lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
owiewki motocyklowe
Autor Wiadomość
Futro92
Użytkownik


Dołączył: 02 Cze 2014
Posty: 3
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: wwa
Wysłany: 02-06-2014, 14:19   owiewki motocyklowe

Witam serdecznie,
Chcailbym podkreslic, ze jestem zupelnym laikiem w kwestii lakierowania ale wracajac do tematu: mam zamiar polakierowac owiewki motocyklowe ktore kupilem uzywane, tylko niepokoja mnie liczne pekniecia (lakieru i podkladu) na nich, ktos wie jak mozna sie tego pozbyc i czym to bylo spowodowane? czytalem ,ze trzeba takie miejsca rozszlifowac na diaksem ale nie wiem na ile w tym prawdy. Dodam, ze to sa owiewki torowe (ktore zaliczyly szlifa i pewnie nie raz jeszcze zalicza nastepnego) wiec nie zalezy mi na jakims super efekcie ale tez nie chce popadac w dziadostwo.
Jezeli moje pytanie jest lamerskie to bardzo przepraszam.
PS. Pewnie ma to jakies znaczenie to dodam, ze owiewki sa wykonane z wlokna szklanego
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
arka
Moderator


Wiek: 33
Dołączył: 07 Cze 2010
Posty: 157
Otrzymał 7 punkt(y)
Skąd: lodzkie
Wysłany: 02-06-2014, 16:35   

trzeba zerwac wszystko tj. lakier podklad i bardzo dokladnie sprawdzic czy nie ma pekniec juz na owiewce bardzo dokladnie na pierwszy rzut oka moze nie byc ich widac jesli tak jak mowisz sa z wlokna szklanego to prawdopodobnie beda mikroskopijne pekniecia mowie z wlasnego doswiadczenia choć nie koniecznie. ja to sprawdzam najczesciej ze jak juz mam oszlifowane to delikatnie wyginam owiewke w tych miejscach z wyczuciem zeby nie zlamac wtedy widac jak sie wlokna rozchodza tam gdzie sa pekniete, czasami jak mam wyszlifowane to nakladam speyem cienka ale pelna warstwe farby po wyschnieciu naginam delikatnie i bedzie widac gdzie farba peknie tylko musi byc sucha. jesli za diaks masz namysli kontowke to nie radze bo zedrzesz za duzo to jest pewne i uszkodzisz wlokna ja to robie szlifierka mimośrodowa.