lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki pistolet do niewielkich elementow plastikowych?
Autor Wiadomość
goodfun
Użytkownik


Dołączył: 24 Lis 2011
Posty: 2
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 24-11-2011, 01:29   Jaki pistolet do niewielkich elementow plastikowych?

Witam!
Chciałbym kupić pistolet lakierniczy do wyżej wymienionego celu. Chodzi mi głównie o lakierowanie kasków, desek snowboardowych itp. Jeżeli chodzi o lakierowanie pneumatyczne jestem totalnym laikiem. Samo lakierowanie, a dokładnie osiąganie idealnego efektu nie jest mi jednak obce, niestety wcześniej były tylko farby z puszki.
Mam właściwie 2 pytania:
- w jakiej technologii pistolet najlepiej nada się do lakierowania stosunkowo małych powierzchni? - HP, HVLP, LVLP?
- jaka dysza?
Pistolet chciałbym do 400 zł. Czy to nie za mało? nie zależy mi na komforcie użytkowania, a nawet oszczędności lakieru. Najważniejsze żeby można było uzyskać świetny efekt i żeby pistolet wykorzystać do podkładu jaki i lakieru bezbarwnego.

Parametry mojego kompresora:

2-cylindrowy agregat ze smarowaniem olejowym
2-cylindry w układzie V napędzane poprzez pasek klinowy
moc: 2,2 kw - 3 PS
zasilanie: 230 V - 50 Hz
1200 obr/min
zbiornik 50-litrowy
moc na ssaniu: 490 l/min
efektywna wydajność: 310 l/min
ciśnienie zbiornika: 10 bar

Proszę o jakieś propozycję - mogą być nawet konkretne modele. Z góry dziękuę.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
PROJEKTER
Ekspert



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 3134
Punkty: 106/7
Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 24-11-2011, 10:53   

Proponuję SATA miniJet HVLP z głowicą 1,2 ... lub 1,4 SR do kompletu jak robisz jakieś cuda na kaskach SATAjet 20 B. ( jaki ci będzie potrzebny taki do artystycznych detali to napisz na PW mam gdzieś poprzedni model SATA DEKOR 2000 nowy nigdy nie używany ;) )

http://www.sata.com/index.php?id=1109&L=6

http://www.sata.com/index.php?id=1129&L=6