Lakierowanie samochodów
Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy,

Renowacja Oldtimerów - pro art classic

pro-art - 20-03-2014, 20:09
Temat postu: pro art classic
To ja tez sie dołącze , z moimi klasykami. Jako , że jest troche zdjęć z renowacji , to pozwolę sobie na małe co nieco na forum , a po wiecek zapraszam na Facebooka www.facebook.com/artautoclassic.

[ Dodano: 20-03-2014, 20:43 ]
BMW,Mercedes, VW i inne

guzikmasters - 21-03-2014, 21:13

Fajne projekty realizujesz na FACE :) Ogólnie Props :) Wielki Props :) :radocha: :ziomek:
Sw.Piotrek - 22-03-2014, 00:37

Świetne auta remontujesz. Nie wiedziałem że były Pontony kombi :)
Jak się tobie porabia na produktach NFCC? Napiszesz jakąś ich recenzję?

mst - 26-03-2014, 01:22

Fajnie fajnie...też mnie kręcą klasyki i nie tylko ja zapewne,czekam na ciąg dalszy.pozdr
polarny - 28-03-2014, 00:14

1802 mój faworyt :D
pro-art - 22-05-2014, 22:02
Temat postu: Garbus
Garbusek juz w kolorze.Po wiecej zapraszam na facebooka.
TeeM - 22-05-2014, 22:37

Witam!
Ciekawostka w postaci garbuska malowanego w całości z blotnikami. Szczerze mówiąc to nie jest łatwo to pomalować w takiej formie, z wiadomych powodów.
Czy baza na chrabąszczu to konwencja? Czy to Twoj pomysł na kolor czy klijeta?
Czekam na fotki gotowej fury.

pro-art - 23-05-2014, 07:12

Masz racje, samochód lakierowany był razem z blotnikami,z tym że nie było uszczelek(kedry), byly zostawione szczeliny. Byly założone także drzwi. Pokrywy silnika i bagażnika lakierowane byly osobno. Tak bylo mi wygodniej i chciałem uniknąć uszkodzen przy montazu.
Odpowiadając dalej, lakier bazowy Spectral Base konwencjonalny, kolor to wybór klienta, niestety raczej nie bedzie dalszego skladania, bo tylko do takiego etapu mialem wykonac zlecenie, dalej auto wraca do klienta do Niemiec.

nalpio - 23-05-2014, 07:55

Przeglądałem temat car paintera i tam madmax napisał, że nie zdejmuje drzwi przy całościówce przy zmianie koloru. Tutaj też piszesz, że lakierowałeś z założonymi drzwiami. Ja zawsze robiłem tak jak car painter (najpierw wnęki i środki drzwi później zakładam drzwi i lakieruję resztę). Jak Wam się udaje wszędzie dojść a zwłaszcza drzwi i błotnik przy słupku przednim?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group