Bardzo proszę o poradę, ile może to kosztować? Co z tego jest możliwe do zrobienia samemu bez żadnego sprzętu? Ogólnie jak uważacie stan? Czy warto to rozgrzebać?
Uda się zeszlifować, zaszpachlować i sprejem odciąć przy fabrycznym zagięciu blachy?
Pytanie: Jak wygląda sprawa z preparatami dostępnymi na allegro, gdzie dobierają pod fabryczny lakier spreja, uda się to zrobić tak, żeby nie było znać?
Od widocznej strony taki pęcherz, od spodu/środka widać naloty rudej tak na 1/4 obwodu nadkola,
myślałem, żeby wewnętrzną stronę przetrzeć papierem ściernym i polakierować z puchy, wewnętrzna strona to widać nie będzie, a dobrze było by zakonserwować.
Pytanie: Co myślicie o tych preparatach lakier z pędzelkiem do maskowania takiego czegoś? Nadaje się to? wiadomo ze znać będzie, ale trwałość w stosunku do ceny?
Czy takie drobne lepiej delikatnie zaprawić szpachlą i miejscowo psiknąć lakierem? Bardzo było by to widoczne?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum