Lakierowanie samochodów
Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy,

Blacharstwo-techniki i narzędzia - Dziury w podwoziu

pasiu66 - 05-12-2009, 22:01
Temat postu: Dziury w podwoziu
Witam nie wiem czy pisze w dobrym dziale ale jestem tu nowy i mam kłopot z moim autem, dodam ze jest to golf 3. Mój problem polega na tym że w miejscach korków które znajdują się w podwoziu, przy każdym pojawiła się rdza i niestety do środka dostaje się woda i to coraz więcej. No więc jeśli ktoś z was robił coś takiego to prosił bym o poradę jak ten problem rozwiązać najlepiej domowym sposobem, wiem że najlepiej było by wyciąć i wspawać nową blachę ale to trochę kosztuje a ja długo już nim nie pojeżdżę...
martek - 05-12-2009, 22:35

wykrec siedzenia, wyrzuc dywany, oczysc wszystko ze rdzy np. szczotka druciana na kątowke. zabezpiecz miejsca skorodowane reaktywny+podklad akrylowy. na dziury połóż plyty kelera, od spodu masa uszczelniajaca i barankiem. jest to oczywiscie rozwiazanie dorazne ;)

pozdro

meverick - 05-12-2009, 23:49

pasiu66, robie własnie kolejnego mk3 z dziurami , moge po skończonej pracy umiescic foty , z tym że ja spawam wsio bo inne sposoby raczej nie przetrwaja zimy , lutowanie , włókno szklane i inne wynalazki na tej podlodze sporo nie wytrzymają i zazwyczaj (zawsze) po oczyszczeniu z rdzy zostaje dziura 2-3 razy wieksza niz otwór fabryczny , kolejna sprawa że spawanie zwłaszcza u garazowca wcale nie jest az tak drogie ;)
martek - 06-12-2009, 00:44

meverick napisał/a:
pasiu66, robie własnie kolejnego mk3 z dziurami , moge po skończonej pracy umiescic foty , z tym że ja spawam wsio bo inne sposoby raczej nie przetrwaja zimy , lutowanie , włókno szklane i inne wynalazki na tej podlodze sporo nie wytrzymają i zazwyczaj (zawsze) po oczyszczeniu z rdzy zostaje dziura 2-3 razy wieksza niz otwór fabryczny , kolejna sprawa że spawanie zwłaszcza u garazowca wcale nie jest az tak drogie ;)


dokladnie tak jak pisze. dlatego napisalem tzw. sposob dorazny. ktory wybierzepasiu66, zalezy od niego

To_mas - 06-12-2009, 01:30

meverick napisał/a:
i zazwyczaj (zawsze) po oczyszczeniu z rdzy zostaje dziura 2-3 razy
wiem coś o tym :/ niestety taki urok zaniedbanego mk3 :/

meverick napisał/a:
kolejna sprawa że spawanie zwłaszcza u garazowca wcale nie jest az tak drogie ;)
no tak ale za pół darmo tez mu tego nikt nie zrobi bo roboty w cholere.... wole sobie element polakierować niż męczyć sie pod tym autem z migiem...
meverick - 08-12-2009, 10:47

fotek niestety nie umieszcze - oddaje klientowi auto , niestety nieskończone , wyspawałem tył auta no i przeszedłem na przód i mały "zonk" , ktoś wczesniej robił tego padalca i na rdze położył mase uszczelniającą co dało efekt : obydwie podłużnice trzymaja sie tylko na przedniej grodzi a cała podłoga dookoła niej to tylko masa i troche rdzy , do tego były rok temu wspawywane progi ale nikt nie pomyślał o konserwacji , efekt - do wymiany próg zewnetrzny , wewnętrzny , podłoga przy progu na całej długości z obu stron , gdy przyjrzałem się szparą między elementami - auto jest przełamane zwłaszcza od strony kierowcy :killer:
pasiu66, przyjrzyj się dokładnie twoim dziurką bo może się okazać ,że domagają się kapitalnego remontu ;)


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group