lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Pro zestaw do lakierowania małych elementów w garażu.
Autor Wiadomość
storm44
Użytkownik


Dołączył: 20 Lis 2015
Posty: 5
Wystawił 2 punkt(y)
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2015, 00:08   Pro zestaw do lakierowania małych elementów w garażu.

Witam,
to mój pierwszy post. Jestem amatorem, chcę się pobawić w ramach hobby i odstresowania od latania (pilot) w lakiernictwo. Zrobiłem też sobie małą stolarnię i potrzebuję malować to co tam sobie wystrugałem ;) Oprocz tego np. jakieś zaprawki na samochodach itp.
Ponieważ uważam i trzymam się zasady że wszystko trzeba robić profesjonalnie bez względu na to czy hobby czy zarobek, dlatego chcę do tego kupić profesjonalny sprzęt. Do stolarni np. kupiłem narzędzia Festool i jestem z nich bardzo zadowolony.
To samo chcę uzyskać w lakierowaniu. Stąd ten post.
Parę dni szukałem na tym forum informacji o mniejszych pistoletach i sprężarkach do nich ale głownie znalazłem posty w stylu "czy ja za 100 zł kupię na allego pistolet". Nie dziwię się adminom że szlag ich trafia na takie posty.
Wracając do meritum. Jeżeli ktoś z tutejszych zawodowców może mi pomóc w doborze sprzętu będę ja i pewnie inne osoby wdzięczny.
- warunki garażowe (temperaturę mogę utrzymać 20C) i w miarę czystość.
- pistolet i kompresor (taki jaki uważacie za odpowiedni bez limitu cenowego)
- inne potrzebne akcesoria.
Dzięki i mam nadzieję że ten temat przyda się też innym osobom, które nie są maniakiami chińczyków z allegro.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
przepiorek
Klubowicz


Wiek: 34
Dołączył: 13 Sie 2012
Posty: 233
Otrzymał 7 punkt(y)
Skąd: radomsko
Wysłany: 21-11-2015, 09:46