lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Lakierowanie ściany w domu
Autor Wiadomość
Krzysztof7
Użytkownik


Dołączył: 21 Sty 2016
Posty: 2
Wystawił 3 punkt(y)
Skąd: POZ
Wysłany: 21-01-2016, 16:14   Lakierowanie ściany w domu

Witam. Na wstępie poinformuje iż nie znam się na lakiernictwie i szukam porady na interesujący mnie temat. Prowadzę firmę budowlana i chcąc zrobić coś, jak dla mnie nietypowego, zgłaszam się do Was drodzy "forumowicze". Licząc na Wasze szerokie doświadczenie, chcąc uniknąć uczenia się na własnych błędach, pytam Was o poradę i proszę o podzielenie się Swoją wiedzą.


Więc sprawa wygląda następująco. Chciałbym pomalować/polakierować ścianę w domu jednorodzinnym lakierem samochodowym i techniką lakierowania samochodowego gdyż interesuje mnie efekt zbliżony, bądź taki sam jak na samochodzie. Nad kolorem jeszcze nie myślałem, ale koniecznie metalic aby kolor miał głębię(im większa głębia i więcej "brokatu" tym lepiej) Zależało by mi na efekcie odbijania światła i mienienia się koloru w momencie doświetlania ściany przez słońce.
Równość ściany, co jest niewątpliwe najważniejsza rzeczą i mam tego świadomość, chce uzyskać przez baaaarrrrrdzoooo staranne ułożenie nidy-gips na stelażu i bardzo dokładnym i sumiennym podejściu do kwestii wyrównania każdej nierówności. Ekipę mamy fachową wiec o to się nie boje

I teraz pytanie do Was, Jak wygląda sprawa z Lakierowaniem takiej ściany, od A do Z.
Jak myślicie czy w ogóle to może się udać ??
Jak zabezpieczyć taka ścianę.
Jak z eksploatacją takiej ściany, co się stanie gdy w coś nią uderzy.
Jakie przeciwności mogą się pojawić ??
Jakie i z czym przewidujecie problemy.

Podpowiadajcie, dzielcie się doświadczeniem, czekam na odpowiedzi i zapraszam do dyskusji
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Hamir
Klubowicz


Dołączył: 16 Gru 2012
Posty: 513
Punkty: 11/7
Skąd: Astana
Wysłany: 21-01-2016, 17:53