lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
malowanie lementu karoserii
Autor Wiadomość
Dyzio217
Użytkownik


Dołączył: 05 Lip 2009
Posty: 11
Wystawił 2 punkt(y)
Wysłany: 06-07-2009, 00:15   malowanie lementu karoserii

Witam wszystkich i serdecznie pozdrawiam :)

Mam problem:), polakierowałem zderzak bazą natomiast potem nałozylem lakier bezbarwny, w sumie wyszło rewelacyjnie jak na moje umiejentności... , szok przeżylem rano ggy przyszedlem do garażu... na calej powierzchni byly microbombelki - efekt taki jak w gazowanej wodzie ... , nie mam pojecia gdzie popelnilem bląd w sztuce.

Pytanie: czy należy przed plozenim clearu odczekac aż sie "przegryzie z rozcieńczalnikiem ", czy moze 30 mni od polożenia bazy to zbyt krotki czas na nakladanie clearu... . Jeżeli był by ktoś tak uprzejmy i opisał procedurę lakierowania biorąc pod uwage nalożenie podkladu, bazy i clearu, byłbym bardzo wdzieczny - jestem amatorem i nie mam zamiaru tworzyc konkurencji - z zawodu jestem robotykiem ... - lecz lubie wzbogacać swoje umiejetnosci. chodzi mi o algorytm z proprcjami rozcieńczlnikow do poszczegolnych warstw, czasmi jakie należy odczekac pomiedzy nakladaniem podkladu bazy i clearu , bardzo prosze o pomoc ponieważ już jestem troche znioechecony a przeprowadziłem mnostwo probek. J jeszcze jedno pytanie jakjej firmy produktu są godne użycia ? pozdrwaim wszystkich :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
baqo
Moderator


Pomógł: 16 razy
Wiek: 51
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 2327
Punkty: 28/45
Skąd: KOŁOBRZEG
Wysłany: 06-07-2009, 08:07   

Dyzio217 napisał/a:
J jeszcze jedno pytanie jakjej firmy produktu są godne użycia ?
a napisz kolego, jaki to lakierek tak ci zgazował???
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Luk
[Usunięty]

Wysłany: 06-07-2009, 17:35   

tym sie nie przejmuj... poprostu kupiłeś produkt z dodatkowym efektem dekoracyjnym :smieszne:
 
     
slawek
Klubowicz
www.slawex-car.pl