lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Teroson
Autor Wiadomość
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 30-10-2011, 23:29   Teroson

czy ktos z was stosuje tą pianke?
http://www.imbth.com.pl/?cmd=prod&prod_id=3828
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 31-10-2011, 19:33   

Ja używam z tym że z logo Siki a nie Terosona a kto to naprawdę produkuje to cholera wie.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
tomash
Maniak forum


Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 595
Punkty: 9/7
Skąd: pomorskie
Wysłany: 01-11-2011, 00:54   

Właśnie adoptuje poddasze,może do wygłuszenia podłogi by sie to nadało ;]
_________________
tomash
Ostatnio zmieniony przez jacklack 02-11-2011, 00:35, w całości zmieniany 1 raz  
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Młody94
Bywalec
amatorski amator.


Dołączył: 30 Kwi 2010
Posty: 48
Wystawił 2 punkt(y)
Skąd: Żywiec [SZY]
Wysłany: 01-11-2011, 23:49   

osobiscie nie uzywałem nigdy tej pianki, ale z terosona uzywałem odrdzewiacza i wcale nic zlego nie mozna powiedziec. takze dlaczego nie ? :)
_________________
:)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 02-11-2011, 09:26   

Krzychuautim,
widze ,ze nikt oprócz ciebie nic sensownego nie napisał ;)
wiec tak w jakich przypadkach stosujesz ta pianke?
jak mozesz to wstaw zdjecia ...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 02-11-2011, 11:14   

Zdjęcia nie mam, ale główne i właściwe zastosowanie tej pianki to uszczelnienie wewnętrznych profili tzn. w tych miejscach w których fabrycznie montowane są wkładki rozprężne na ciepło.Takie kształtki z tworzywa widoczne po zdjęciu poszycia błotnika tylnego, progu lub słupka.Montowane są też w podłużnicach. Jest to ważne, bo brak tej pianki powoduje przedmuchy czyli "dziwne" dźwięki w samochodzie i brudzenie, zakurzenie pasów bezpieczeństwa, tapicerek itp. Od razu tego nie widać lecz dopiero po dłuższym czasie. Ta pianka ma niską prężność, a więc nie powoduje "rozepchnięcia" blachy.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl szczegóły
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 03-11-2011, 19:23   

Krzychuautim,
o własnie o takie cos mi chodziłooo a raczej taka odp ;)

Ps moze jeszcze raz napisz wstaw jakies zdjecia w dziale Blacharstwo...
chodzi mi np o wymiane poszycia :błotnika ,dachu badz ćwiartki ;)
chcialbym zobaczyc jak wyglada to u ciebie bez migomatu...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-11-2011, 21:12   

Nie wszystko co robię mogę pokazać(klienci sobie nie życzą), ale też nie wszystko chcę pokazać. Mam swoje pomysły i rozwiązania, które znacznie ułatwiają pracę, ale są to moje patenty i nie koniecznie chcę je ujawniać. Niektóre rozwiązania sprawdzają się tylko w połączeniu z innymi działaniami i beż odpowiedniego komentarza lub instruktażu mogłyby komuś nawet zaszkodzić. Klika urządzeń jest mojego pomysłu i mojego wykonania i wolałbym uniknąć pytań: "Gdzie to można kupić i ile to kosztuje?" Na "pocieszenie" podam że na you tube i dailymotion jest kilka moich filmików. Wystarczy poszukać pod hasłem: Krzychuautim. Na: www.autim.com.pl jest trochę starszych fotek. Jeżeli ktoś się dobrze przyjrzy to i na tych filmikach coś ciekawego zobaczy.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 03-11-2011, 21:35   

Krzychuautim,
no własnie troche zbaczamy z tematu ...
wiec spytam jakbym wstawil.. taki temat w dziale blacharstwo co bys mi odp na naprawe tego seicento z fotek z twojej strony?
http://www.autim.com.pl/zgrzew/29.jpg
a chodzi mi głownie o to co piszesz ,ze nie używasz migomatu wiec jak łaczyłes w tych 2 miejscach? dokładnie próg i słupek?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-11-2011, 21:53   

Zwróć uwagę że piszę o minimalnym używaniu MIG-Mag-a. W tym przypadku jest to spawane Magiem, ale czasami używam lutospawania, klejenia lub spawania TIG-iem. Nie da się w 100% uniknąć spawania lecz wszystko co może być zgrzewane to jest zgrzewane. Jeżeli tylko mogę wstawiamy całe elementy, czasami nawet jak w przypadku Opla( nie są dostępne poszycia boku w całości) składamy to w całość i dopiero w całości montujemy na samochód.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 03-11-2011, 22:05   

Krzychuautim napisał/a:
Zwróć uwagę że piszę o minimalnym używaniu MIG-Mag-

gdzies w jakims temacie tak przeczytałemm ,że nie używasz..wiec dlatego tak drażyłem .. ;) aby sie dowiedziec jak to jest... ale mogłem jakos inaczej to zrozumiec...

Krzychuautim napisał/a:
klejenia

to jest ciekawe i jak juz jestes na tym forum to moze chociaz ciuttt bys pokazał i opisał jak to jest ;]
nie chce abys zdradzał nam swoje patenty tylko moze w jakich przypadkach to robisz..
wiesz pare ciekawych tematów mozna by było w tym dziale napisac a kto lepiej jasniej napisze jak nie ty?bo tu mało blacharzy.....
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 03-11-2011, 23:02   

Klejenie to obecnie podstawa w naprawach, bo większość błotników jest klejonych z nadkolami i wiele innych blach jest klejonych ze szkieletem nadwozia. My używamy termoutwardzalnych klejów z serii SikaPower 430,415 itp. w zależności od miejsca zastosowania mają one różną twardość wg. Shore'a . Problem polega na tym że są niedostępne w handlu, tzn. można je kupić tylko w wersji przemysłowej w dużych pojemnikach. Używamy tez w mniejszym stopniu klejów chemoutwardzalnych np. Treoson. Właściwie prawie do każdej naprawy dopasowywany sposób i materiały jakie będą użyte. Ostatnio dopracowuje zastosowanie metody TIP-TIG w zastępowaniu laserowych połączeń dachu z poszyciami boku.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne