|
Lakierowanie samochodów Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy, |
|
Lakiernictwo - techniki - narzędzia - Otwory w karoserii pod tablicą rej.
marecki_ - 17-03-2018, 14:59 Temat postu: Otwory w karoserii pod tablicą rej. Witam wszystkich jest to mój pierwszy temat na tym forum.
Kupiłem ostatnio auto nissan note i podczas wymiany tablic rejestracyjnych oczywiście ramka popękała a pod nią ukazał się niepokojący widok. Poprzedni właściciel odwalił taką oto fuszerkę, ramka była przykręcona na 4 blachowkręty bezpośrednio w klapę mimo tego że są dwa otwory fabryczne do tego przeznaczone, przypuszczam że wpadała w rezonans i dlatego tak zrobił.
Otwory trochę oczyściłem ale nadal jest rdzawy nalot w środku i delikatne burchelki dookoła. Auto ma 12 lat więc i tak nie wygląda to źle moim zdaniem ale coś z tym zrobić trzeba.
Oczyścić dokładnie środek otworu, lakieru dookoła nie ruszać zalepić otwór jakimś klejem, brunoxem itp. bo i tak tego nie widać spod tablicy?
Oddać do lakiernika?
Czy rdza będzie szła dalej i w jakim tempie?
Kamil208 - 21-03-2018, 01:19
Najprosciej byłoby wstawić tam nitonakrętki.
To są takie nity metalowe z gwintem w środku, podobne jak te plastikowe które masz tam fabrycznie. W niemieckich autach takie nitonakrętki są fabrycznie w miejscach na tablice.
Rozwiercic te otworki do porządanej średnicy, przy okazji pozbędziesz się korozji, zabezpieczyć krawędzie jakimś epo, przed zaciskaniem nitów można nawet dać odrobinke kleju/uszczelniacza.
W ten sposób pozbędziesz się rdzy, nie będzie wymagane żadne lakierowanie, będziesz miał jak porządnie przykręcic tablice.
marecki_ - 21-03-2018, 07:25
Kamil208 napisał/a: | Najprosciej byłoby wstawić tam nitonakrętki.
To są takie nity metalowe z gwintem w środku, podobne jak te plastikowe które masz tam fabrycznie. W niemieckich autach takie nitonakrętki są fabrycznie w miejscach na tablice.
Rozwiercic te otworki do porządanej średnicy, przy okazji pozbędziesz się korozji, zabezpieczyć krawędzie jakimś epo, przed zaciskaniem nitów można nawet dać odrobinke kleju/uszczelniacza.
W ten sposób pozbędziesz się rdzy, nie będzie wymagane żadne lakierowanie, będziesz miał jak porządnie przykręcic tablice. |
Dosyć szeroko bym musiał rozwiercić żeby usunąć tą rdzę pod lakierem. Jakiej średnicy nity masz na myśli?
Kamil208 - 21-03-2018, 12:43
To już zależy od tego jakich śrub chcesz/musisz użyć. Więszka nakrętka= większa śrubka.
Nit oczywiscie ma kołnierz od zewnętrznej strony więc nawet na śrubkę 6mm jego średnica ma ponad 1cm.
|
|