lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Technologia naprawy warstwowych podłużnic
Autor Wiadomość
Jedrula
Użytkownik


Dołączył: 01 Lis 2022
Posty: 2
Wysłany: 03-11-2022, 17:43   Technologia naprawy warstwowych podłużnic

Historia zaczyna się jak zwykle tzn. miała być szybka naprawa skorodowanej puszki wzmacniającej w rogu nadkola, a w trakcie wyszła jeszcze kwestia dziurawej podłużnicy, na którą brak mi dobrego pomysłu.
Auto to Toyota Camry z 97 a więc już pełnoletnia.
Sprawa wygląda tak iż auto ma 3 warstwy podłużnic,
1 małą idącą mniej więcej od tylnej belki do przedniego nadkola, wykonana z blachy 1,5-2mm
2 pierwszą nakładkę idącą od słupka B do przedniego nadkola wykonaną z cienkiej blachy0,5-0,8mm
3 drugą nakładkę zaczynającą się gdzieś pod nogami pasażera i idącą dalej do przodu auta, wykonaną z blachy 0,8-1mm
Główna korozja siedzi miedzy nakładkami, najmniejsza podłużnica jest w miarę zdrowa.
I tu pojawia się pytanie czy po wycięciu wszystkich 3 rudych podłużnic od wysokości słupka B do krawędzi nadkola warto bawić się rekonstruowanie 3 warstw nachodzących na siebie.
Czy co łatwiejsze wykonać z blachy 2mm jedną nakładkę nachodzącą na podłużnicę 1 i 3 i pospawaną do nich i do podłogi.
Czy ktoś może poradzić, która wersja będzie sensowniejsza i generalnie lepsza?

Dodatkowo zastanawiam się czy przy tej ilości łączeń lepiej spawać standardowo co może lutospawać?

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne