lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Lakierowanie drobnych elementów, aerograf, mini pistolet
Autor Wiadomość
janek86
Użytkownik


Dołączył: 11 Lis 2020
Posty: 1
Wysłany: 11-11-2020, 10:48   Lakierowanie drobnych elementów, aerograf, mini pistolet

Cześć! Jestem zupełnie nowy w temacie lakierowania i chciałbym poprosić o kilka porad. Chciałbym się wziąć za odnowienie kilku rzeczy które mam w garażu, a mianowicie motocykla, roweru (karbon), kilku kasków, gogli narciarskich.. W planie jest malowanie jednokolorowe, malowanie lakierem kameleon (pigment z klarem), i trochę szczegółowego malowania aerografem.. Aerograf już mam (dysza 0,4 i 0,6), do niego mały kompresorek (AS-186) i chcę wyposażyć się w pistolet lakierniczy z odpowiednim do niego kompresorem. Budżet jakim dysponuję, to około 500zł na kompresor i około 400zł na pistolet.

Czy możecie mi doradzić w temacie tych zakupów i podpowiedzieć czym się przy tym kierować? Czy jakiś mini pistolet z dyszą 1mm (np STAR MINI) i kompresor olejowy 25l Stanley (chciałbym aby był jak najmniejszy, w miarę mobilny), będą ok do takich drobnych prac? Jakie powinno być cisnienie przy mniejszych dyszach? Czy w ogóle aerograf i mini pistolet dadzą sobie radę z lakierami samochodowymi (najprawdopodobniej Profix lub APP)? Na pewno, gdy będę kupował lakiery, to wszystkie dodatki z jednej marki (podkłady, grynty, baza, klar, rozcieńczalniki). Zależy mi na trwałości i ładnym, gładkim i głębokim połysku.

Będę wdzięczny za porady :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group