lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [4] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
JAK NAJLEPIEJ ZAKONSERWOWAĆ
Autor Wiadomość
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 21-02-2015, 13:20   

360 to podkład typowo epoksydowy.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
awo_marek
Użytkownik
awo_marek


Wiek: 37
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 6
Skąd: Baćkowice
Wysłany: 21-02-2015, 23:05   

a 300 to jaki?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
dawid257
Bywalec


Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2013
Posty: 29
Skąd: Kraków
Wysłany: 22-02-2015, 10:35   

tak ciezko wpisac w google? 300 to akrylowy wypełniający
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
awo_marek
Użytkownik
awo_marek


Wiek: 37
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 6
Skąd: Baćkowice
Wysłany: 22-02-2015, 19:30   

Dawid wpisywałem w google nie raz ale otrzymałem suche wiadomości od producenta a pytanie zadałem konkretne czy lepiej zastosować NOVOL 300 czy 360 do wypiaskowanego zabytkowego auta.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
nalpio
Bywalec


Dołączył: 14 Gru 2013
Posty: 50
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Białystok
Wysłany: 22-02-2015, 19:35   

Marek(albo Marka?) jeżeli nie wiesz czym pokryć wypiaskowane zabytkowe auto i nie chce Ci się przejrzeć przynajmniej forum żeby te wiadomości uzyskać to odpuść sobie tę robotę i zajmij się czymś co umiesz robić. A żeby nie było że nie na temat - lepiej "NOVOL 360"
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
awo_marek
Użytkownik
awo_marek


Wiek: 37
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 6
Skąd: Baćkowice
Wysłany: 23-02-2015, 19:03   

naplo nie jestem lakiernikiem jak wpisałem w profilu mam 0 staż lakierniczy, nigdy tego nie będę robił. Nie chcę oddawać samochodu do lakierowania pierwszemu lepszemu pseudo fachowcowi, wiem jakie są koszty renowacji w profesjonalnych firmach. Dlatego chcę zaczerpnąć choć trochę fachowej wiedzy...
szukałem na forum i w google niestety nie znalazłem wyczerpujących odpowiedzi dla tego podpytuję czy to źle???
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
marcin-
Wyjadacz
-Diesel Power-


Dołączył: 13 Wrz 2010
Posty: 122
Punkty: 2/1
Skąd: śląsk/SBE
Wysłany: 23-02-2015, 23:41   

używał ktoś baranek firmy Rosch ? będę czyścił progi w aucie i konserwował od nowa i chciałem się dowiedzieć czy warto tego użyć na progi. Jakieś sugestie? Czy lepiej kupić APP 210 ?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
NOVOL rafman
Technik
NOVOL rafman

Pomógł: 2 razy
Dołączył: 28 Lut 2011
Posty: 111
Otrzymał 7 punkt(y)
Skąd: Komorniki
Wysłany: 24-02-2015, 08:00   Klasyczne auta NOVOL

Witam!
Marku ,jeśli zabierasz się za zabytkowy samochód to zajrzyj na naszą stronę i przeczytaj sobie opisy produktów linii Novol for Classic Car.
Myślę ,że powinno Ci to pomóc w rozeznaniu tematu.

Rafał Mania NOVOL
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
awo_marek
Użytkownik
awo_marek


Wiek: 37
Dołączył: 08 Lut 2015
Posty: 6
Skąd: Baćkowice
Wysłany: 26-02-2015, 22:02   

Dzięki Rafał za informację naprawdę wasza strona i rozmowa tel (bo myślę że właśnie z Tobą rozmawiałem) rozwiała wszystkie wątpliwości naprawdę wyczerpująco pozdrawiam!
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalkazanice
Użytkownik


Dołączył: 23 Lut 2015
Posty: 4
Skąd: Kazanice
Wysłany: 03-03-2015, 08:00   

Może nie oldtimer ale chodzi o konserwację.
Podwozie będzie wypiaskowane. Na to przyjdzie podkład epoksydowy Novol 360.
Co dalej ? Konserwacja baranek jakiej firmy? I co wwpuścić w profile zamknięte ?
Ktoś już może widział te pytania, ale nie otrzymałem jednoznacznej odpowiedzi wiec pisze ponownie. Dzięki za wszelkie informacje :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
powolniak40
Bywalec


Wiek: 51
Dołączył: 25 Lis 2014
Posty: 25
Wystawił 5 punkt(y)
Skąd: Katowice
Wysłany: 03-03-2015, 18:03   

Witam
Odnośnie profili zamkniętych- nie pamiętam linku, ale poszukuj przez google oldtimerowego rankingu 10 środków, lektura powyższego sporo ci wyjaśni.
Odnośnie podłogi od spodu
Pierwsza opcja: epoksyd, a na niego gruba warstwa masy rodzaju 2w1. Ja dodatkowo przed wspomnianą masą pociągnąłem łączenia masą uszczelniającą do spawów.
Druga opcja: epoksyd , masa lakierowalna najlepiej także2w1, lakier.
Podłoga od wnętrza- epoksyd, uszczelnienie łączeń, lakier, miejscowo wygłuszenie.
Niestety środki które ze spokojem sumienia mógłbym polecić są drogie.
Zerknij może na mój temat o problemach z masą 2w1.
Właściwie powinieneś od tego zacząć:)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mickry
Użytkownik


Dołączył: 15 Wrz 2015
Posty: 8
Skąd: Biłgoraj/Kraków
Wysłany: 18-09-2021, 11:00   

Panowie, podwozie mojego auta ma 4l jest czysciutkie, chce je oddać na konserwacja to zaproponowano od razu na podwozie konserwację. Pytanie czy nie lepiej by było dac podklad epoksydowy i dopiero na to konserwację? Środki marki Forch
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne