lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Jak supernova ??
Autor Wiadomość
scooter1978
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 22
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 01-05-2014, 22:31   Jak supernova ??

Witam serdecznie. Duzo maluje Sata mialem tez Devilbissa gti 110 trans tech (niebieski) ale szukam czegos nowego padlo na iwate supernova. Tylko jaka. Pistolet jest mi potrzebny glownie do baz (woda, konwecja) fajnie gdyby szlo klar ale niekoniecznie. Glownie srebrne kolory. Przegladalem forum ale przewaznie odpowiedz na pytanie zamienia sie na przekomarzanie sie. Dlatego prosze o konkrety. Podoba mi sie supernova LS400 entech, lub EVO, moze inna? Z jaka dysza najlepiej wybrac HD, ET,ETS niemam pojecia jak to ugrysc. Za pomocne odpowiedzi z gory Dziekuje.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
masato
uzależniony od forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 358
Punkty: 4/1
Skąd: Kalisz
Wysłany: 02-05-2014, 00:03   

Do baz to raczej entech. Dysze dobierz do warunków klimatycznych panujących w Polsce. Najlepiej mieć dwie. Na lato i zimę.
Entech inaczej atomizuje bazę, dobierając odpowiednią dyszę zmienia się wielkość kropli.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mart-Dent
Klubowicz


Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 716
Punkty: 15/5
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 02-05-2014, 09:50   

O losie co się robi

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl szczegóły
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 02-05-2014, 17:16   

Ale jak to na lato i na zimę? Jeżeli materiały lakiernicze przechowywane są w temperaturze pokojowej i w warsztacie mamy ogrzewanie które również utrzymuje temperaturę w pomieszczeniach o okolicach temperatury pokojowej lub niewiele niżej, to dlaczego miłabym mieć inną dyszę na zimę?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
TeeM
Ekspert


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 914
Punkty: 20/21
Skąd: różnie
Wysłany: 04-05-2014, 16:03   

Witam!
Moge spytać dlaczego szukasz nowego pistoletu? Czy z Sata 4K jest cos nie tak?
Czego oczekujesz po nowym pistolecie?
W jakich warunkach pracujesz i na jakich producentach chemi?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
scooter1978
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 22
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 04-05-2014, 19:46   

Witam. Nie z sata jest ok niema najmniejszych problemow poprostu mi sie spodobala supernova i chcialbym jej sprobowac pistolety mam od zakladu a ten chce miec prywatny. Tylko pytam tutaj bo niechcialbym sie zrazic jak juz bym go kupil i np. okazalo by sie ze wziolem dysze :A: a wedlug forum jest lepsza dysza :B:. Niewiem czy mnie rozumiesz

Dzieki
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
TeeM
Ekspert


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 914
Punkty: 20/21
Skąd: różnie
Wysłany: 04-05-2014, 22:15   

Rozumiem Cie doskonale, jakis czas temu stałem przed tym samym dylematem.
Supernova z proatomizacja jest innym pistoletem niz sata czy devilbiss.
Bedzie trzeba sie przestawić na inna technikę malowania.
Sami technicy z anest nie potrafią ogarnąć wszystkich modeli i dostępnych dysz. Nie rozumiem polityki tej firmy ponieważ moim zdaniem sami sobie skomplikowali sprawę. Po co tyle rodzajów dysz?
Nie wiem ile malujesz dziennie i jaki jest Twoj styl malowania ale powinieneś porozmawiać z jakims technikiem w niemcach bo tam chyba mieszkasz i pracujesz. Wez do testów rożne dysze i sam ocen.
Nie wiem czy entech ls400 jest juz dostępny bo jak nie to zostanie tylko do wyboru ws400.
A co chcesz tym prywatnym pistoletem malować?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
snayper
Stały Bywalec
elvis


Wiek: 49
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 94
Wystawił 1 punkt(y)
Skąd: polska
Wysłany: 05-05-2014, 01:30   

Mart-Dent napisał/a:
O losie co się robi


Dawno mnie tu nie było , ale moim zdaniem jest to najlepszy post jaki można sobie wyobrazić w tym tym temacie-- i za to punkt.
A wracając do tematu to powiem --przyjdzie Pan Henio , naleje do kubka swojego pistoletu ( Profesjonal za 100 zł ) lakier Q9 i odpierdzieli ćwiartkę 911-tki tak że kopara opadnie .
Ale Pan Henio czuje bluesa i wie po co są dziury w głowicy pistoletu i ile do tych dziur potrzeba powietrza.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
ronin.79
Klubowicz



Wiek: 40
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 119
Otrzymał 4 punkt(y)
Skąd: RP
Wysłany: 05-05-2014, 22:08   

TeeM iwata ls 400 jest dostepny
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
TeeM
Ekspert


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 914
Punkty: 20/21
Skąd: różnie
Wysłany: 06-05-2014, 00:04   

Ronin Ty masz dwie Iwy, co bys doradził?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
scooter1978
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 22
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 06-05-2014, 21:17   

A co chcesz tym prywatnym pistoletem malować?

Witam. Sata i Devilbissem sie troche :przejadlem: a Iwaty chce sprobowac (czasem prywatnie cos psikam) i miec taki jeden swoj pistolecik. Dla mnie to tak jak z autem chcesz jakies miec a kiedy juz masz chcesz inne.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
TeeM
Ekspert


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 914
Punkty: 20/21
Skąd: różnie
Wysłany: 06-05-2014, 21:56   

No coż wiec musisz zaspokoić swoją ciekawość widze.
Kupując iwate pamiętaj ze chcąc utrzymać to samo tempo pracy jak przy sacie musisz wybrac większa dysze. Modele evo i hd zostały wprowadzone ponieważ iwaty pierwszej generacji nie dawały sobie rady w gorących, suchych klimatach, przysuszały materiał dzieki dobrodziejstwu podwujnej atomozacji.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
scooter1978
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 22
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 07-05-2014, 18:55   

Witam. Nie chodzi mi o tempo pracy by najmniej nigdzie sie nie spiesze chodzi mi raczej o precyzje a nie predkosc
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
brylajar
Użytkownik


Dołączył: 07 Maj 2014
Posty: 3
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Opole
Wysłany: 11-05-2014, 11:24   

Witam...
Sam stoje przed problemem zakupu pistoletu i zastanawiam się który wybrać ws400 evo czy ls400 entech.
Szukam ciągle jakiś konkretnych opini czy informacji o róznicach między tymi modelami i na forach nic nie pisze konkretnego. Z tego co sie zorjetowałem (chyba się nie myle) to ls400 śmiga w cisnieniu gdzieś [size=18]0,7 bar[/size], a ws400 evo [size=18]ok.2 bar[/size] przy czym ls400 jest detykowany bardziej w strone farb wodnych, tak ja to zrozumiałem. Na jednym z tematów o iwatach znalazłem dość ciekawe opinie o ws400. Pan zakópił ls ale przysłali mu przez pomyłke ws'a. Postanowił go przetestować i wynikło z tego, że baze kładzie fenomenalnie lecz z clar'em sobie nie dawał rady (w tem 30-35 stopni) jak dobrze zrozumiałem :) z Filmików testowych ls 400 entech nie widziałem tylko ws400 evo i zrobił na mnie świetne wrażenie nie malował tak szybko jak sata ale efekty były świetne. Mało profesionalna opinia. Mam nadzieję że ktos dożuci coś więcej i postawi jasne konkretne opinie o tych sprzetach.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl szczegóły
scooter1978
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 22
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 13-05-2014, 12:55   

Witam ponownie. Jak sie jednak okazuje supernova roznie sie ma wedlug wielu z Was. Wiec moze pytanie Jaka Iwata??
moze cos takiego
http://www.ebay.de/itm/An...=item19e0ba3f46

a moze
http://www.ebay.de/itm/An...=item4d1bda0bce

Czy moze jednak Iwata W 400 WBX

Jaka jest wedlug Was taka naprawde dobra.

Dzieki i pozdrawiam
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
ronin.79
Klubowicz



Wiek: 40
Dołączył: 30 Lis 2012
Posty: 119
Otrzymał 4 punkt(y)
Skąd: RP
Wysłany: 13-05-2014, 21:37   

TEEM
JUŻ NIE DWIE A 6
DO CZEGO MA BYĆ BAZA KONWENCJONALNA WODA CLAR AKRYL WARUNKI KABINA STODOŁA POD CHMURKA WTEDY SIĘ WYPOWIEM SORRY ZA DUŻE LITERY KLAWIATURA ZAWIAS
:nono:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
TeeM
Ekspert


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 19 Lip 2010
Posty: 914
Punkty: 20/21
Skąd: różnie
Wysłany: 13-05-2014, 23:33   

No to gratuluje Ronin!
Mamy wreszcie lidera w sekcji Anesta.
Jakie tam modele znow zakupiles?
Podziel sie koniecznie uwagami z aplikacji.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
masato
uzależniony od forum


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 358
Punkty: 4/1
Skąd: Kalisz
Wysłany: 14-05-2014, 01:11   

Baza konwencjonalna i bezbarwny.
Warunki Garażowe.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
scooter1978
Bywalec


Wiek: 42
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 22
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 27-06-2014, 18:21   

Witam wszystki ponownie. Na poczatku Bardzo serdecznie dziekuje za pomocne odpowiedzi i pomoc.
Obecnie jestem szczesliwym posiadaczem Iwata W400 WBX. Myslalem na Supernova ale po waszych i wypowiedziach innych expertow postanowilem na poczatek zabawy z iwata wybrac w400 wbx. Pistolet spisuje sie super baza , klar na prawde nie sadzilem ze ta preatomizacja jest taka niesamowita. I tu male ALE. Lakieruje w kabinie (nie jest taka samochodowa) to kabina gdzie leci tasma z czesciami. Kiedy lakierowalem Sata wszystko bylo OK. Zaczalem iwata wszystko robilem jak do tej pory tyle tylko ze iwata maluje z normalnym kubkiem ( na dniach przyjdzie reduktor do kubkow PPS) I..... Wlasnie Iwata mam sporo smieci. Tak wlasnie Smieci. W bazie i w klarze, Klar jak lustro i wszystko widac zaznaczam ze robie to samo a nawet i wiecej filtruje lakier. Gdzie moze tkwic problem. Czy to ta preatomizacja. Wiem ze to dziwne. Ale gdy wezme Sate moze 1 gora 2. Moze ktos pomoc.

Dziekuje
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
tomek50
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2018
Posty: 4
Wysłany: 24-02-2020, 07:35   

Witam wszystkich ;jestem tu nowy szukam pistoletu Iwaty do bazy i klarui (dobrej iwaty nie pisze oznakowania ) czytam te wasze fora i nic się nie dowiedziałem konkretnego na temat opini konkretnego modelu bo 98 procent formułowiczów to nie lakiernicy bo nikt konkretnie nic nie wie i nie umie doradzić tylko opisuje ;trzymałem w łapie,słyszałem,kolega miał albo mówił ,temat mamy iwaty to jakiś mądral już wtrąca Satę i coś tam jeszcze czyli ktoś niewie nawet co pisze i poco to pisze.Jeżeli jestem pewny czegoś ,czy co jest dobre czy złe to dla dobrej porady nagrywam króciutki filmik i niech zainteresowany sobie zobaczy jak coś działa (dobrze czy żle) czy warto to kupić,a nie klepać w kółko bzdury z których nic nie wynika-tylko pdać konkrety.Proszę mnie nie przeklinać za ten wpis bo taka jest i nikogo nie chcę urazić.Pozdrawiam tomek :czesc:
_________________
saymon
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne