lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwarty przez: jacklack
15-08-2011, 00:51
DeVilbiss GTI PRO 1.3 base H1
Autor Wiadomość
jacklack
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3551
Punkty: 95/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 04-09-2010, 14:28   DeVilbiss GTI PRO 1.3 base H1

W tym temacie proszę opisywać ogólną charakterystykę i wrażenia z użytkowania pistoletu DeVilbiss GTI PRO 1.3 base H1
_________________
www.lakiernik.info.pl
Forum Lak
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
PG-ANDI
Użytkownik
Lakiernik



Wiek: 50
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 8
Skąd: Łódz
Wysłany: 14-08-2011, 22:40   

Witam moje wrażenia z użytkowania Devillbissa to takie iz lepszego pistoletu jeszcze nie wyprodukowano reszta to badziewia do malowania płotów. :killer:
_________________
Lakieruj tylko w Komorze a nie w komórkach.


tel. 518-558-060
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
s_t_67
uzależniony od forum
WETERAN :-)


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 07 Cze 2011
Posty: 340
Punkty: 2/2
Skąd: Podlasie
Wysłany: 20-08-2011, 15:44   

PG-ANDI napisał/a:
moje wrażenia z użytkowania Devillbissa to takie iz lepszego pistoletu jeszcze nie wyprodukowano reszta to badziewia do malowania płotów
A ta gorsza RESZTA to pistolety jakich marek, które modele, z jakimi głowicami - dyszami, pracujące w jakich systemach, porównywane na jakich klarach-bazach, w jakich warunkach i dokładnie w czym i dlaczego są gorsze?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stech
Klubowicz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 260
Skąd: ok krakowa
Wysłany: 20-08-2011, 19:16   

PG-ANDI napisał/a:
reszta to badziewia do malowania płotów.
Możesz to poprzeć konkretnymi argumentami? bo nie wiem czy moją sate 4th mam wyrzucić i kupiś rekomendowany sprzęt przez Ciebie???? :) ;)
_________________
"Lepsze, jest wrogiem dobrego".
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
darekk
Wyjadacz



Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 119
Otrzymał 3 punkt(y)
Skąd: małoposka
Wysłany: 09-10-2013, 20:43   

Witam, użytkowałem gti pro 1.3 H1 przez 3 lata, bardzo przyjemny gun, bardzo szeroka miotła przy bazie, szybka aplikacja bazy przy max rozkręceniu materiału, nie za duże pylenie w warunkach nie kabinowych, gun był używany do baz i klaru.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
TeeM
Ekspert


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 914
Punkty: 20/21
Skąd: różnie
Wysłany: 09-10-2013, 22:12   

Witam!
Mozna spytac jakie bazy i jaki klar aplikujesz tym h1
Cisnienie?, ten sam gun do bazy i klaru?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
darekk
Wyjadacz



Dołączył: 19 Wrz 2013
Posty: 119
Otrzymał 3 punkt(y)
Skąd: małoposka
Wysłany: 10-10-2013, 19:26   

Tak ten sam gun. Bazy konwencjonalne, a lakiery bezbarwne: Ms, Hs różnych firm (dużo U-pol HS) bazy na ciśnieniu od 1.8 do 2.0, lakiery na 2.0bar. Od kilku dnie porabiam na T1 nowy gun, stary sprzedany...i takie moje odczucie że lepiej się pracowało na H1.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Fenixmotors
Użytkownik
Fenix


Wiek: 39
Dołączył: 25 Sty 2014
Posty: 1
Skąd: Hornówek
Wysłany: 26-01-2014, 09:30   

Witam, ja osobiście mam trzy pistolety lakiernicze z czego jeden Devillbiss GTI 1,3 niebieski z 2003 roku. Sprzęt zadbany i serwisowany przez tyle lat bezawaryjny, lakieruje mi się nim wyśmienicie. Strumień dość szeroki ale nie tak jak w Sata RP 3000, GTI używam przede wszystkim do aplikacji lakierów bezbarwnych typu HS, MS oraz lakiery akrylowe gładkie ciśnienie od 1,8 do 2,2 bar. Właśnie planuje zakup następcy GTI i z zaciekawieniem czytam opinie innych fachowców.
_________________
Fenix
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne