|
Lakierowanie samochodów Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy, |
|
Wycena naprawy pojazdu - XC90 - lakierowanie + rama (tylne podłużnice) - Warszawa
KeyJey - 01-01-2019, 18:34 Temat postu: XC90 - lakierowanie + rama (tylne podłużnice) - Warszawa Witam.
Szukam warsztatu blacharsko-lakierniczego, który profesjonalnie naprawi samochód po strzale w tył.
Samochód : Volvo XC90 2010
Opis uszkodzeń : uderzenie w tył w hak i belkę haka. Auto jeździ, brak błędów napędu. Wszystkie szyby całe, poduszki nie wystrzelone. Na dniach jedzie na pomiar geometrii nadwozia. Prawe tylne nadkole lekko wybrzuszone. Szpary w dolnej części tylnych drzwi zmniejszyły się do 1mm (na górze jest ok). Drzwi się otwierają i zamykają poprawnie.
Wąsy podłużnic zgięte do dołu o ok 1cm przy czym prawa strona mocowania dolnej klapy bagażnika lekko cofnięta do środka. Klapa górna zamyka się i otwiera prawidłowo natomiast dolna ma lekkie opory ale również działa.
Czy jest ktoś chętny kto ma ramę i naprawi to profesjonalnie a nie na sztukę?
Kamil208 - 01-01-2019, 20:07
KeyJey napisał/a: | naprawi to profesjonalnie a nie na sztukę? |
Technologia nie przewiduje żadnej ingerencji w podłużnice poza ich wymianą. W nowszych autach przy HSS nawet poszycia tylnich błotnikówn nie mogą być naprawiane wg. technologii ,tylko wymiana w całości bez możliwości łączenia np na słupku. Nie masz pojęcia co znaczy "profesjonalnie" w takim przypadku.
Uderzenia w hak są są jednymi z najgorszych bo uderzenie omija belkę, początek podłużnic, strefy zgniotu i skupia się na ich dalszej częsci, podłodze które powinny już być całe wyciągniecie tego to jest właśnie naprawa "na sztukę".
KeyJey - 01-01-2019, 20:17
Czyli nie ma nikogo w Warszawie kto mógłby to zobaczyć na żywo i powiedzieć - da się i ma to sens lub wręcz przeciwnie?
Nie chodzi w tej chwili o koszty po to rzecz wtórna.
Kamil208 - 01-01-2019, 20:55
Każdy normalny warsztat przywróci auto do normalnego wyglądu przyczepiłem się tylko do tego "profesjonalnie"
99% mocniej uszkodzonych aut nie jest naprawionych wg. technologii producenta.
KeyJey - 01-01-2019, 21:49
Rozumiem. A który w Warszawie może być polecony do takiej naprawy. Mam świadomość, że fabryki nie będzie jeśli chodzi i "jakość stref kontrolowanego zgniotu". To jednak XC90 więc nie martwię się tym aż tak
Gdzie najlepiej się udać aby to naprawić porządnie
Kamil208 - 01-01-2019, 23:13
Napisz do usera "kalbi" on jest z wwa
|
|