lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacklack
14-03-2014, 22:17
Jak lakierujecie bazą
Autor Wiadomość
MarcinGSI
Guru



Wiek: 40
Dołączył: 19 Cze 2012
Posty: 457
Skąd: Suchedniów
Wysłany: 08-03-2014, 20:09   Jak lakierujecie bazą

Witam,mam takie pytanie może i niezbyt to brzmi ale jestem początkujący i cały czas uczę się,posiadam Sate jet 4000 RP i zauważyłem że jak bazę wypruszam a nie wylewam to raz że idzie jej mniej i potem bezbarwny inaczej się układa,czy robię dobrze?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
TeeM
Ekspert


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 914
Punkty: 20/21
Skąd: różnie
Wysłany: 08-03-2014, 21:47   

Witam!
Jak choinki stoją w lesie albo leżą to kiedy trzeba wiecej śniegu aby je pokryć w całości?
Baze wyprusza sie tylko na ostatniej warstwie.
Masz świetny pistolet szkoda, ze nie potrafisz go jeszcze wykorzystać w stu procentach.
Ale praktyka czyni mistrza :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
lackspec
Wyjadacz


Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 109
Skąd: Małopolska
Wysłany: 08-03-2014, 22:19   

Ja ani nie wylewam ani nie wypruszam.
Po prostu aplikuje pełne warstwy niedolane, wtedy ziarno ładnie się układa.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mart-Dent
Klubowicz


Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 716
Punkty: 15/5
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-03-2014, 22:37   

lackspec napisał/a:
Ja ani nie wylewam ani nie wypruszam.
Po prostu aplikuje pełne warstwy niedolane, wtedy ziarno ładnie się układa.


I przeważnie kolor jest inny jak na fiszce.
Powinno się robić tak jak system nakazuje. Wtedy i kolor się zgadza i kieszeń jest uśmiechnięta.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
lackspec
Wyjadacz


Wiek: 35
Dołączył: 08 Gru 2012
Posty: 109
Skąd: Małopolska
Wysłany: 08-03-2014, 22:43   

Powiem ci że jeszcze nie miałem żadnych problemów ....... . Jak na razie odpukać.
Oczywiście na ciśnieniu jakim zaleca producent.