lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
malowanie kasku
Autor Wiadomość
przemekko
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: wro
Wysłany: 18-07-2016, 19:17   malowanie kasku

hej zamierzam pomalować kask aerografem z tego co wyczytałem w google przygotowałem kask i zacząłem malować ale mam pytania
1.jakich farb najlepiej użyć malowałem farbami createx ale podczas malowania lekko przetrę ręką i farba schodzi. Czytałem że można malować farbami ze sprayu i bazami samochodowymi?
2.jak dobrze jest przygotować kask do malowania i lakierowania czy muszę zetrzeć go do gołego plastiku czy wystarczy zmatowić lakier?
3.czy ta kolejność jest ok
zmatowić na mokro papierem 800
podkład ze szlifowaniem p800 p1000
baza 2 warstwy
areograf
lakier bezbarwny (10% rozpuszczalnik akrylowy) 2warstwy
i czy szlifować później lakier bezbarwny?
4.Czy dobrze jest po namalowaniu grafiki aerografem zrobić warstwę lakierem bezbarwnym zmatowić i przejść do kolejnego malowania aero?
Jestem zielony w tym temacie i chciałbym wiedzieć jak dobrze wykonywać te czynności więc proszę o pomoc
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
przemekko
Użytkownik


Dołączył: 14 Lip 2016
Posty: 3
Skąd: wro
Wysłany: 16-08-2016, 21:37   

250 wyświetleń i 0!!!!! odpowedzi masakra umrę ze starości zanim doczekam się jak ktoś odp dzięki za info
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mirko
uzależniony od forum
mirko


Pomógł: 5 razy
Dołączył: 10 Gru 2009
Posty: 305
Otrzymał 12 punkt(y)
Wysłany: 17-08-2016, 19:46   

Kasku nie zdzieraj do gołego , bo i po co.
Jeśli nigdzie nie jest uszkodzony (rysy obicia itp.) zmatuj go papierem wodnym 1000 lub 800 na sucho. Nałóż sobie odpowiednie tło, bazą, akrylem , wszystko jedno, z tym,że akryl przed nakładaniem grafiki musisz znów zmatować , jeśli bazę pokryjesz bezbarwnym również przed grafiką ją zmatuj. Papiery 1000 - 1500 na mokro , lub 800 i szara włóknina na sucho.
Jeśli jest uszkodzony i musisz go w ramach technologi naprawy pokryć podkładem , to pod podkład możesz matować 400-600 na mokro , 400 na sucho.
Następnie jak wyżej.
Nie lakieruję profesjonalnie aerografem, croatexa nigdy w ręku nie miałem.
Do moich amatorskich prac używałem bazy wodnej, lub konwencjonalnej.
Lakier bezbarwny mieszasz z utwardzaczem i ewentualnie rozpuszczalnikiem zgodnie z zaleceniami producenta lakieru ( info w mieszalni gdzie kupujesz bezbarwny, karta techniczna produktu), do niektórych lakierów bezbarwnych nie ma potrzeby dodawania rozpuszczalnika.
Jeśli Twoja praca aero będzie trwała dłużej niż powiedzmy 24h to dobrze byłoby pokryć zakończony etap lakierem bezbarwnym. Przed dalszą pracą zmatowić , przemyć zmywaczem lub ewentualnie benzyną ekstrakcyjną.
Po całkowitym zakończeniu pracy , jeśli zajdzie potrzeba zmatować na mokro papierkiem wg. uznania od 1500 -3000 , następnie wypolerować i cieszyć się pięknym efektem swojej pracy .
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne