lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Polonez Plus 2000 r
Autor Wiadomość
Wiotki
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 19
Wystawił 3 punkt(y)
Wysłany: 02-08-2010, 18:36   Polonez Plus 2000 r

Witam.

Na łuku drogi wpadłem w poślizg i uderzyłem w dużo ziemi (nie będę się rozpisywać co do zdarzenia).

A mianowicie co się stało , słupek środkowy wypchną dach ku górze , przy rynience na całej długości są widoczne małe kropeczki tak jakby ktoś gwoździem od dołu uderzył , po przeciwnej stronie dachu blacha została wgnieciona . Dość duża szpara między górą drzwi przednich i tylnych a dachem , wgnieciony próg .

Fotki ,

Jestem zielony w temacie ale domyślam się ,że z progiem , słupkiem i drzwiami nie będzie jakiś większych problemów , ale co z dachem ? Jak wygląda naprawa takiego elementu ?I ogólnie ile może kosztować naprawa samochodu w takim stanie ?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 02-08-2010, 20:13   

Może byś tak najpierw umył auto i porobił zdjęcia a nie taki gnój ludziom pokazujesz :glupek:
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Wiotki
Użytkownik


Dołączył: 29 Gru 2009
Posty: 19
Wystawił 3 punkt(y)
Wysłany: 02-08-2010, 20:30   

Nie wpadło Ci do głowy ,że czekam na rzeczenioznawce ?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
remo_2007
Wymiatacz



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 10 Maj 2009
Posty: 191
Otrzymał 8 punkt(y)
Skąd: Wlkp
Wysłany: 02-08-2010, 20:37   

Ja ostatnio wstawiałem gościowi reperaturki błotników tył w polonezie bez szpachlowania i malowania malował u kogoś innego remont przewyższył wartość auta.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 02-08-2010, 20:53   

Wiotki napisał/a: