbiorniczek zamienny ok 20 zł ... Więc nie wiem czy warto bo robią się z przesyłko prawie 4 stówki. Ale jeżeli pytasz o niego jako o typ / model to na Jet 90 zbudowano profesjionalne lakiernictwo samochodowe. :)
_________________
Chcesz wiedzieć więcej ?
projekter@projekter.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
meverick
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 40
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Oleśnica
Wysłany: 22-10-2010, 23:19   

majeran666, nie wiem czy go kupiłes ale tak dla potomnych ;) kupiłem taki za 150zł , dołożyłem zestaw naprawczy 200zł z groszami , ja kupiłem bez zbiorniczka bo łudziłem się że znajde za 20zł nowy , hmmm fajnie by było - jak na razie albo ori za 200zł lub kombinacje z redukcją u tokarza :angry: ja mam redukcje i na razie musi starczyć. Co do samego pistoletu tak jak napisał PROJEKTER, po kupnie używki musowo trzeba rozebrać i przeczyścić kanały powietrzne w korpusie, a to nie lada zadanie bo jest ich sporo , ja swój doprowadzałem kilka godzin , a i tak przy pierwszym lakierowaniu szlak mnie trafiał bo ciągle syfki wylatywały :glupek: ale warto było spędzić troche czasu i doinwestować ten pistolet - jak bym nim nie lakierował zawsze morka jest taka sama , nie zdarzyło mi sie nim zrobić "bata" itd , poprostu widac kiedy jest igła , co do samej morki hmmmm wygląd 99% jak w nowych autach , więc przy starych trupach trzeba polerować ;) - teraz pewnie mi ktoś powie że ciśnienie itd ale lakierowałem tym pistoletem juz różnymi lakierami , w różnych temp, i różnymi ciśnieniami - zawsze tak samo wychodzi :D no dobra prawie , raz miałem ciśnienie nie skręcone... :glupek: ogólnie polecam jesli masz ok 300-350zł na pistolet a nie chcesz chinola ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
PROJEKTER
Ekspert



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 3134
Punkty: 106/7
Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 22-10-2010, 23:23   

@maveric ... Ja chyba gdzieś mam taki zbiorniczek, a nawet chyba dwa ... bo rozumiem że chodzi ci o gwint wewnętrzny ?
_________________
Chcesz wiedzieć więcej ?
projekter@projekter.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne