lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
jak rozpoznać malowane auto.
Autor Wiadomość
Luk
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2009, 21:07   jak rozpoznać malowane auto.

Kto jak kto ale wy wiecie najlepiej jakie błędy robicie po których to można później na giełdzie poznać że auto jest złożone z 4 ;) szpachla szpachla i jeszcze raz...

w jakie miejsca zajrzeć, pod jakim kątem patrzeć, na co zwrócić uwage?

dalej dalej pisać Panowie :nono:
 
     
online 
Maniak forum



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 963
Punkty: 10/10
Skąd: Śląsk
Wysłany: 09-03-2009, 21:15   

patrz wszedzie, wyszukaj bledow lakierniczych i blacharskich. auto musi byc umyte, to podstawa!
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
GREEN 
Wyjadacz


Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 126
Punkty: 1/6
Skąd: Wlkp. Krotoszyn
Wysłany: 09-03-2009, 21:17   

Heh dobry temat

kanty maski błotników raz byłem paska ogladać b5 FL niby nie malowany;/ zajechałem na miejsce clar zaje..ście rozlany ale kanty maski rysy na błotnikach też, uszczelki czasami już nie leża jak powinny .... można by pisać i pisać
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Barcik 
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 569
Punkty: 14/4
Skąd: Kraków
Wysłany: 09-03-2009, 21:28   

Ostre ranty,dołki załamania fale dziurki oczka.... niedomalowane doły, zapylone nadkola i McPersony. Inna struktura od sąsiedniego elimentu. Jak sprawdzic...to najlepiej weź kumpla lakiernika ze sobą.
_________________
.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Luk
[Usunięty]

Wysłany: 09-03-2009, 21:36   

jutro jedziemy po Primere `04 jakbyś Barcik tak daleko nie mieszkał to bym cie wziął :) dzieki za rady z tymi rantami i kantami ;) ale pisać dalej pisać bo temat nie wyczerpany
 
     
kalbi 
Fanatyk


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 1581
Punkty: 27/4
Skąd: W-wa
Wysłany: 09-03-2009, 21:54   

smietki, naruszone glowki srub mocujacych np maske, blotniki. Chmurki, inny odcien;P, posiadane rysy, hmmm... Grunt by to sprawdzac na idealnie czystym aucie
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Barcik 
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 569
Punkty: 14/4
Skąd: Kraków
Wysłany: 10-03-2009, 16:59   

@Luk. idźże na lakiernie u siebie gdzies w okolicy, i ostaw flaszke lakiernikowi to pojedzie z Toba po auto. 20zł dupy nie ma a napewno lepsze oko lakiernika niz miernik grubosci powłoki. Jaby do mnie tak ktos przyszedł to z wieką checia bym pojechał. Nawet po to zeby facetowi wyrzygać ze ma bitego strucla :D
_________________
.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Luk
[Usunięty]

Wysłany: 10-03-2009, 19:12   

No wiec Barciuku takie posunięcie nie było konieczne ...

na tym aucie było wszystko to o czym napisaliście łącznie z przymalowanym włosem hehe. śruby pouszkadzane od maski, od błotników przesunięte, na rantach zderzaków resztki starej farby przymalowane i wnętrze maski - zwarzona baza

no cóż.. 150km w jedną strone na próżno, auto miałobyć bezwypadkowe, właściciela na jego szczęscie nie było tylko jego 12 letni syn... ech :killer:
 
     
GREEN 
Wyjadacz


Wiek: 29
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 126
Punkty: 1/6
Skąd: Wlkp. Krotoszyn
Wysłany: 10-03-2009, 20:35   

przez takie wycieczki idzie zawału dostac :killer:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
kalbi 
Fanatyk


Pomógł: 12 razy
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 1581
Punkty: 27/4
Skąd: W-wa
Wysłany: 10-03-2009, 22:08   

ogólnie to powiem, że bardzo ciężko jest trafić samochód, w którym nic nie było lakierowane. Ja przyjmuję zasadę taką, że na prawde mi to nie przeszkadza, że samochód był już lakierowany. Oby nie był mocno trafiony, by nie był złożony z 2 aut.
Musi być przyzwoicie polakierowany i tyle. W sumie to sam zakupiłem powypadkowy i takim jeżdzę.
Mój brat kupił całe autko, wcześnie lakierowane i jeździ już jakiś czas i jest też zadowolony. Oby nie kupić strucla jakiegoś i będzie dobrze.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
S1600 
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 585
Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 11-03-2009, 08:34   

hehe to ja wam powiem taką historie ... dwa lata temu ejchałem oglądać Golfa III GTi tuningowanego u niemców... no i oczywiście nie byyyył malooowanyyyy .... chodze oglądam widze wymatowiałe przejście na klapie ze malowane otwieram drzwi kierowcy a wnęki jakimś matowym klarem przejścia w jedym miejscu klar zchodził mówie panie przeciez to jest malowane :/ ... a on mi mówi ze to auto nie było nigdy bite i malowane .. to sie go pytam jak to che wytłumaczyć... a on mi na to że zaprawki to zaprawki a malowane to co innego ... wziołem i pojechałem z tamtąd b dalsza dyskusja nie miałaby sensu...

ja najczęściej na autach malowanych wide rysy pod bazą od matowania albo posiadane rysy juz

maluteńkie śmiatki
i czasem pod kątem i dobrym światłem jak się przyjże to widać linie przejścia gdzie było malowane ale to wina lakiernika bo s elipnie pod polerke przygotował
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Luk
[Usunięty]

Wysłany: 11-03-2009, 16:15   

kalbi, może Tobie nie przeszkadza... mi by przeszkadzało gdybym miał kupić auto za które płace tyle co za nie bitą salonówke, w dodatku nie wiem jak mocno była bita... w taki sposób o którym mówisz to moge kupić auto które widziałem jak wyglądało przed naprawą ;)
 
     
Barcik 
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 569
Punkty: 14/4
Skąd: Kraków
Wysłany: 11-03-2009, 18:38   

Cytat:
auto miałobyć bezwypadkowe


Na tym polega allegro. 90% to bezwypadki :D Problem w tym, ze naprawde to 3% jest prawdziwy stan i przebieg.
_________________
.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
No-limit 
Ekspert



Pomógł: 15 razy
Wiek: 54
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 2137
Punkty: 28/24
Wysłany: 11-03-2009, 19:19   

Barcik napisał/a:
Cytat:
auto miałobyć bezwypadkowe


Na tym polega allegro. 90% to bezwypadki :D Problem w tym, ze naprawde to 3% jest prawdziwy stan i przebieg.


Masz rację.Po pierwsze sprawdzenie Nr-u na wklejce lub tabliczce i sprawdzenie czy taki kolor występuje w tym modelu/ :Fabryczny z reguły jest robiony na podkł. m/m/tzw.morka/.Sprawdzenie lakieru pod Kedrą/uszczelka przy wklejanej szybie/.Felce przy drzwiach.Nie będę pisał więcej.Najprościej pojechać z lakiernikiem,który sprawdzi na wprost i pod kątem odcień lakireu i wychwyci niuanse.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jano 
Dostawca

Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 610
Punkty: 26/2
Skąd: Białystok
Wysłany: 23-03-2009, 21:04   

A słyszeliście o czymś takim że podobno spora część aut trafiających do salonu jest po jakichś małych uderzeniach w transporcie. Później je klepią malują i do salonu...

Można w to wierzyć?
_________________
<a href="http://rg-narzedzia.com.pl">RG Narzędzia</a> - Narzędzia warsztatowe i przemysłowe, www.rg-narzedzia.com.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
online 
Maniak forum



Pomógł: 1 raz
Dołączył: 31 Gru 2008
Posty: 963
Punkty: 10/10
Skąd: Śląsk
Wysłany: 23-03-2009, 22:56   

jano napisał/a:
A słyszeliście o czymś takim że podobno spora część aut trafiających do salonu jest po jakichś małych uderzeniach w transporcie. Później je klepią malują i do salonu...

Można w to wierzyć?


czysta prawda. ziombel robi w serwisie opla i 70% aut, ktore robią to własnie nowki uszkodzone w transporcie...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
gola 
Maniak forum


Pomógł: 3 razy
Dołączył: 01 Sty 2009
Posty: 774
Punkty: 34/3
Skąd: CH
Wysłany: 23-03-2009, 23:31   

potwierdzam,szczera prawda :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
S1600 
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 585
Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 24-03-2009, 08:52   

jano napisał/a:
A słyszeliście o czymś takim że podobno spora część aut trafiających do salonu jest po jakichś małych uderzeniach w transporcie. Później je klepią malują i do salonu...

Można w to wierzyć?


owszem i moge dać Tu geeenialny przykład :nono:

Tata dziewczyny zakupił auto ze salonu specjalnie nie zwracałem na to uwagi ale po miesiącu kiedy przchodziłem obok prawego boku coś mi przemkło przed okiem ... no i odrazu sie odwracam z niedowierzaniem Caaaaały prawy bok malowany.... znalazłem pare paprochów ! !!!! i na słupku były rysy siadnięte i w jednym miejscu przy zderzaku szło by się o odcień wykłucać

Wołam Teścia i mu mówie co i jak i ze to nie jest małą zapraweczka tylko cały bok!!! pare dni później pojechałem z nim tam na ten salon wyszło 3 kolesi i zaczynają coś wywijac mądrościami że jak malowane ze to z fbryki
ja biore jednego i mu mówie patrz tu pod tym kontem widac róznice odcienie drugiego biore tu są rysy siadniete czyli na bank jest grubym papierem wjeżdząne i ze jest kitowane trzeciemu chodze i wytykam paprochy i mówie że struktura w pewnych miejscach rózni się od struktóry na reszcie auta gości zgieło

Na koniec zażyczyłem sobie dokłądnej analizy histori tego auta i wiecie co wyszło??

Auto spadło z Lohry na prawy bok ! !!! byłą całą zmasakrowane z prawej strony
Był wrzask jakich mało i teściu nieźle wtedy zyskał bo nie tylko dstał nowe auto a jeszcze sporą zniżke
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
jano 
Dostawca

Dołączył: 23 Lut 2009
Posty: 610
Punkty: 26/2
Skąd: Białystok
Wysłany: 24-03-2009, 09:48   

czyli w waszym rejonie istnieje to samo zjawisko;)
_________________
<a href="http://rg-narzedzia.com.pl">RG Narzędzia</a> - Narzędzia warsztatowe i przemysłowe, www.rg-narzedzia.com.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
S1600 
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Wiek: 25
Dołączył: 29 Gru 2008
Posty: 585
Otrzymał 4 punkt(y)
Wysłany: 24-03-2009, 11:44   

w większości tak podobno jest bo wtedy nie tracie np OPEL Tylko Dealer ...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
No-limit 
Ekspert



Pomógł: 15 razy
Wiek: 54
Dołączył: 16 Sty 2009
Posty: 2137
Punkty: 28/24
Wysłany: 24-03-2009, 14:15   

jano napisał/a:
A słyszeliście o czymś takim że podobno spora część aut trafiających do salonu jest po jakichś małych uderzeniach w transporcie. Później je klepią malują i do salonu...

Można w to wierzyć?

Można.Ja dorabiam lakiery dla salonu.Przeważnie standard w sprayu: :glupek: Nie przejmują się odcieniem i kątem.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Barcik 
Maniak forum



Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 569
Punkty: 14/4
Skąd: Kraków
Wysłany: 24-03-2009, 17:25   

MOzna a nawet trzeb..potem to idzie na promocje. Robiłem Fiatowi (4 lakiernie brały robote z 1 salonu) i przewaznie jak sie gołąb zes... to były plamy bo PPG jest miękki lakier to trza bylo malować. Albo jak sobie pracownik zawadził przy wjezdzie na salon czy z lawety. Standard.
_________________
.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
meverick 
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Goteborg
Wysłany: 21-05-2009, 03:47   

można poznac po struktórze - zazwyczaj lakier z fabryki jest w bardzo delikatna skórke pomarańczy , jesli element był lakierowany 70% lakierników robi na lustro i wtedy np na kantach widać delikatnego "baranka" a reszta lustro. Czasami widac na krawędziach nie dopolerowny lakier lub spalony polerką :glupek: w metalicach można zauwazyć wielkość "brokatu" zazwyczaj na lakierowanym "brokat" jest wiekszy . Gdy otworzysz drzwi często mozna zobaczyc nie spolerowany lub źle połozony klar ;) Co do aut wypadkowych hmmm ja mam malowane 2 elementy i przy dobrym swietle i czystym aucie mozna to zauważyć ale mam papiery (protokolik policji z kolizji) że było to spotkanie z sarna przy małej predkości - jest papier i sa zdjęcia , przy sprzedaży wole to pokazac by mi nikt nie powiedział że auto mam z ćwiartek ;]
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Luk
[Usunięty]

Wysłany: 21-05-2009, 20:44   

dokładnie tak jak mówisz ;]
 
     
Greg 
Maniak forum



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 737
Punkty: 25/2
Skąd: śląskie
Wysłany: 22-05-2009, 10:34   

Popieram taką metodę. Jak auto było nienaruszone kiedyś i potem się przytrafił jakiś unfall to najlepiej zrobić zdjęcia przed ( w trakcie też by wypadało, żeby bylo widać jak zrobione- eliminowanie fuszery) no i zrobione. Przy sprzedaży można sobie tym pomóc ;) ;] Ja też jeżdżę "bitym" autkiem... tylko że jak już sie taki kupuje to tylko i wyłączenie mądrze bite ;) mi to nie przeszkadza ;) Poza tym i tak zamierzam całe autko malować na nowo... niestety zazdrość niektórych poje*** nie zna granic :killer: czyt. rysy przez prawie całą długość auta, miejscowe rysy w kółeczka :killer: no i oczywiste odpryski od kamyczków- tu się kłania lepienie drogi na ciepło i potem zasypywanie kamyczkami :glupek: potem jeszcze tir z naprzeciwka i i tylko zaciskać zęby żeby nie bylo jak po piaskarce!! Ale znając szczęście to poczeka jeszcze bo praca praca i jeszcze raz praca z innymi autkami ;) Pozdrawiam wszystkich
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
meverick 
Guru



Pomógł: 2 razy
Wiek: 31
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 412
Punkty: 6/8
Skąd: Goteborg
Wysłany: 22-05-2009, 10:53   

Greg napisał/a:
najlepiej zrobić zdjęcia przed ( w trakcie też by wypadało, żeby bylo widać jak zrobione- eliminowanie fuszery)
robiłem to sam więc i zdjęcia jak to było robione także są i także pokaże je kupujacemu

Greg napisał/a:
niestety zazdrość niektórych poje*** nie zna granic


mam podobnie. polakierowałem lewa strone to jakiś .... porysował mi tylny prawy błotnik i urwał prawe lusterko :killer: auto było bez rys tydzień czasu :angry: :killer:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
mateusz999 
Bywalec


Dołączył: 12 Lip 2009
Posty: 24
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 13-07-2009, 21:48   

najczęściej w oplach vw i fiacikach domalowują auta na szybko do salonów cytryny często idą w salonach pouszkadzane ze zniżka a hondy wracają na remonty do fabryki ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
slawek 
Klubowicz
www.slawex-car.pl


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 20 Cze 2009
Posty: 572
Punkty: 19/7
Skąd: małopolska KWA
Wysłany: 13-07-2009, 21:58   

ja pracuje w toyocie a wczesniej w saabie i tez sie auta dorabia zdarzały sie nie domalowane fabrycznie z przebiciem.a tak nawiasem toyoty hiace nie polecam z salonu wyjezdzają zrdzewiane
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
julo36 
Użytkownik


Wiek: 40
Dołączył: 10 Sie 2009
Posty: 1
Wysłany: 13-08-2009, 18:12   

jano napisał/a:
A słyszeliście o czymś takim że podobno spora część aut trafiających do salonu jest po jakichś małych uderzeniach w transporcie. Później je klepią malują i do salonu...

Można w to wierzyć?

Możana normalana rzecz w każdej fabryce część samochodow jest lakierowana. Np podczas przemieszczania po zakładzie ktoś zrobi przycierkę. Karoseria jest transportowana w więc sie może obić na pewno sporo jest ich tam malowanych. Sam robilem w 2 fabrykach więc wiem jak to wygląda niejeden nówka sztuka w salonie jest malowany :) . Czasami i transporcie jak jedzie do dilera gałęzie drzew też troszkę porysują i tu znowu u dilera może byc malowany. Jak sie ma pecha można trafić 2 razy malowany ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jerryhaj 
Maniak forum


Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 505
Punkty: 7/4
Skąd: woj. Podlaskie
Wysłany: 13-08-2009, 21:34   

z tym sie zgodze co jakis czas trafiaja do nas auta od dillera , ktore zostaly zarysowane w czasie transportu :) , przeciez nikt nietransportuje aut w steropianie :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax 
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3766
Punkty: 66/44
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 13-08-2009, 22:30   

Pamietam jak miałem praktyke ze szkoły w servisie fiata to sie domalowywało bryczki. A bo to ktoś przywalil cegłą jak jechalo na pociągu a to sie obdarło jak ściagali z pociągu. Raz byłem swiadkiem jak w samochodzie który jeździł w jeździe testowej cofali licznik wymieniali kola na nowe myli podwozie i fru na salon jako nówka sztuka hehehe
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
marcys_s 
Użytkownik


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 1
Wysłany: 13-08-2009, 22:59   

Kolego ale samochody testowe sa pojazdami kupionymi i zarejestrowanymi przez dealera, maja normalne tablice, po jakims czasie najczesciej do roku te samochody sa sprzedawane ze sporymi znizkami przez salon ale nie jako Nowki bo to jest nielegalne a jako samochody Testowe. Pracowalem w Oplu a teraz robie w Toyocie i powiem ci ze to gdyby to co opisujesz (cofanie licznika) mialo miejsce w tamtych firmach to punkty stracilyby autoryzacje a pracownicy mileliby zalozone sprawy.
Ostatnio zmieniony przez marcys_s 13-08-2009, 23:02, w całości zmieniany 1 raz  
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jerryhaj 
Maniak forum


Pomógł: 5 razy
Wiek: 31
Dołączył: 20 Maj 2009
Posty: 505
Punkty: 7/4
Skąd: woj. Podlaskie
Wysłany: 13-08-2009, 23:01   

ale tez jest prawda ze teoria to jedno a zycie to drugie :) :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
madmax 
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3766
Punkty: 66/44
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 13-08-2009, 23:08   

ty myslisz ze u nas wszystko jest tak jak na papierze... ha ha ha wychyl głowe z nocnika. Nie jedno w zyciu już widziałem i nie takie przekręty jak w fiacie. Ludzie traca miliony i nikt tego nie widzi. Taki kraj takie życie.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
PROJEKTER 
Ekspert



Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Maj 2009
Posty: 3099
Punkty: 101/7
Skąd: ... z przyszłości
Wysłany: 14-09-2009, 21:21   

Nie wiem czy pamiętacie takie zjawisko jak kontyngent bezcłowy na samochody ?

Wtedy na np 200 samochodów niskiej cenie zapisanych było w centrali 50 dealerów a chętnych klientów w każdym salonie 3000. W Toyocie był taki układ że te uszkodzone w transporcie to naprawiały tylko dwie stacje ASO jedna w Warszawie druga w Łodzi.... no i 90 % kontyngentu bezcłowego było w Łodzi i w Warszawie ... jeżeli mnie rozumiecie ?

W fabryce VW Poznań wykonuje się 30 poprawek na zmianie, a pracują non stop !
Około połowy samochodów wstawianych do salonu sprzedaży w każdej marce ma uszkodzenia transportowe. Nie wszystkie trzeba od razu lakierować, ale większość niestety tak. Jeszcze ... ponowne wklejanie szyb gdy woda się leje do środka regulacje zamków itp. Najmniej uszkodzeń transportowych ma HONDA i AUDI. Najwięcej uszkodzeń w 2000 - 2004 miał FIAT i SKODA bo transportowali samochody koleją

Dziś zjawisko nie jest tak masowe bo dealerom opłaca się wysłać własny transport po jeden samochód ... a tam kierowca już sam sprawdza jego stan. W masowej dostawie
zawsze łatwiej o uszkodzenie.

Poważne uszkodzenia transportowe to nie jest problem bo taki samochód rzadko trafia do salonu za pełną wartość a jest ubezpieczeony przez przewoźnika. Problemy to są wtedy jak samochód nie jest jeszcze sprzedany a już go ktoś uszkodził u dealera na placu lub w serwisie ... wtedy zaczynają się kombinacje. W skali koncernu taki uszkodzony samochód to drobiazg, a dla małego dealera to tragedia.
_________________
Chcesz wiedzieć więcej ?
projekter@projekter.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
jacklack 
Administrator



Pomógł: 35 razy
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 3458
Punkty: 91/54
Skąd: Łódzkie
Wysłany: 14-09-2009, 21:37   

PROJEKTER napisał/a:
FIAT i SKODA bo transportowali samochody koleją

Kiedyś mi przyszło polerować ponad 30 szt SKÓD OCTAVII właśnie po transporcie kolejowym,jak je złożyli u dilera było wszystko ok. do pierwszego deszczu,po czym wszystkie zrobiły się rude bo miały powbijane drobiny metalu w lakier:)

PROJEKTER napisał/a:
Najwięcej uszkodzeń w 2000 - 2004 miał FIAT i SKODA

Citroen też dalece nie odbiega od normy :) jeśli chodzi o uszkodzenia transportowe ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
grzela 
Stały Bywalec


Wiek: 30
Dołączył: 22 Wrz 2009
Posty: 63
Wystawił 1 punkt(y)
Wysłany: 04-10-2009, 00:20   

jak pracowalem w skodzie w bydgoszczy przyszla straszna wichora z salonu zarwalo caly ognomurek na 2 pustaki wysoki ja wychodze z pracy a tu pustak na dachu octavi RS bieranowskiego hehe nacieszyl sie nim miesiac chlopaki wyklepali pomalowali i na supre mega okazje poszedl
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Deca-Durabolin 
Klubowicz



Pomógł: 11 razy
Wiek: 23
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 1299
Punkty: 28/35
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 20-12-2009, 15:37   

Witam.
W tygodniu oglądałem Audi A4 19.tdi 110 km. Stan super, czysta, zadbana, wnętrze niepowycierane(kieownica,drążek, pedały, tapicerki itp) ogólnie stan super.
przebieg 250 000 także możliwe, że prawdziwy.
Do życzenia miałem tylko z kwestią lakieru.
Auto na moje oko miało malkierowane wszystkie elementy gdyż na kantach np drzwi widać odcięcie lakieru.
Chłop upierał się, że nie malowany od nowości.
Rozebrałem drzwi żeby sprawdzic czy ne klepane czy coś okazało się, że super. Nigdy nie rozbierane. Kolejne, to samo.
Właściel dalej stawiał na swoje i uważa że lakierowane było w jak on to nazwał "kontroli jakości" po transporcie. ??
Pytanie jest takie czy w ogóle cos takiego istnieje ?
lakier dobrany elegancko, błędów nie znalazłem ale kanty mówią za siebie.
_________________
... i zacznij widzieć siebie takim, jakim zawsze chciałeś być .
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Greg 
Maniak forum



Pomógł: 4 razy
Dołączył: 24 Kwi 2009
Posty: 737
Punkty: 25/2
Skąd: śląskie
Wysłany: 20-12-2009, 16:01   

Deca-Durabolin napisał/a:
Auto na moje oko miało malkierowane wszystkie elementy gdyż na kantach np drzwi widać odcięcie lakieru.

Deca-Durabolin napisał/a:
Pytanie jest takie czy w ogóle cos takiego istnieje ?
lakier dobrany elegancko, błędów nie znalazłem ale kanty mówią za siebie.


oczywiście że istnieje. Moim zdaniem było jechane po wierchu a wnęki zaklejone wałeczkami lub na wywijke i stąd te "odcięcia. Bardzo często sie zdarza, że podczas transportu coś nie pójdzie ( albo wręcz przeciwnie- coś Pojedzie :glupek: ;] ) i potem trzeba lakierować ;) raz miałem przypadek, że koleś od lawety jak odebrał ode mnie auto- całościówke to gdzieś tam czegoś nie dopiął/ czy coś sie urwało i auto pofrunęło :glupek: :killer: no i replay tylko z tym że przedtem jeszcze blacharza zaliczył ;)
_________________
Live is 2 short 2 be slow.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Matejko 
Wymiatacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 170
Punkty: 2/2
Wysłany: 27-01-2010, 20:59   Re: jak rozpoznać malowane auto.

Luk w tytule tematu napisał/a:
jak rozpoznać malowane auto.

Nie ma problemu. ;]
Cytat:
dalej dalej pisać Panowie

Proszę bardzo, słówko dorzucę. ;)

Malowane auto rozpoznaje się na pierwszy rzut oka - malowane nie rdzewieje, proste.
Gdyby nie było pomalowane - to by zardzewiało, też proste (i nawet w pewnym sensie logiczne).
Nie nauczysz się przez internet jak kupić "nie bity wrak samochodu"....
Net jest wielki, owszem.., ale nie aż tak - nie popadajmy w ślepą wiarę w media...
Zejdź na ziemię, Luk.

Z resztą....
Aut się nie maluje - auta się lakieruje.

No i o czym tu z Tobą rozmawiać, skoro nawet słów nie ważysz ...?

Pozdro. Matejko
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne