Mam pytanie jak malowane są spody masek w samochodach bmw. tzn chodzi mi o to ze od spodu maska malowana jest czymś innym niż baza klar. Wygląda to jak po prostu podkład epoksydowy. Musze polakierować taką maskę dla siebie, bo niestety jest do wymiany, a zakupiłem ze względu na małą liczbę takich masek srebrną. I spód jest biały, a muszę mieć czarny.
Na razie połozem na spód podkład akrylowy spectral under 325 czarny. I zastanawiam Się czy mogę to tak zostawić. Tzn czy ten akryl nie będzie za miękki albo nic nie będzie się z tym robić jeśli nie będzie pokryty dodatkową warstwą wierzchnią.
Przeszło mi przez myśl żeby jeszcze położyć na to klar ale wtedy dostanie połysku, lub klarem z pastą matująca. Tylko czy jest to potrzebne.
zostaw ten under 325 i nic nie rób lub jak wolisz połóż matowy lakier bezbarwny, na przyszłość: po prostu robi się to zwykłą bazą z dodatkiem utwardzacza około 10%
Pomógł: 2 razy Dołączył: 09 Sie 2013 Posty: 85 Otrzymał 2 punkt(y) Skąd: Szczecin
Wysłany: 26-10-2016, 01:18
A jeśli maska pod spodem ma znaczną korozję . Jeśli decydujemy się ją piaskować w miejscach gdzie są ogniska korozji . To jaką ją naprawić w trudno dostępnych miejscach ?
na przyszłość: po prostu robi się to zwykłą bazą z dodatkiem utwardzacza około 10%
w BMW komora silnika nie jest w kolorze nadwozia czyli na pewno nie malujemy baza z utw. A zostaw jak jest będzie git różne techniki są stosowane baza mieszana z bezbarwnym baza z utwardzaczem akryl z mat pasta
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum