lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Mieszalnik Mipa
Autor Wiadomość
4x4
Wymiatacz


Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 176
Punkty: 2/7
Skąd: Okolice
Wysłany: 18-01-2013, 09:39   Mieszalnik Mipa

Witam

jak w temacie szukam opinii na temat lakierów i produktów marki Mipa .

pozd.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Kaes91
Fanatyk



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 1065
Punkty: 17/10
Skąd: Olecko
Wysłany: 18-01-2013, 11:19   

Mam do czynienia z produktami tej firmy, co prawda nie z całym asortymentem ale używam klaru C85, zmywacza, szpachlówki, podkładu itp. Jakościowo b. dobrze, cenowo myślę, że także nie ma tragedii. Dla mnie wszystko pasi, więcej na ten temat może powiedzieć Chali68...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 18-01-2013, 11:32   

Ja już swoje dla kolegi napisałem na pw. Trzeba zapytać Gunguna! On bierze bazy mipowskie. Bo tu chodzi głównie o bazy w konwencji.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 18-01-2013, 12:08   

4x4 napisał/a:
szukam opinii na temat lakierów i produktów marki Mipa
Chali68 napisał/a:
Bo tu chodzi głównie o bazy w konwencji


Jak możesz to opisz tutaj?? ;)
Nie robiłem nigdy na Mipie więc chciałbym się dowiedzieć coś o tych produktach..np jak to ma się do świętej trójcy..
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
4x4
Wymiatacz


Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 176
Punkty: 2/7
Skąd: Okolice
Wysłany: 18-01-2013, 12:29   

unek napisał/a:
.np jak to ma się do świętej trójcy..


kogo masz na myśli ?

chali68 pisał mi ze mało robił bazami a tylko nawet dwa razy , zadowolony jest z klarów .

Ja będę (może w przyszłym tygodniu) u gościa co posiada wsio od Mipy to opiszę , a tu niech piszą ci co porabiają na nich .
_________________
Mieszalnia Lakierów
Autocolor, Mipa, Dyna

www.Frostt.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
4x4
Wymiatacz


Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 176
Punkty: 2/7
Skąd: Okolice
Wysłany: 19-01-2013, 15:12   

unek--- masz na myśli Standox, Spies Hecker, i Glasurit ?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 19-01-2013, 16:13   

4x4,
Tak.. ale Dp ,Sh , i Standox
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 19-01-2013, 17:40   

Mogę jedynie opisać lakiery bezbarwne Mipy.
Odnośnie jak to się ma do Trójcy porównywalne z standox i SH.
Także jak ktoś robi na systemach niemieckich to nie odczuje różnicy.
Mówię tu o aplikacji i sile krycia. Mieszalnik jest niewiadomą dla mnie.
Mipa głównie bazuje na przemyśle i to jest potentat na tym rynku,
Prezentuje wysokiej klasy PUR-y i to wszystko co należy do przemysłu.
Refinish traktuje jako dodatkowy segment w swoim asortymencie.
Czołówkę stanowią własnie lakiery bezbarwne,jest ich szeroka gama.
Lakiernik może w każdej sytuacji dobrać odpowiedni lakier do jego warunków,
czy też poziomu połysku,poświaty,czasu schnięcia itd.
Mipa posiada także szeroki wybór dodatków systemowych jak wszelkiego typu
rozcięczalniki,przyspieszacze do lakierów typu ms i hs,antisilicony itd.
Tego jest naprawdę dużo i nie sposób wymieniać.
Dlaczego ja to piszę??? :glupek:
Może ktoś z PRO-WESTu to przeczyta i wejdzie w końcu na forum!
Halo!!! Panie Pawle W. z Bydgoszczy może pan czyta to forum!
Zapraszamy!!!

A to człowiek z drugiego końca Polski Pisze o produktach MipyAG.
:)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
OsteR9019
Użytkownik



Dołączył: 21 Paź 2011
Posty: 5
Skąd: Toruń
Wysłany: 10-03-2013, 16:42   

Jak zaczynałem pracę w warsztacie była konwencja z Mipy i woda Spies Heckera, z wodą był problem taki że kolor robił się mdły, mipa jeszcze gorzej bo bardzo dużo kolorów nie wchodziło. Potem nastąpiło przejście na konwencje SH i jakoś zaczęło to wychodzić. Ogólnie Mipy zbyt dobrze nie wspominam.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
quatro4
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 30
Otrzymał 1 punkt(y)
Wysłany: 10-03-2013, 18:37   

Witam
Mam Pytanie do tych którzy pracują na c85, Czy używając szybkiego utwardzacza MS 10 bodajże obserwujecie że powłoka mocno gasnie po wyschnięciu? Nawet resztka która wysycha w kubku jest na wskroś mleczna. Dodam że zakupiłem nawet oryginalny rozcieńczalnik i dodaję max 10 procent ale to nie pomogło. Z góry dzięki za odpowiedź
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Kaes91
Fanatyk



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 1065
Punkty: 17/10
Skąd: Olecko
Wysłany: 10-03-2013, 19:01   

quatro4, Ja nic takiego nie zauważyłem. Kiedyś z braku utwardzacza MS25 lakierowałem całościówkę szybkim i w niektórych miejscach gdzie nie udało się już ładnie rozlać po wyschnięciu nie było takiego połysku ale polerka załatwia sprawę. Mleczenia nie miałem nigdy na MS10 ani na MS25. Rozcieńczalnika leję do 10% i nigdy więcej bo tak mi się najlepiej pracuje. Gdzie kupujesz tą Mipę?
_________________
Jak się człowiek spieszy, to się blacharz cieszy...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
quatro4
Bywalec


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 30
Otrzymał 1 punkt(y)
Wysłany: 10-03-2013, 22:32   

Ostatnie dwie piątki kupiłem od gościa z allegro bo ma lepszą cenę niż optionall a pro west wogóle nie chciał mi sprzedać bezpośrednio. w zasadzie to nie jest typowe mleczenie powłoki jak np na klarach novola bywało tylko po prostu mocno gaśnie ten bezbarwny robi się taki jakby przymatowiały. Polerka pomaga rzecz jasna i wogóle bardzo mi pasuje ten lakier poz tym jednym drobnym defektem:)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
POLYKAR.PL
Dostawca

Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Sty 2012
Posty: 200
Punkty: 3/3
Wysłany: 11-03-2013, 07:13   

Ale jeśli chodzi o ścisłość to lakier Mipa C85 nie spełnia norm VOC i wg producenta i dystrybutora tj.Pro-West cyt. : " Produkt przeznaczony jest do lakierowania przemysłowego " .
Hmmm ....
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Kaes91
Fanatyk



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 1065
Punkty: 17/10
Skąd: Olecko
Wysłany: 11-03-2013, 07:58   

POLYKAR.PL, W mojej mieszalni wisi jak byk kartka z napisem "lakiery przeznaczone wyłącznie do stosowania w przemyśle, nie stosować do renowacji samochodów" i co z tego? Hmm :D quatro4, Ja też brałem 2 razy z alledrogo od tego gościa (bo tylko jeden to ma) i u mnie jest ok. Może Twoja Mipa była magazynowana w zamrażalce albo chłodni? ;)
_________________
Jak się człowiek spieszy, to się blacharz cieszy...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PROJEKTER
Ekspert



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 3134
Punkty: 106/7
Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 11-03-2013, 09:08   

Informacja na mieszalnikach o tym że dany system nie może być używany do napraw i renowacji samochodów jest wybiegiem formalnym, a nie informacją techniczną. W każdym przypadku gdy baza nie jest modyfikowana wodą ( wodorozcieńczalna ) produkt nie spełnia wymogów VOC, czyli nie jest zgodny z dopuszczalnym poziomem zawartości LZO. Gdy sprzedawca wprowadza taki materiał z informacją do czego jest przeznaczony to z jego punktu widzenia nie ma tu naruszenia rozporządzenia o LZO do renowacji i napraw samochodów osobowych. ... to ważne że do "samochodów osobowych" bo generalnie wszystkie produkty wytwarzane obecnie są zgodne z wymogami LZO ( VOC ) ale dla swojej grupy docelowej :nono: ... dlatego na etykiecie można znaleźć informacje ZGODNY Z VOC lub SPEŁNIA WYMOGI DYREKTYWY ... ZAWARTOŚĆ VOC .....

Bazy jednak rzadko są sprzedawane w opakowaniach konfekcyjnych. Dlatego takak deklaracja o zawartości VOC ( LZO ) jest już w karcie informacyjnej produktu, a tam ani słowa o tym że to do naprawa samochodów osobowych. Czasami nawet producent czy dystrybutor wskaże krajową podstawę prawną dla tej zgodności i ... wtedy to już zupełnie jasne że to nie jest produkt dedykowany do napraw samochodów osobowych ( teoretycznie oczywiście bo jego właściwości fizykochemiczne doskonale się do tego celu nadają ) :)

Ja to jeszcze raz napiszę zakaz dystrybucji i użytkowania baz w lakierniach samochodowych ... DOTYCZY KAŻDEGO SYSTEMU który nie jest wodorozcieńczalny :nono: .

Z niecierpliwością czekam na to, że jakiś producent opracuje spoiwo, a w zasadzie całą substancję błonotwórczą, która spełniając wymogi LZO dla lakierów do napraw samochodów osobowych nie będzie jednak modyfikowane wodą. Na razie to wręcz przeciwnie. Bazy wodorozcieńczalne swoją budową odchyliły się w kierunku produktu konwencjonalnego (choć spoiwo poliuretanowe to nadal produkt modyfikowany wodą ).

Nie słyszałem żeby któremuś producentowi szczególnie na tym zależało żeby pilnie szukać takiego produktu który spełnia wymogi, a nie jest wodorozcieńczalny, bo cała ta dyrektywa i rozporządzenie to ściema, lipa i przepis prawa "na zamówienie". Tak je wszyscy traktują jak na to zasługują ( olewają, przez wywieszenie karteczki na mieszalni i info w karcie technicznej pomijające słowa samochód, karoseria, nadwozie ... itp ) :D . Ci "uczciwi maja swoje doskonałe produkty wodorozcieńczalne i nie przejmują się tam jakimiś pierdołami i opiniami o tym że to droga technologia. Bo co po za ceną produktu i standardem wyposażenia powstrzymuje lakiernika przed używaniem takich właśnie materiałów ? No nic po za tym :nono: ... Renomowane koncerny nie produkują materiałów dla nor i przydomowych garaży tylko dla lakierni w ASO i profesjonalnych warsztatów samochodowych ... to produkty dla PROFESJONALISTÓW.

Ze strategicznego punktu widzenia nie ma obecnie żadnych powodów do jakichkolwiek zmian w budowie chemicznej produktów ze względu na przepisy czy ekologię. "Broń" formalno prawna wymierzona jest w te lakiernie i mieszalnie które z powodów czysto ekonomicznych obchodzą obowiązujące przepisy. Klient w norze chce produktu taniego ... bo nie ma kasy i warunków do aplikacji drogiego ... to sprzedawca dostarcza to się sprzedaje a nie to co sprzedawać powinien ... bo takie są przepisy ;) . Każdy próbuje się odnaleźć w obecnej sytuacji rynkowej. Duże lakiernie maja własne mieszalnie ... w sklepach i mieszalniach wszyscy obchodzą te wymogi LZO dla samochodówki ...

... Wszyscy oprócz stowarzyszenia importerów samochodów osobowych ... bo tych koncerny lakiernicze i własne centrale wyprowadziły w las i zmusiły do wprowadzenia renomowanych systemów wodorozcieńczalnych włącznie z wymianą pistoletów, kabin i zakupem promienników ... co w tej sytuacji rynkowej nieźle ich wkurza ... ale tu uwaga Panowie i Panie :nono: ... Jak "KTOŚ" doprowadzi do malutkiej nowelizacji ( korekty ) tego rozporządzenia uznając, że "mieszaniną lakierniczą gotową do użytku" jest łącznie baza + bezbarwny + utwardzacz + rozcieńczalnik ( potraktowane tu jako jeden produkt tworzący barwę i połysk, albo do oparcia obliczenia emisji LZO dla wszystkich produktów formujących każdorazowo powłokę ochronno - dekoracyjną ( lakier + baza + grunty + wypełniacze ) ... to sztuczki na mieszalniach i w lakierniach się skończą ( tzn. będą wymagały dużo więcej inwencji i ... bezczelności ) bo z gamy produktów używanych do napraw samochodów "wyskoczy"sporo wypełniaczy i utwardzaczy, oraz wolne rozcieńczalniki i większość obecnie używanych tanich lakierów bezbarwnych :nono: ... ale na razie nic na to nie wskazuje.

To tak dla wyjaśnienia żebyście ocenę jakości produktu danej firmy prowadzili niezależnie od tego, czy na mieszalni jest "karteczka" czy jej nie ma. Sprzedawcy i tak doskonale wiedzą do czego i po co dobierają dany kolor i jak będą wykorzystane materiały przez nich oferowane. Co to za produkt i do czego się nadaje, a do czego nie wie także dostawca i ktoś w koncernie.

Jak się kiedyś okaże, że któryś z tych mniej popularnych producentów lakierów wyda taką informację że ich produkty serii xxxx ( pokazywane na szkoleniach jako dedykowane do napraw samochodów ) .... odpadają, matowieją, albo nie trzymają kolorystyki bo lakiernicy sami sobie wymyślili że to są materiały do naprawy samochodów, a oni informowali że nie są ... to padnę ze śmiechu :buhaha:

To przemysłowe przeznaczenie systemu mieszalniczego to zwykła zabawa w "kotka i myszkę" ... i najfajniejsze jest to że każdy sprzedawca doskonale o tym wie :D
_________________
Chcesz wiedzieć więcej ?
projekter@projekter.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
de_never
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 15
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 09-04-2014, 12:00   

Witam. Z gory przepraszam za odkop. Ma ktos informacje jaki dobrac rozpuszczalnik i utwardzacz do lakieru Mipa Cs85 HS, w przypadku gdy zamierzam lakierowac w zwyklym garazu w temp okolo 15 stopni? moze nawet mniej?

Cs85 HS+ utw ( jaki?, hs 10? hs 25)?, rozcienczalnik mipy 2k jaki ? szybki, wolny? normal?
Jeszcze lepiej by bylo jakby ktos napisal jaki utw stosowac w jakich temp, to juz w ogole by bylo super.

I takie pytanie czysto informacyjne, widzialem gdzies ze ktos sprzedaje lakier cs85 HS z utwardzaczem MS 10 lub 25, nie jest to blad? utwardzacz MS nie powinien byc do lakieru mipy C50 MS?

Z gory dzieki.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 09-04-2014, 12:15   

Do garażu utwardzacz hs10 i rozcięczalnik kurz.
Odnośnie sprzedaży kol.Poli sprzedaje owszem Mipę ale C85 nie CS85 a to zasadnicza różnica. C85 to starsza wersja żywicy. A CS85 nowsza w tech.-reflow.
Do CS85 nie stosujemy utwardzacza Ms10,25,35.
Pozdr.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
de_never
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 15
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 09-04-2014, 12:28   

Czyli dobrze zrozumialem, ze do mipy C85 i c50 ida utwardzacze i MS a do CS85 tylko HS?
Czy rowniez do starszej wersji c85 mozna stosowac nowszy utw HS? ( tutaj mam nie jasnosc jeszcze)

Czyli moj wybor to mipa CS85+hs10+rozcienczalnik normal ( normal to kurz. a extra kurz to szybki, tak?)
lub c85 +ms10+ rozcienczalnik jw?

Ktory polecasz? Cs85 czy c85? cena w sumie ta sama.


Dzieki sliczne za szybka odpowiedz.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Kaes91
Fanatyk



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 1065
Punkty: 17/10
Skąd: Olecko
Wysłany: 09-04-2014, 12:54   

jaka jest różnic między C85 a CS85 ? Chodzi mi o różnice widoczne dla mnie
_________________
Jak się człowiek spieszy, to się blacharz cieszy...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 09-04-2014, 13:50   

Do żywicy C85 możesz również lać utwardzacz hs jak najbardziej. bo to żywica hs-owa czyli z dużą ilością cząstek stałych. Tyle że czas schnięcia do stanu pyłosuchy się zwiększy i nałapiesz śmieci 15Ton. CS85 jak pisałem jest po modyfikacji więc jest bardziej wymagający jeżeli chodzi o temperaturę otoczenia itd.
Kaes91, Jest różnica oczywiście w twardości i wyglądzie po obrobieniu. C85 z utwardzaczem Ms nadaje się najbardziej do lakierowania częściowego i szybkich napraw. dzięki połączeniu z utwardzaczem Ms. Cs85 zaś potrzebuje dokładnego wysuszenia żeby można było go obrobić prawidłowo. Mówię tu o pracy w garażu.
Ale po obrobieniu ma naprawdę powalający wygląd. Porównywalny z droższymi lakierami z grupy PPG. Co polecam? Wszystko zalezy od przedziału cenowego naprawianych aut i kropa. ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
de_never
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 15
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 09-04-2014, 14:02   

Ok. Czyli do garazu i do nauki c85. Cs85 juz nie dla admatora garazownika.

Wybacz za tysiac pytan ale jestem praktycznie zielony w tym jeszcze.
Jeszcze chcialbym sie dowiedizec czy ten kurz to normal czy szybki. Bo znalazlem dwie mozliwosci w necie.
i
Czy jak mam dodatek zmiekczajacy novola 770 to moge go uzyc do mipy? czy nie zalecasz i lepiej kupic dodatek z mipy?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 09-04-2014, 14:24   

Nie musisz dodawać dodatku zmiękczającego do tego klaru. Ta żywica sama w sobie jest wystarczająco plastyczna. A jeżeli lakierujesz coś wyjątkowo miękkiego staraj się nie mieszać producentów.
Pozdr. ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl szczegóły
de_never
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 15
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 09-04-2014, 14:26   

Chali68 napisał/a:
Nie musisz dodawać dodatku zmiękczającego do tego klaru. Ta żywica sama w sobie jest wystarczająco plastyczna. A jeżeli lakierujesz coś wyjątkowo miękkiego staraj się nie mieszać producentów.
Pozdr. ;)


A ten kurz to w koncu normal czy szybki ?:P
Lakieruje zderzak od audi a4 b5 ktory jest z dosc grubego plastiku wiec jest dosc twardy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Kaes91
Fanatyk



Pomógł: 6 razy
Wiek: 32
Dołączył: 19 Lut 2012
Posty: 1065
Punkty: 17/10
Skąd: Olecko
Wysłany: 09-04-2014, 21:38   

Ja lakieruje c85 nawet bardzo elastuczne zderzaki i lakier peka tylko po ponownym strzale :) nigdy sam z siebie.

[ Dodano: 09-04-2014, 22:39 ]
Lakieruje bez dodatku uelastyczniacza...
_________________
Jak się człowiek spieszy, to się blacharz cieszy...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
4x4
Wymiatacz


Dołączył: 06 Lut 2010
Posty: 176
Punkty: 2/7
Skąd: Okolice
Wysłany: 09-04-2014, 21:54   

de_never napisał/a:
Chali68 napisał/a:
Nie musisz dodawać dodatku zmiękczającego do tego klaru. Ta żywica sama w sobie jest wystarczająco plastyczna. A jeżeli lakierujesz coś wyjątkowo miękkiego staraj się nie mieszać producentów.
Pozdr. ;)


A ten kurz to w koncu normal czy szybki ?:P
Lakieruje zderzak od audi a4 b5 ktory jest z dosc grubego plastiku wiec jest dosc twardy.


C85 plus utwardzacz ms 10 i rozpuszczalnik normalny. Fajnym lakierem jest też lakier bezbarwny CS90
_________________
Mieszalnia Lakierów
Autocolor, Mipa, Dyna

www.Frostt.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
de_never
Użytkownik


Dołączył: 20 Lip 2013
Posty: 15
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 09-04-2014, 23:25   

4x4 napisał/a:
C85 plus utwardzacz ms 10 i rozpuszczalnik normalny. Fajnym lakierem jest też lakier bezbarwny CS90


Dzieki. Narazie pozostane przy C85, poki co bedzie to proba czy w ogole cos wyjdzie. Dzieki sliczne za rady.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Autolak-swiecie
Użytkownik


Wiek: 34
Dołączył: 09 Maj 2014
Posty: 15
Skąd: kuj-pom
Wysłany: 09-05-2014, 22:47   

Lakiery bazowe Mipa rozcienczane 3:1 charakteryzują się bardzo dobrym pokryciem. Pracujemy na nich od roku. Firma prężnie się rozwija, co jakiś czas pojawiają się aktualizacje, nowe fiszki. Ogólnie pozytywnie. Co do klaru uważam, że C50 należy już do wyższej półki. Sprzedajemy tego sporo i klienci są zadowoleni z rozlewalności i przede wszystkim jakości (sami używamy go również na warsztacie). A jeżeli byłby problem z dostępnością jakiegoś produktu, z przyjemnością pomogę. Mam dostęp do całego asortymentu Mipy, Jeśli ktoś ma pytania odnośnie jakiegoś produktu to jesli na nim pracowałem też chetnie pomoge
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne