lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: jacklack
27-02-2012, 23:27
PDR - Usuwanie wgnieceń bez konieczności lakierowania.
Autor Wiadomość
SpeedLak
Użytkownik


Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 13
Skąd: malopolskie
Wysłany: 30-06-2013, 11:26   

[quote="piotrekradom81"]
Josef06 napisał/a:
Nauka tego zawodu jest żeczą indywidualną,

;) z tym sie zgadzam w 100%
jeden nauczy sie szybko, drugi potrzebuje troszke wiecej czasu i sie nauczy ;) a trzeci nawet po 5 latach sie nie nauczy i bedzie udawal ze jest fachowcem od pdr-u , a takich jest najwiecej ;)
pozdro ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRART
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 79
Punkty: 1/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 30-06-2013, 11:28   

piotrekradom81 napisał/a:
Josef06 napisał/a:
Nauka tego zawodu jest żeczą indywidualną,
Po kursie parodniowym jesteś może wstanie zrobić drobne uszkodzenie.żeby zrobić ostrą wgniotę na krawędzi z przemieszczeniem materiału albo gradobicie z 1000cem wgniotek o średnicy powyżej 40mm to musisz 100 % opanować techniki wypychania , klejenia i co najważniejsze technikę mloteczkonia żeby uzyskać idealną powieszchnię.
Pod okiem dobrego technika trwa to około 2 lat

No pewnie ota wypowiedź ci chodziło a byłeś w stanie po paru msc treningu zrobić taki grad albo wgniote na krawędzi z przemieszczeniem materiału ja myśle że NIE ! !!!! albo przynajmniej by ci sie tak wydawało i pewnie nie było by na igłę :nono:


Ja po pare miesiacach zaczalem robic wgnioty wielkosci piesci przelamane krawedzie ,
nie mowie ze zawsze bylem 100 % i prawie zawsze musialem polerowac swoje prace ,
ale mialem swoje wyniki



UWAGA : Ta firma wlasnie co znalazlem ja na
http://www.youtube.com/watch?v=1m3_rEYx5a0
Bardzo nie polecam na export wysylaja gowno nie polerowane recznie zakonczone nie staranie
raczki gumy poprzepalane . Daja gwarancje dozywatnia tylko po wysylce i oplaceniu cla nie oplaca sie im odsylac spowrotem i wtedy jestes w dupie
_________________
www.pdrart.com
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 02-07-2013, 22:30   

to przenieśmy się tutaj :)

jutro coś dodam z fotek :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Josef06
Użytkownik


Wiek: 55
Dołączył: 06 Gru 2012
Posty: 6
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Europa Zachodnia
Wysłany: 08-07-2013, 16:55   

piotrekradom81 napisał/a:
Josef06 napisał/a:
Nauka tego zawodu jest żeczą indywidualną,
Po kursie parodniowym jesteś może wstanie zrobić drobne uszkodzenie.żeby zrobić ostrą wgniotę na krawędzi z przemieszczeniem materiału albo gradobicie z 1000cem wgniotek o średnicy powyżej 40mm to musisz 100 % opanować techniki wypychania , klejenia i co najważniejsze technikę mloteczkonia żeby uzyskać idealną powieszchnię.
Pod okiem dobrego technika trwa to około 2 lat

No pewnie ota wypowiedź ci chodziło a byłeś w stanie po paru msc treningu zrobić taki grad albo wgniote na krawędzi z przemieszczeniem materiału ja myśle że NIE ! !!!! albo przynajmniej by ci sie tak wydawało i pewnie nie było by na igłę :nono:


Piszac 2 lata mialem na mysli nie male wgnioty tylko szkody jak na tym filmiku
[URL=http://www.youtube.com/watch?v=l8M0LcSWH4k]
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl szczegóły
piotrekradom81
Bywalec


Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Punkty: 1/1
Skąd: radom
Wysłany: 08-07-2013, 20:42   

Własnie zrobic coś takiego to jest mistrzostwo chylę czoła http://www.youtube.com/watch?v=l8M0LcSWH4k

[ Dodano: 08-07-2013, 22:05 ]
I właśnie o to mi chodziło że nie wydaje mi sie że po paru msc treningu tak jak koledzy piszą ktoś jest w stanie zrobić takie uszkodzenie pewnie potrzeba na to kilku lat praktyki
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mart-Dent
Klubowicz


Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 717
Punkty: 15/5
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 08-07-2013, 21:40   

Akurat to co gość robi na filmie należy do najprostszych wgniotów.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
piotrekradom81
Bywalec


Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Punkty: 1/1
Skąd: radom
Wysłany: 08-07-2013, 21:58   

Jeżeli ten dach był łatwy twoim zdaniem to co jest trudne ? ja myśle że tan dach był mega trudny do zrobienia
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 08-07-2013, 22:16   

wbrew pozorom to taki dach nie jest trudny do roboty, masz dużo miejsca gdzie się podziać, a maska jak odetniesz wzmocnienia to zostaje z 20% całej roboty ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRART
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 79
Punkty: 1/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 08-07-2013, 22:24   

piotrekradom81 napisał/a:
Jeżeli ten dach był łatwy twoim zdaniem to co jest trudne ? ja myśle że tan dach był mega trudny do zrobienia


Ja uwazam ze kazdy wgniot jest trudny po cieszkim likedzie , jak ma sie kaca , jak sie jest nie wyspanym , jak masz problemy i masz lep zawalony innymi zeczami .
Wtedy Kazdy wniot jest mega trudny , a jak ma sie czysty umysl i troche w glowie wszystko jest mega zajeb... ;]
_________________
www.pdrart.com
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRART
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 79
Punkty: 1/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 12-07-2013, 19:49   

Czy mial ktos z was okazje pracowac na matowym samochodzie? albo na innym koloze co cieszko jest o odbicie waszych lini ?
moge sie podzielic z wami to co ja wiem ;)
najlepiej miec zesoba tasme przezroczysta taka szeroka jak do pakowania paczek np. wystarczy naklejic na wgniotke i mamy super odbicie , testowalem i dziala bez zazutow
Pozdrawiam mam nadzieje ze wam to sie przyda ;)
_________________
www.pdrart.com
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
SpeedLak
Użytkownik


Dołączył: 07 Kwi 2013
Posty: 13
Skąd: malopolskie
Wysłany: 12-07-2013, 23:34   

piotrekradom81 napisał/a:
Własnie zrobic coś takiego to jest mistrzostwo chylę czoła http://www.youtube.com/watch?v=l8M0LcSWH4k

[ Dodano: 08-07-2013, 22:05 ]
I właśnie o to mi chodziło że nie wydaje mi sie że po paru msc treningu tak jak koledzy piszą ktoś jest w stanie zrobić takie uszkodzenie pewnie potrzeba na to kilku lat praktyki



odcinasz wzmocnienia popchasz paluszkiem i 70% pracy za Toba ;) szczegolnie wlasnie na tych malych autkach z cienka sprężysta blacha, wszystko wraca "samemu" tylko efektownie wyglada
ogladnij sobie to, niby takie male wgnieconko.........:
http://www.youtube.com/watch?v=3e1B0qJDEbs
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 13-07-2013, 09:15   

robiłem a4 po spodnięciu śniegu z dachu na maske, maska z pozoru do wymiany bo było tyle misek, po odcięciu wzmocnień wszystko wstało na nowo, zostały tylko wgnioty na kantach, potem maska na nowo zamasowana i nigdy byś nie powiedział że tam coś takiego moglo być.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Szumi
Użytkownik


Dołączył: 16 Lip 2013
Posty: 2
Skąd: Rybnik
Wysłany: 16-07-2013, 11:57   

Cześć, Jestem nowy i od paru tygodni (chyba ze 3), ale niestety po parę godzin w tygodniu, bo pracuje resztę dnia, to trenuje technikę PDR na swoim i kolegi aucie. Jak narazie to próbujemy rozpracować jak ta blacha się zachowuje względem jej temperatury i sposobu ciągnięcia wgniecenia - oczywiście chodzi mi o klejenie. Klej mam czarny, a zauważyłem, że jak blacha jest stosunkowo chłodna to klej lepiej współpracuje z nią i wgniecenia się przewijają na drugą stronę lub nawet wychodzą do zera. Tutaj rodzi się pytanie, bo zauważyłem również, że czasem powstają nam takie "wuklany" (tak to nazwaliśmy z kolegą) tj. wzgórki z dołkiem na wierzchu, i jak zaczynamy klepać (punktakiem, lub młotkiem z tworzywa) to schodzi to lekko i nic więcej. Nie mamy pomysłu jak wykończyć taką wgniotkę, żeby była na zero. Mało tego, na moim aucie stosowałem się do tablicy refleksyjnej i wgniecenia wyszły praktycznie za pierwszym razem i nie były widoczne na tablicy, niestety już na słońcu było widać.
Może mi ktoś podpowiedzieć dlaczego tak się dzieje? Co robię nie tak?

20130716_114121.jpg
Plik ściągnięto 451 raz(y) 87,16 KB

20130716_114101.jpg
Plik ściągnięto 355 raz(y) 89,42 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
adam74
Stały Bywalec


Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 91
Skąd: Małopolska
Wysłany: 16-07-2013, 19:07   

Dajcie sobie spokój z tym wyciąganiem bo dosłownie psujecie auta i nikt tego nie poprawi ani nie polakieruje, takie eksperymenty to na starej masce.
_________________
www.eurograd.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 16-07-2013, 21:02   

jak przeciągniesz blache ZA BARDZO!! to będzie widać pod kątem. Nie widać tylko na YouTube jak pokazują większość filmików. Takie wgnioty jak masz, to na kleju tego nie zrobisz bez śladu. Ogólnie to jak tak będziesz robił to będzie tak jak kolega adam74 napisał, elementy będą się nadawać na złom.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
argo
Bywalec


Dołączył: 03 Cze 2012
Posty: 42
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Śląsk
Wysłany: 16-07-2013, 21:04   

jak widzisz ze niby wyszlo Ci i jest ok to odsun tablice o 30cm i postaw w innym miejscu i zobaczysz ze dalej jest krzywo.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mst
Klubowicz



Pomógł: 4 razy
Wiek: 44
Dołączył: 06 Cze 2013
Posty: 426
Punkty: 4/12
Skąd: uk
Wysłany: 16-07-2013, 22:19   

Szumi...Maska jest jak widać do roboty,więc trenujcie chłopaki trenujcie...
Pozdr
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRART
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 79
Punkty: 1/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 16-07-2013, 22:47   

Dajcie na luz Szumi chlopak jak zaczal juz trenowac nie musicie jego odrazu zniechecac do roboty jest na czym pocwiczyc jakos trzeba zaczac , popieram
mst napisał/a:
Szumi...Maska jest jak widać do roboty,więc trenujcie chłopaki trenujcie...
Pozdr

Ja mysle ze na youtubie znajdziesz duzo wiadomosci a co do
Szumi napisał/a:
Mało tego, na moim aucie stosowałem się do tablicy refleksyjnej i wgniecenia wyszły praktycznie za pierwszym razem i nie były widoczne na tablicy, niestety już na słońcu było widać.
Może mi ktoś podpowiedzieć dlaczego tak się dzieje? Co robię nie tak?

Moja rada moze sbroboj lampy liniowej niz cieniowej moze wyda ci sie prostrze przynajmniej ja tak mialem jak sie uczylem i do tej pory stosuje takiej lampy czym bardziej odchylamy lampe linie nam sie zmiejsza widaj wiecej detali jezeli pracujemy z jednej pozycji zazwyczaj dobrze wygladac bedzie z tej pozycji staramy sie zmieniac kat pogladu by ujzec wiecej detali , hezeli dochodzisz jak to mowisz do punktu wulkanu to jest pul sukcesu latwiej jest pracowac zewnetrznej strony blachy chym ciesze linie tym jak to mowisz wbijakiem wbijamy zdostosowanym koncem do lin czm linia ciesza ciesza koncowka by poprostu nie zrobic inych mikro dolkow itd i najwazniejsze nie Pospieszac pracy , czasami robisz cos i myslisz ze nic sie nie dzieje ale tak naprawde blacha powoli szuka gdzie moze sie rozejsc , jezeli nie bedziesz mial cierpliwosci i spokoju to wtedy daj se spokuj i wycofaj sie z tego hooby pozdro ;)

[ Dodano: 17-07-2013, 00:00 ]
;)

linie.jpg
Plik ściągnięto 275 raz(y) 59,08 KB

_________________
www.pdrart.com
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 17-07-2013, 08:44   

zgodze sie że YouTube jest sporo wiadomości co i jak, ale dla kogoś co wie o co chodzi to w większości filmików nie robią na igłe ;)

PDRART jak używasz pullera?, ciągniesz np. na drzwiach czy masce do oderwania grzyba czy delikatnie podciągasz?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRART
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 79
Punkty: 1/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 17-07-2013, 22:21   

PDRKRK napisał/a:
PDRART jak używasz pullera?, ciągniesz np. na drzwiach czy masce do oderwania grzyba czy delikatnie podciągasz

To zalezy jak blacha reaguje ale napewno nie naczynam od mocnego zerwania , powoli podciagam do momentu sprezenia blachy i patrze jak blacha reaguje i wtedy ja ladnie masuje zrywam wtedy jak dopiero trzeba i to tez od zaleznosci jaka mamy pogode jak trzyma klej bo nie zawsze jest porzeba go zerwania ;)
_________________
www.pdrart.com
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 17-07-2013, 22:26   

no właśnie, a tutaj kolega Szumi ewidentnie przeciąga na maxa :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRART
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 79
Punkty: 1/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 17-07-2013, 22:36   

No moze to nie jest najleprze , ale i tak co to za ruznica czy masz szpisa do gory czy do dolu ? to i to jest do zrobienia tylko ze ze szpicem w gorze jest prosciej ?? trzeba popelnic pare bledow zanim sie zomaczy o co kaman ;)
mysle ze poprostu potrzeba tu naszych rad :nono: poto tu jestesmy ;]
_________________
www.pdrart.com
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
reset
Użytkownik


Dołączył: 06 Lip 2013
Posty: 3
Skąd: Tychy
Wysłany: 18-07-2013, 07:39   

Mam pytanie,
skoro ewidentne ślady po gradzie nie usuwa się klejem to jak wyprowadzić lancami maskę jak np. u mnie 80% wgnieceń jest pod wzmocnieniem?

PDRKRK dziś postaram przesłać ci foto mojego auta ;)

DSC_0098.jpg
Plik ściągnięto 280 raz(y) 706,2 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 18-07-2013, 08:07   

jak jest prawie wszystko pod wzmocnieniami i jest tego w ciul to lepiej wymienić maske :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
piotrekradom81
Bywalec


Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Punkty: 1/1
Skąd: radom
Wysłany: 18-07-2013, 09:26   

reset napisał/a:
Mam pytanie,
skoro ewidentne ślady po gradzie nie usuwa się klejem to jak wyprowadzić lancami maskę jak np. u mnie 80% wgnieceń jest pod wzmocnieniem?

PDRKRK dziś postaram przesłać ci foto mojego auta ;)

Przez otwory które widzisz na fotce odpowiednimi pętami dojdziesz tam troche klejowo ewentualnie mała dziurka potem zaślepka i bedzie malyna ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRART
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 79
Punkty: 1/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 18-07-2013, 18:08   

piotrekradom81 napisał/a:
reset napisał/a:
Mam pytanie,
skoro ewidentne ślady po gradzie nie usuwa się klejem to jak wyprowadzić lancami maskę jak np. u mnie 80% wgnieceń jest pod wzmocnieniem?

PDRKRK dziś postaram przesłać ci foto mojego auta ;)

Przez otwory które widzisz na fotce odpowiednimi pętami dojdziesz tam troche klejowo ewentualnie mała dziurka potem zaślepka i bedzie malyna ;)


Ja tylko dodam jeszcze ze nazedziem zakonczenie wielorybiego ogona tez tu sie przyda ;)
_________________
www.pdrart.com
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
piotrekradom81
Bywalec


Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Punkty: 1/1
Skąd: radom
Wysłany: 19-07-2013, 11:09   

PDRART napisał/a:
piotrekradom81 napisał/a:
reset napisał/a:
Mam pytanie,
skoro ewidentne ślady po gradzie nie usuwa się klejem to jak wyprowadzić lancami maskę jak np. u mnie 80% wgnieceń jest pod wzmocnieniem?

PDRKRK dziś postaram przesłać ci foto mojego auta ;)

Przez otwory które widzisz na fotce odpowiednimi pętami dojdziesz tam troche klejowo ewentualnie mała dziurka potem zaślepka i bedzie malyna ;)


Ja tylko dodam jeszcze ze nazedziem zakonczenie wielorybiego ogona tez tu sie przyda ;)

Dokładnie :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
SzaKal
Stały Bywalec


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Maj 2012
Posty: 65
Wystawił 2 punkt(y)
Skąd: Opole
Wysłany: 18-01-2014, 19:25   

Panowie, pytanie, gdy samochód jest powtórnie lakierowany, to można używać metody na klej czy raczej się nie zaleca ?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
adam74
Stały Bywalec


Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 91
Skąd: Małopolska
Wysłany: 18-01-2014, 20:31   

to zależy, jak ktoś się upiera to na jego odpowiedzialność, ja czasem robię na kleju ale zawsze z duszą na ramieniu
_________________
www.eurograd.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRART
Stały Bywalec



Dołączył: 01 Cze 2013
Posty: 79
Punkty: 1/2
Skąd: Niemcy
Wysłany: 21-01-2014, 21:12   

adam74 napisał/a:
to zależy, jak ktoś się upiera to na jego odpowiedzialność, ja czasem robię na kleju ale zawsze z duszą na ramieniu


nic dodac nic ujac ;] ;)
_________________
www.pdrart.com
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Franek
Użytkownik


Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Biecz
Wysłany: 26-02-2014, 13:00   

Witam chciałem uzyskać troche porad na temat PDR a mianowicie , zakupiłem samochód po gradzie dosyć mocnym moim zdaniem (zamieszczę foto) zakupilem puller , tablicę refleksyjną, klej itp i zaczołem przygodę. Małe wgniotki dosyc nawet wyciągam wiadomo ze nie idealnie no ale powiedzmy ze w miare zadowalająco jak dla mnie na początek , tylko jest problem z tymi duzymi zaczołem je robic cos tam wyciągło ale blacha sie zrobiła jakby falowana ico poradzicie na takie cos? a druga sprawa niektóre małe wgniecenia są jakby "szpiczaste" i nie moge tego klejem wyciągnąc , prosze o fachową porade , tylko nie piszcie zebym dal sobie spokuj i to zostawił bo tego nie zrobie chce sie tego nauczyć . Dodam ze posiadam jak narazie tylko ten puller na klej nie mam zadnych prętów, z góry dzięki za jakies porady

[ Dodano: 26-02-2014, 13:06 ]
oto zdjęcia

111111.jpg
Plik ściągnięto 255 raz(y) 78,4 KB

22222.jpg
Plik ściągnięto 353 raz(y) 101,39 KB

_________________
Franek
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
piotrekradom81
Bywalec


Dołączył: 18 Lis 2012
Posty: 54
Punkty: 1/1
Skąd: radom
Wysłany: 26-02-2014, 19:24   

Nie mając o tym pojęcia chcesz zrobić takie wgnioty ? :killer:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
dark743
Bywalec


Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 34
Skąd: podkarpacie iwonicz
Wysłany: 26-02-2014, 20:18   

oooooo widzę że konkurencja mi rośnie :)
_________________
www.darkpdr.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
adam74
Stały Bywalec


Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 91
Skąd: Małopolska
Wysłany: 26-02-2014, 22:02   

Proponuję zapisać się na kurs, kupić sprzęt, pewnie za jakieś 5-10 tys minimum, potem świczyć z 6 mc i na końcu jak wytrwasz to sobie naprawisz jako tako swoje auto :)
_________________
www.eurograd.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 26-02-2014, 22:21   

widze że to peugeot 407SW, powodzenia !
alu maska itp....
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Franek
Użytkownik


Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Biecz
Wysłany: 26-02-2014, 22:40   

Nikt sie fachofcem nie urodził niestety , chce tylko jakies podpowiedzi troche a nie odrazy "zapisz sie na kurs , kup sprzęt za 10 tys : itp kiedys to nastąpi i zapisze sie na kurs i sprzęt tez sobie kupie za tyle kasy ale narazie chce cos podziałac tym co mam , ale cięzko w tych czasach o jakąkolwiek pomoc . pozdrawiam
_________________
Franek
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
adam74
Stały Bywalec


Dołączył: 21 Lis 2012
Posty: 91
Skąd: Małopolska
Wysłany: 26-02-2014, 22:47   

MOŻESZ SIĘ NA MNIE OBRAZIĆ, ALE Z SAMYM PULEREM NIE MASZ ŻADNYCH SZANS!!!
zostaw to auto i nie psuj, lepiej kup sobie jakąś maskę na szrocie i na niej trenuj, no i jakieś pręty musisz mieć choćby najtańsze z allegro
_________________
www.eurograd.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PDRKRK
Wyjadacz


Dołączył: 01 Lip 2013
Posty: 122
Otrzymał 2 punkt(y)
Skąd: KRAKÓW
Wysłany: 26-02-2014, 22:50   

nawet jeśli ktoś by ci napisał co jak zrobić to i tak tego nie zrobisz, musiał by ci ktoś pokazać o co chodzi, a potem praktyka i praktyka. A nikt ci złośliwie nic nie pisze, tylko zrozum że jak spierd... to sie już poprawić nie będzie dało rady, zostanie ci tylko lakierowanie. Powinieneś sie uczyć na małych wgniotach a nie na takich bombach.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
dark743
Bywalec


Dołączył: 31 Sty 2014
Posty: 34
Skąd: podkarpacie iwonicz
Wysłany: 27-02-2014, 10:13   

Kolego dostałeś radę żeby się zapisać na kurs i kupić sprzęt i się obrażasz. Po prostu każdy kto coś osiągnął w tym temacie tak zaczynał i sam do tego nie dojdziesz. Nikt też cie nie weźmie pod skrzydła za bóg zapłać nikt nie ma na to czasu. Moim zdaniem w tym zawodzie jeśli ktoś ci nie pokaże to nie zrobisz dobrze. Bo tu jakaś fala zostanie tu jakieś małe góreczki i będziesz z tym walczył nie mając pojęcia. Tak jak bym ci powiedział że kup sobie pistolet do malowania nalej lakieru i maluj od lewej do prawej i ma ci wyjść bo ja przecież tak robię. Te wgnioty jeśli zrobisz po pół roku treningu będzie dobrze.
_________________
www.darkpdr.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Franek
Użytkownik


Wiek: 33
Dołączył: 19 Lut 2014
Posty: 3
Skąd: Biecz
Wysłany: 27-02-2014, 11:43   

ok dzięki panowie , w miarę możliwosci będę sie zaopatrywał w sprzęt i ćwiczył
_________________
Franek
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne