Prosze szanownych kolegow o wycene nastepujacych robot. Ogolnie chcialbym zrobic spod auta, srodek i komore (bez lakierowania zewnetrznych elementow poniewaz to juz bylo robione). Wiekszosc rzeczy widac na zdjeciach. Ogolnie z podloga nie ma tragedii, wewnatrz nic nie wychodzi oprucz tylnych kielichow. Jest grubo barana, trzeba to oczyscic + wszystkie ogniska rdzy ale do rzeczy...
-piaskowanie ognisk rdzy (glownie tylne kielichy przy podlodze, podloga). Ewentualnie inna metoda?
-wspawanie nowych tylnych reperaturek + ew. dziury ktore wyjda po piaskowaniu
-naprawa progow (byly wstawiane 2 lata temu jednak niechlujnie zabezpieczone) lub ich wymiana
-zabezpieczenie antykorozyjne podlogi, podluznic, komory silnika + srodek auta wash primer'em PPG lub NOVOL (ew. inny podklad reaktywny)
-polozenie na wyzej wymienione elementy podkladu epoksydowego (podloga od spodu nie bedzie zabezpieczana barankiem)
-polakierowanie wyzej wymienionych elementow (bez spodu auta oczywiscie) baza (bialy super white, tak jak w oryginale) + bezbarwny
-oczyszczenie slupkow szyby czolowej (nie sa przezarte) i jej wklejenie
Troche poczytalem. Faktycznie, chlopaki ogolnie mowia zeby nie klasc ale opinie sa podzielone. Napisalem wash primer + epoksyd poniewaz calej blachy nie wypiaskuje -- jak to w takim razie rozwiazac zeby bylo dobrze? Sorry ze pytam w tym temacie ale nie bede zaczynac nowego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum