lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: unek
21-03-2014, 16:30
Pistolet sico
Autor Wiadomość
Heavy
Użytkownik


Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 5
Skąd: Krotoszyn
Wysłany: 08-03-2014, 21:03   Pistolet sico

Chcę zacząć w końcu zacząć robić pistoletem, bo puszki to już dla mnie nuda. Proszę pomóżcie mi dobrać w stosunkowo nie dużej cenie dobry pistolet najlepiej właśnie taki HVLP bo na kompresor do HP mnie nie stać, a do HLPV jeszcze jestem w stanie coś ukręcić ;)
Czytałem w miarę pozytywne komentarze co do produktów SICO


w mniej więcej tej cenie chciałbym coś znaleźć, zaznaczam, że jestem początkujący i z początku chcę malować we własnym zakresie tzn. na własnym aucie. Może Wy doradzicie mi jakiś dobry, a nie drogi pistolecik ;)
z góry dziękuję i pozdrawiam ;)
Ostatnio zmieniony przez unek 21-03-2014, 16:31, w całości zmieniany 1 raz  
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3553
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 08-03-2014, 21:43   

Heavy napisał/a:
Czytałem w miarę pozytywne komentarze co do produktów SICO np. taki

Gdzie czytałeś takie pozytywne recenzje na temat pistoletów SICO??...tu, na tym forum??...jeżeli tak do podaj link do takiego tematu, i zapewniam Cie że zaraz wyleci w powietrze ;]
Heavy napisał/a:
pistolet najlepiej właśnie taki HVLP bo na kompresor do HP mnie nie stać, a do HLPV jeszcze jestem w stanie coś ukręcić

Co do technologii w jakich pracują normalne pistolety, musisz jeszcze bardzo wiele poczytać, bo to co napisałeś to kompletna bzdura !
Heavy napisał/a:
zaznaczam, że jestem początkujący i z początku chcę malować we własnym zakresie