Lakierowanie samochodów
Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy,

SATA - SATA jet 3000 B HVLP

jacklack - 04-09-2010, 15:20
Temat postu: SATA jet 3000 B HVLP
W tym temacie proszę opisywać ogólną charakterystykę i wrażenia z użytkowania pistoletu SATA jet 3000 B HVLP
hoganglogow - 01-12-2011, 20:57

panowie jakie cisnienie ustawiacie na ty pistolecie lakierujac baza?chodzi mi o digital
kalbi - 01-12-2011, 20:58

a co to za różnica digital czy nie? ma być 2.0
hoganglogow - 01-12-2011, 21:23

mam takie wrażenie ze w digitalu,jakos mocniej dmucha na 2,0
TeeM - 01-12-2011, 22:59

Witam!

hoganglogow napisał/a:
panowie jakie cisnienie ustawiacie na ty pistolecie lakierujac baza?chodzi mi o digital


zalecam ustawienie takiego cisnienia jaki zaleca producent bazy. I zastosowac technike aplikacji zalecana przez niego.
Ogólnie wiekszosc zaleca 2.0 bary ale sa odstepstwa.

p.s. wydaje mi sie ,ze digi jest obecnie najdokładniejszym manometrem na rynku, szczególnie te z dwoma miejscami po przecinku (np. model 3000)

w modelu 2000 hvlp niektórzy ustawiaja 2.5 bara ale to do klaru. Taka mała ciekawostka.

Pozdro.

utak - 23-10-2012, 21:56

Witam mam pytanie albo problem kupiłem nową sate 3000 hvlp digital i jakie mam ciśnienie ustawiać, na zwykłej sacie 3000 hvlp z manometrem ustawiałem 2 bary, a na tej ustawić mogę max 1.5 bara a i tak wydaje mi się że jest większe ciśnienie na wylocie niż 1.5 czekam na pomoc dzięki
TeeM - 23-10-2012, 23:53

Witam!
Max jaki możesz ustawić na digi to 1.5 Bar.?
Dziwne, skoro kompresor ten sam to albo manometr przy sata non-digital błędnie pokazuje albo masz nakręcona końcówkę do wlotu powietrza o mniejszej średnicy wewnętrznej.

Rysunek nr.2
cześć nr 2-13

http://www.sata.com/uploa...Ajet_3000_B.pdf


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group