Witam.
Od jakiegoś czasu doprowadzam do porządku taki zabytek jak w temacie.
Auto na dzień dzisiejszy jest rozebrane jak na zdjęciach ( widoczna ruda to w 99% powierzchowny wynik ostatnich dni ).
Oryginalnie było białe, ale w trakcie żywota trafiło na lakiernika amatora. Czarny lakier w komorze silnika odchodził płatami. Buda wygląda lepiej, ale mimo wszystko szału nie ma.
Jako, że budżet mam niewielki rozpatruję lakierowanie samemu, ale wiem, że efekt może nie powalać
Jaki byłby koszt położenia lakieru w komorze silnika a jaki na budzie ( bez maski, dachu i klapy ) ? Pytam oddzielnie, bo pewnie do takiego postępowania na raty zmuszą mnie koszty ( najpierw komora ), potem buda z wierzchu. Kolor chcę przywrócić biały ( czy metalik czy nie, to jeszcze do zdecydowania ).
[ Dodano: 01-07-2010, 17:00 ]
Rzućcie chociaż rząd wielkości....
Nie opłaca Ci się kolego malować na raty! Serio!
Na samą komorę potrzeba Ci maksymalnie 0,5L lakieru!!
Malując już auto (budę) otwierasz machę i jazda!
Najważniejszą rzeczą (czynnikiem) jest to, by poprawnie pozbyć się z komory tłuszczu i w miarę dobrze zeszlifować stare powłoki lakiernicze!
Jeśli wszystko będzie odtłuszczone na tip-top to farba płatami Ci nie zejdzie!
Oczywiście, schemat taki dotyczy całego samochodu!
Tłuszczu pozbędziesz się myjąc np. zwykłą benzyną (nie ropą!!!)
Powierzchnia musi być zmatowana i wtedy będzie ok.
Pamiętaj też o dobrym doborze lakier+rozcieńczalnik+utwardzacz (proporcje) bo to w tym temacie najważniejsze.
Pomalowanie komory gdy jest wszystko gotowe trwa około 1,5minuty!
Opłaca malować się na raty? Chyba nie...
No i widzę, że auto w częściach już masz...
Do malowania , proponował bym to najpierw poskładać do kupy!
Wierz mi... Gdy masz w całości całe auto, maluje się lepiej... Nie będzie później przejść widocznych! Wyobraź sobie że pomalujesz drzwi trzymając pistolet pod innym kątem a błotnik pod innym. Po polerce będziesz miał brak efektu lustra. TJ, stojąc pod pewnym kontem będziesz widział swoje odbicie (np. na kolorze czarnym) w drzwiach a w błotniku już nie... Malując osobno trzeba uważać. Nie twierdzę że się nie da, lecz.. łatwiej jest jechać pistoletem po całości. Pomalowanie całego boku trwa około 2 minut!
Po polerce będziesz miał brak efektu lustra. TJ, stojąc pod pewnym kontem będziesz widział swoje odbicie (np. na kolorze czarnym) w drzwiach a w błotniku już nie...
Niewiem normalnie co powiedzieć.
A do tego
ibox1980 napisał/a:
Nie będzie później przejść widocznych! Wyobraź sobie że pomalujesz drzwi trzymając pistolet pod innym kątem a błotnik pod innym.
I co ja tu mogę dodac????
Poczytaj forum kolego, bardzo Ci się przyda wiedza w nim zawarta.
ibox1980, normalnie padam weż siee ja robie w garażu ale co ty wypisujesz to normalnie ręce opadaja....
Poczytaj forum kolego, bardzo Ci się przyda wiedza w nim zawarta.tak jak napisalmkautos,
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum