lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Otwory w karoserii pod tablicą rej.
Autor Wiadomość
marecki_
Użytkownik


Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 17-03-2018, 14:59   Otwory w karoserii pod tablicą rej.

Witam wszystkich jest to mój pierwszy temat na tym forum.
Kupiłem ostatnio auto nissan note i podczas wymiany tablic rejestracyjnych oczywiście ramka popękała a pod nią ukazał się niepokojący widok. Poprzedni właściciel odwalił taką oto fuszerkę, ramka była przykręcona na 4 blachowkręty bezpośrednio w klapę mimo tego że są dwa otwory fabryczne do tego przeznaczone, przypuszczam że wpadała w rezonans i dlatego tak zrobił.
Otwory trochę oczyściłem ale nadal jest rdzawy nalot w środku i delikatne burchelki dookoła. Auto ma 12 lat więc i tak nie wygląda to źle moim zdaniem ale coś z tym zrobić trzeba.
Oczyścić dokładnie środek otworu, lakieru dookoła nie ruszać zalepić otwór jakimś klejem, brunoxem itp. bo i tak tego nie widać spod tablicy?
Oddać do lakiernika?
Czy rdza będzie szła dalej i w jakim tempie?

IMG_0457.jpg
Plik ściągnięto 16 raz(y) 331,41 KB

IMG_0458.jpg
Plik ściągnięto 14 raz(y) 373,93 KB

IMG_0459.jpg
Plik ściągnięto 15 raz(y) 400,52 KB

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Kamil208
Klubowicz


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 683
Otrzymał 20 punkt(y)
Skąd: z daleka
Wysłany: 21-03-2018, 01:19   

Najprosciej byłoby wstawić tam nitonakrętki.
To są takie nity metalowe z gwintem w środku, podobne jak te plastikowe które masz tam fabrycznie. W niemieckich autach takie nitonakrętki są fabrycznie w miejscach na tablice.
Rozwiercic te otworki do porządanej średnicy, przy okazji pozbędziesz się korozji, zabezpieczyć krawędzie jakimś epo, przed zaciskaniem nitów można nawet dać odrobinke kleju/uszczelniacza.
W ten sposób pozbędziesz się rdzy, nie będzie wymagane żadne lakierowanie, będziesz miał jak porządnie przykręcic tablice.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
marecki_
Użytkownik


Dołączył: 17 Mar 2018
Posty: 2
Skąd: Siedlce
Wysłany: 21-03-2018, 07:25   

Kamil208 napisał/a:
Najprosciej byłoby wstawić tam nitonakrętki.
To są takie nity metalowe z gwintem w środku, podobne jak te plastikowe które masz tam fabrycznie. W niemieckich autach takie nitonakrętki są fabrycznie w miejscach na tablice.
Rozwiercic te otworki do porządanej średnicy, przy okazji pozbędziesz się korozji, zabezpieczyć krawędzie jakimś epo, przed zaciskaniem nitów można nawet dać odrobinke kleju/uszczelniacza.
W ten sposób pozbędziesz się rdzy, nie będzie wymagane żadne lakierowanie, będziesz miał jak porządnie przykręcic tablice.

Dosyć szeroko bym musiał rozwiercić żeby usunąć tą rdzę pod lakierem. Jakiej średnicy nity masz na myśli?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Kamil208
Klubowicz


Pomógł: 6 razy
Dołączył: 25 Gru 2010
Posty: 683
Otrzymał 20 punkt(y)
Skąd: z daleka
Wysłany: 21-03-2018, 12:43   

To już zależy od tego jakich śrub chcesz/musisz użyć. Więszka nakrętka= większa śrubka.
Nit oczywiscie ma kołnierz od zewnętrznej strony więc nawet na śrubkę 6mm jego średnica ma ponad 1cm.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne