A nie ma zadnych strzałek na obudowie?? Albo napisów? Wedlug mnie najpierw chyba wode powinno filtrowac bo teoretycznie najwiecej a dopiero olej. Osobiscie takiego nie mam ale Jaklack napewno będzie wiedział
Dokładnie tak
Był już na forum podobny problem Z montażem filtrów CKD i został wyjaśniony w TYM temacie choć w nim chodziło bardziej o zespolenie dwóch filtrów, ale jest tam też powiedziane w którym kierunku ma przechodzić powietrze
Pisałem na szybko posta i widać pytanie sformułowałem troszkę nie jasno W którą stronę powietrze ma iść to wiedziałem tylko mi właśnie chodziło o kolejność przepływu powietrza czy najpierw przez puszkę z reduktorem czy najpierw przez puszkę odolejacza.... I zdjęcie Jacklacka mi wszystko wyjaśniło A po ustawieniu w dowolnej kolejności strzałki by się i tak zgadzały stąd był mój dylemat Wielkie dzięki koledzy, a dla Jacka punkcik leci
Pomógł: 1 raz Dołączył: 10 Sie 2009 Posty: 51 Punkty: 2/2
Wysłany: 24-10-2009, 18:31
Pewnie i może być, ale ja jestem zdania że lepiej kupić większy 1/2 ",i masz możliwość rozwoju, czyli dokupisz sobie po czasie kolejny do zestawu, nastęnie reduktor i już masz dobry zespół filtrujący.
Ja narazie posiadam sam F4000 i brudów, albo wody na lakierze nie znajdę.
Wiadomo nie porównasz tego do jakiś zestawów za kilka tysięcy zł, ale w tej cenie to jest on na prawdę dobry.
Ja mam ten zestawik: http://allegro.pl/item786...duktor_1_2.html i sobie bardzo chwalę. W powietrzu zero syfu. Kiedyś mnóstwo kropek mi siadało z powietrzem na lakierze, a teraz nic;) A u mnie powietrze wilgotne i naprawdę ma co filtrować bo co ok 5 elementów prawie kieliszek syfu z filtra wylewam!!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum