Wysłany: 06-07-2025, 02:03 BMW e24 JAK URATOWAC TO AUTO
PACJENT: e24 87'
STAN:
*DWIE WARSTWY LAKIERU albo i więcej.
Auto kotos juz malował w całości. Malowanie odbyło się bez demontażu szyb, uszczelek i innych. Lakier w niektórych miejscach zaczął się łuszczyć. Zwłaszcza przy oknach oraz maska (maska to historia na później - szukam innej, jeli nie znajdę podeślę zdjęcia i podpytam co z tym można zrobić).
Grubość lakieru w tym stanie na całym aucie 400 -490 um. Za wyjątkiem napraw (miejsca przy nadkolach) pomyzej 1mm.
STAN OBECNY:
*AUTO ROZEBRANE
*SZLIFOWANIE ROZPOCZE ZEBY ZOBACZYC CO JEST GRANE
Zdjęcia poniżej. Na aucie wydaje się być w sumie 6-7 warstw.
1. Originally podklad antykorozyjny (żółtawy)
2. Podklad (jasny szary).
3. Baza originalna.
4. Podklad 2
5. Baza 2.
6. Klar.
Ponieważ na profesjonalny warsztat kolejka oczekiwania to minimum rok, a w niektórych przypadkach dwa lata, chce podziałac sam.
Chciałbym zrobić sam przygotowanie i wysłać auto tylko to lakierni na położenie finalnej bazy + klar.
Zatem prośbą o pomoc.
Zobaczcie zdjęcia, szlifuje auto padem aby zeszlifować lakier równo - na tem moment zaczynam P80 do zdjęciu klaru, później ręcznie na długim klocku P120, do stanu jak widać.
Wyglada to jak wojskowy kamuflaż.
Jakie następne kroki?
Przetrzeć na P400 i można położyć podkład epoksydowy? Trzeba drzeć do gołej blachy?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum