Lakierowanie samochodów
Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy,

Blacharstwo-techniki i narzędzia - wzmocnienie ramy sprinter

radom1989 - 12-12-2010, 19:01
Temat postu: wzmocnienie ramy sprinter
witam panowie robie najazd na moim sprinterze i jak go wzmocnic aby nie łamał sie zaraz za kabiną jak np , ten z linka http://otomoto.pl/mercede...a-T1900521.html moja rama to rozwniez dubel 312 , i kiedys była przedłuzana jak narazie jest prosta bo dopiero go kupiłem ale chciałbym to jakos zabezpieczyc przed przeciazeniem aby nie łamał sie jak wiekszosc sprinterów z najazdami. moze wpuscic belki od platformy w kabine niewiem moze to glupi pomysł , czekam na wasze zdanie na ten temat
michalLbn - 12-12-2010, 21:10

Trzeba wstawić profile do wnętrza podłużnic na odcinku 20cm w kabine do 30cm za kabiną i to wsio :) . Wiele razy już się wzmacniała te auta juk i złamane całkiem na pół kaczki.
radom1989 - 12-12-2010, 22:09

czyli jak bede robił te dwa głowne profile które bedą bezposrenio na ramie i na nie bedzie szła dalsza konstrukcja najazdu to mam ich nie ucinac tylko wpuscic do srodka 30 cm w kabine tak?? tak to zrozumiałem michał niewiem czy dobrze.
michalLbn - 13-12-2010, 10:57

Mi chodzi raczej o co innego. Ja otwierałem od dołu podłużnicę i wpuszczałem w środek profil. Ewentualnie można inaczej i tak też robiłem, trzeba przyspawać grubą blachę do bocznej ściany podłużnicy na tym odcinku narażonym na przełamanie.
pusty24 - 13-12-2010, 13:19

technika spawu tez ma znaczenie ;)
landcar - 12-01-2011, 00:30
Temat postu: rama
czyli jak najlepiej wzmocnic rame????????

a co zrobic jak mam w sprinterze dziury wielkosci dloni, wyciac zgnity kawalek i wstawic nowy i czycos tamjeszcze wzmacniac?

unek - 12-01-2011, 00:40

michalLbn napisał/a:
Ja otwierałem od dołu podłużnicę i wpuszczałem w środek profil. Ewentualnie można inaczej i tak też robiłem, trzeba przyspawać grubą blachę do bocznej ściany podłużnicy na tym odcinku narażonym na przełamanie.


[ Dodano: 12-01-2011, 00:41 ]
landcar, czytaj wczesniejsze posty :angry:

[ Dodano: 12-01-2011, 00:43 ]
acha nalepiej wytnij a potem wpusc pianke montazowa :D potem baran i juz dziury ni ma :glupek:

landcar - 12-01-2011, 00:48

ale jakiej najlepij grubosc blachy wpuscicw podluznice?
Bartek-WGM - 12-01-2011, 09:39

landcar, W podłużnice masz wsadzić profil a nie blache, z mojego punktu widzenia najlepszy byłby teownik podwójny...w przekroju coś jak litera H (chyba)?
landcar - 14-01-2011, 23:17
Temat postu: sprinter
a jakiej najlepiej dac grubosci profil ?
i w jakim ksztalcie czy w ksztalcie litery l czy u

michalLbn - 15-01-2011, 13:56

profil zamknięty panie.
landcar - 15-01-2011, 16:56
Temat postu: sprinter
czyli co radzisz?
online - 15-01-2011, 22:45
Temat postu: Re: sprinter
landcar napisał/a:
czyli co radzisz?


Chlopie! Grubościenny kształtownik zamknięty tzw. profil, pasujący wymiarami zewnętrznymi do wym. wewnętrznych podłużnicy lub ramy.

Lub ksztaltownik typu dwuteownik-kształt litery H w poprzecznym przekroju, reszta jw.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group