lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [0] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Chevy '64 Impala SS Lowrider Project
Autor Wiadomość
Mart-Dent
Klubowicz


Dołączył: 08 Paź 2009
Posty: 716
Punkty: 15/5
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 16-01-2015, 23:11   

Krzychuautim, myślę że dla @Chino cukierek się nie liczy, najważniejszy jest papierek.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
schlegeis
uzależniony od forum


Pomógł: 4 razy
Dołączył: 10 Kwi 2012
Posty: 354
Punkty: 17/2
Skąd: Kraków
Wysłany: 17-01-2015, 09:00   

Tak prawde mowiac straszy ta blacharka..
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 17-01-2015, 19:29   

Trochę jeczycie. Widzicie spód a przy podwoziu moje zalecenie było jedno - może być full custom byle mocno.
I tak to bedzie zabudowane. Bagażnik cały w pompach hydraulicznych, akumulatorach, głośnikach i zabudowie. Podłoga w kabinie też mi wisi - byle pasowało wszystko i było mocne. Progi też maja po prostu pasować i byc wzmocnione.
Zobaczycie wierzch to nie będziecie jęczeć :)
Tak jak mówiłem "klient nasz pan" - zalecilem tak jak zaleciłem i jest zgodnie z tym robione. Robie samochod dla siebie i wiem czego chce :)
A co do Novola - może i macie racje. Nie mówię, ze nie :) Ale myślę, ze będzie dobrze.

p.s. cukierek sie liczy :D dlatego na wierzchu będzie połączenie pereł i cukierków House Of Kolor do tego połączenie ulicznych i pokazowych bezbarwnych ;) ale to z czasem. Na razie niech samochód powstanie...
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
mariusz80
Klubowicz


Dołączył: 18 Gru 2011
Posty: 44
Skąd: Warszawa
Wysłany: 18-01-2015, 22:32   

Widzę, że autko robione w Łodzi u chłopaków z Custom factory
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-01-2015, 12:12   

Tak, blacha tam się robi.
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 19-01-2015, 13:36   

A blacharz dobry jest teraz u nich? Słyszałem że mają rotacje pracowników (słyszałem).
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-01-2015, 16:15   

Głównym spawającym moją Impalke jest Kuba - naprawde super chłopak. ZNa się bardzo na takim rzeźbieniu. Elementy dorabia bardzo fajne i jest naprawde solidny. Do tegojeszcze oprócz Artura właściciela mają 2 starych pracowników. Wcześniej były zwolnienia ale teraz doszło jeszcze 2 nowych i sytuacja z pracownikami się uregulowała :)
Byle kogo tam nie zatrudniają .. Znają się chłopaki na rzeczy i mają otwarte umysły.
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
yozka
Bywalec


Dołączył: 25 Kwi 2010
Posty: 42
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Police
Wysłany: 19-01-2015, 19:50   

Mam pytanie. Widziałem na zdjęciach jak spawałeś ramę swojego samochodu, nic nie powykręcało od temperatury?.... nie zmienią się wymiary?, czy to nie istotne?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-01-2015, 22:44   

Szczerze? Nie istotne jeśli lekko sie przekrzywi. Lowrider i tak jest zawsze jakiś przekoszony.
Ale tak naprawde wiadomo, że trzeba tego uniknąć. A jak sie spawa 5mm blache, nawala młotem z całej pary itd to wszystko moze sie wydarzyc niestety ale nie, nie pokrzywiło jej.
Starałem sie używac dużo scisków, pozwalać jej wychłodzić sie. Nie ciagnąłem dluższych spawów na raz jak 10cm. Spawałem przykladowo prawy łuk, po kawałku spawania szedłem na lewy i tak cały czas.
W USA często jak wzmacniają ramy to siadają w dwóch spawaczy i jeden z jednej, drugi z drugiej równo lecą spawem zeby rozchodzily sie naprężenia :)
Budowa Low'a to ogrom niuansów, niuansików, o ktorych stopniu skomplikowania nikt nie ma pojecia puki tego nie liźnie ;)
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 22-01-2015, 18:34   

Before



After



_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-02-2015, 07:46   



I koła do Impalki :D Na czas remontu takie ;) Później zarzucam Daytony.
A wiec oponki kupione na allegro za 10zł/szt :D



I felunek OG. 2szt 13x7 i 2szt 13x5,5



Maskacz prawie zrobiony. Nie mozna go jeszcze w 100% wpasować, gdyż dorabiaja sie spreżyny zawiasów



_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Maciek_K
Klubowicz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 343
Punkty: 6/2
Skąd: Krosno
Wysłany: 03-04-2015, 11:09   

pokażesz dokładniejsze foto intrudera ?? tzn ogólny i sam lakier
Please :aniolek:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-04-2015, 14:01   

A pokażę. Intruz jest na OLX tak w ogole wystawiony :)










I kilka nowszych fot Impali



_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 03-04-2015, 21:54   

Chino, A co te płaty drzwiowe takie ulepione???
Nie dało się zrobić w całości???
Coś ta cudowna firma , jakaś przereklamowana i nawet mig jakiś lichy.
Żeby to nie wyszło jak z poprzednim blacharzem... :haha:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-04-2015, 22:02   

Spokojnie, pod kontrolą. Te poszycia drzwi na razie przypasowywane tam były. Niestety w każdy element trzeba mocno ingerować, gdyż tam nic linii nie trzymało i jakoś trzeba ją uzyskiwać
Zawczasu sie nie czepiajmy. Jeszcze masa roboty została
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 04-04-2015, 13:26   

Spoko oko! ;) Tylko jak fajnackie auto , szkoda żeby było skopane na drzwiach...
To proste płaty z prostymi wytłoczeniami , powinny być całe. Nie lepięgi.
Jak już chcesz lepięgi niechaj łączą CUSI3 to nie będzie korodować. A tak to zaraz korozja zeżre , gdyż ponieważ w środku drzwi zbiera się dużo wilgoci.

A w kwestii tego wyżej to MotÓr jak lalka!!!
Powiedz jaki to uretan??? Bo jest naprawdę w dechę... Jakiś dodatek idzie do niego czy sam UR??? Czy to może ostatnia warstwa screch-em pociągnięta???
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-04-2015, 14:27   

Odnośnie motura - lakier to zwykly podklad, na to czarny BC25 HOK, na to położylem z aerografu metaliczny HOK BC03 i klar UC35 House Of Kolor. Tyle w tym filozofii. Trzeba by jeszcze dopolerować :)
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 26-04-2015, 19:25   

Wszędzie niespodzianki :)





Pompki wstępnie poskręcane. Teraz specjalny klej Loctite i skręcanie na chama z 1,5m przedłużką na kluczu :)



Kolejne niespodzianki



Ale błotniki juz gotowe. DO lekkiego klepneicia zeby nie trzeba bylo walić szpachli ale jest fajnie.



_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 01-05-2015, 18:41   

No coraz fajniej!!! ;) Ale to norma... Tylko czas naprawy się wydłuża, ale wcale się nie dziwię jak

Warsztat płaci całe 10złotych na godzinę dla blacharzy!!! Jeden z Lepszych!!! :brawo: :brawo:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 01-05-2015, 19:09   

Wydłuża się, gdyż troche dodatkowych prac i kwiatków doszło a i nieco z mojej winy też (wiadomo, fundusze) :) Ale lecą chłopaki ładnie.
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Sw.Piotrek
Maniak forum
Początkujący


Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 562
Punkty: 11/26
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-05-2015, 03:10   

Chali68 napisał/a:
Warsztat płaci całe 10złotych na godzinę dla blacharzy!!! Jeden z Lepszych!!! :brawo: :brawo:

hmm skąd wiesz że oni tyle płacą?
_________________
http://niezalezna.pl/
http://dorzeczy.pl/
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-05-2015, 06:39   

A no wlasnie. Bo z rozliczen wiem, ze nieco inaczej to wyglada. I wiem, ze maja nieco zroznicowane zarobki.
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 02-05-2015, 18:09   

Sw.Piotrek napisał/a:
Chali68 napisał/a:
Warsztat płaci całe 10złotych na godzinę dla blacharzy!!! Jeden z Lepszych!!! :brawo: :brawo:

hmm skąd wiesz że oni tyle płacą?


Kolega Blacharz z łodzi był się zapytać i taką odp.uzyskał...a nie jest z pierwszej łapanki. ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Sw.Piotrek
Maniak forum
Początkujący


Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 562
Punkty: 11/26
Skąd: Łódź
Wysłany: 02-05-2015, 20:58   

Mogę to tylko potwierdzić :]
_________________
http://niezalezna.pl/
http://dorzeczy.pl/
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Maciek_K
Klubowicz



Pomógł: 1 raz
Wiek: 33
Dołączył: 28 Cze 2012
Posty: 343
Punkty: 6/2
Skąd: Krosno
Wysłany: 03-05-2015, 11:00   

W Custom Factory blacharze zarabiają 10 PLN na godzinę :glupek: ?? Wy poważnie mówicie ??
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 03-05-2015, 19:26   

Maciek_K napisał/a:
W Custom Factory blacharze zarabiają 10 PLN na godzinę :glupek: ?? Wy poważnie mówicie ??


Tak proszę pana. Znam kogoś kto był tam na rozmowie o pracę.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 13-05-2015, 09:51   

Jeszcze kilka fotek i stopujemy z pracami. Oczywiście budżet na blacharke juz mocno przekroczony a koszt samej impali i prac przy niej dochodzi do 6 cyfrowej sumy. Trzeba złapać troche oddechu bo synek mi sie urodził :) Ale 3-4 miechy i lecimy dalej







_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 17-05-2015, 16:19   

Maciek_K napisał/a:
W Custom Factory blacharze zarabiają 10 PLN na godzinę :glupek: ?? Wy poważnie mówicie ??

Tak patrząc na niektóre "wyroby" na zdjęciach to te 10 pln to i tak nieźle jak na ucznia.
Blacharze wykonujący typowe naprawy powypadkowe nie za bardzo mają pojęcie o dorabianiu części. W wielu przypadkach to nawet powinni zapłacić za takie szkolenie.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Sw.Piotrek
Maniak forum
Początkujący


Pomógł: 3 razy
Wiek: 36
Dołączył: 17 Lip 2011
Posty: 562
Punkty: 11/26
Skąd: Łódź
Wysłany: 17-05-2015, 19:51   

Krzychuautim, Zaciekawiłeś mnie, możesz opisać co jest nie tak, lub jest zrobione tak sobie, na tych zdjęciach?
_________________
http://niezalezna.pl/
http://dorzeczy.pl/
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-05-2015, 12:34   

Sw.Piotrek napisał/a:
Krzychuautim, Zaciekawiłeś mnie, możesz opisać co jest nie tak, lub jest zrobione tak sobie, na tych zdjęciach?


Hmmm....co jest nie tak ?. Przecież to chyba widać, to jest co najmniej zrobione niechlujnie, będzie rdzewiało a po za tym jest dużo słabsze od oryginału.
Powiększ sobie te zdjęcia i zobaczysz.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chali68
Klubowicz
U siebie.


Pomógł: 7 razy
Dołączył: 06 Kwi 2012
Posty: 1028
Punkty: 35/30
Skąd: Wschód
Wysłany: 18-05-2015, 22:38   

Krzychuautim, Popatrz z drugiej strony...jaki szanujący się blacharz z wiedzą o naprawach aut zabytkowych będzie pracował za 10zł za godzinę??? ;) Kółko się zamyka!!! :)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 18-05-2015, 23:35   

Chali68 napisał/a:
Krzychuautim, Popatrz z drugiej strony...jaki szanujący się blacharz z wiedzą o naprawach aut zabytkowych będzie pracował za 10zł za godzinę??? ;) Kółko się zamyka!!! :)


No tak, ale z tego co widać to oni się dopiero uczą, a więc nawet powinni za naukę zapłacić.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-05-2015, 08:41   

Ja sie naoglądałem już od groma prac blacharskich przy amerykanach i uważam, że ta robota w CF jest prowadzona naprawde dobrze! Tu wszystko jest robione mocniej niż w oryginale to raz, dwa - mają zgode na pełen custom byle z zewnątrz była to 64 impala convertible SS.
Na razie to rozgrzebaniec jest, bedzie jeszcze całkowicie rozbierany bo wracamy później do poprawek ramy itd.
Troche hejtów tu leci widzę. Ciekawe kto ma w tym interes. Ale nie moja sprawa - tam sie jedynie robi mój samochód - a z samej roboty jestem zadowolony.
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 19-05-2015, 08:50   

No uważać Panowie bo Chino, Zaraz sparing zrobi z wami .. A widać tłuc w worek potrafi :)

Krzychuautim, Napisz w końcu co tam jest nie tak ?
Tak aby każdy z nas mógł czegoś się nauczyć ...
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-05-2015, 09:20   

Hehe czyli jakis filmik okazał sie nie być prywatnym :D
Jak bede występował na jakiejś gali - dam znać;)

A wiec tak Panowie - its not my fucking business. Mówcie co chcecie, a nawet załóżcie oddzielny temat - po co śmiecic w moim impalowym :)
Ja pogadałem z chlopakami z Custom Factory i dowiedzialem sie tyle:
Widzę, że opieracie się tylko na plotkach. 10 zł to może było kiedyś, bo firma się rozwija nieustannie. Obecny standard jest taki, że blacharze w CF zarabiają 15zł za godzinę, plus wszystkie świadczenia. Nie jest łatwo w tym kraju prowadzić taką w pełni legalną działalność z rozmachem CF zaczynając od zera i płacić pracownikom miliony monet.

W kwestii jakości - "albo nasz były pracownik robi ferment, albo sami mondrale są na tym forum. zastanawiam się który by sie podjął twojego auta"

Hehe, a to, że mądrale to jedno bo grono lakierników zawsze takie było :D a to, że nikt sie by nie podjał to inna sprawa. Jaki spec jej nei widzial to dupa w troki i tyle go widziałem :)

No i w kwestii płacy i plotek to: "był kiedyś taki jeden kmiot na rozmowie u nas ktory jak usłyszał 10-12 zł to obraził się i wyszedł może to ten"

;)
Tyle informacji zebrałem. Skończmy może temat CF lub dyskusje o nich przenieśmy gdzieś :)
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 19-05-2015, 11:13   

Chino napisał/a:


W kwestii jakości - "albo nasz były pracownik robi ferment, albo sami mondrale są na tym forum. zastanawiam się który by sie podjął twojego auta"

Hehe, a to, że mądrale to jedno bo grono lakierników zawsze takie było :D a to, że nikt sie by nie podjał to inna sprawa. Jaki spec jej nei widzial to dupa w troki i tyle go widziałem :)



Chino, ja myślę ża osoba która podważyła jakość prac, a kim jest pan Krzychuautim. Jego warsztat zapewne jest w stanie przeprowadzić naprawę impali. Co do jakości w custom factory nie będę pisął że jest to fuszerka, bo raczej nie jest. Jest to w pełni akceptowalna naprawa blacharska ale w procesie używania wypełniaczy cyny szpachli itp. Jest na tyle dobra aby po lakierowaniu nic się działo (mam nadzieję), ale uwierz lub nie są fachowcy którzy zrobią takie auto i lakiernik nie położy nigdzie szpachli. Prawie ich nie ma, ale są :) .
Ostatnio zmieniony przez unek 19-05-2015, 14:15, w całości zmieniany 1 raz  
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Krzychuautim
Ekspert



Dołączył: 21 Cze 2011
Posty: 277
Otrzymał 11 punkt(y)
Skąd: Poznań
Wysłany: 19-05-2015, 23:27   

Żeby nie było że tylko się czepiam, a więc ja staram się maksymalnie unikać spawania, preferuje zgrzewanie, jeżeli robię falc to nie przecinam go, bo to osłabia znacząco wykonywany element, jeżeli już muszę to przed montażem wszystkie nacięcia spawam. Części przed montażem maluje, od wewnątrz....itd.
Nie chciałem nikogo urazić, tylko raczej zwrócić uwagę na fakt że w Polsce bardzo trudno znaleźć blacharza samochodowego który wie co robi a takiego który potrafi dorabiać blachy...to prawie cud.
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
czerwony
Bywalec


Dołączył: 03 Lis 2014
Posty: 24
Skąd: Śrem/Poznań
Wysłany: 01-06-2015, 14:19   

Można by to zrobić dużo lepiej, ale trzeba dużo więcej czasu + wiedzy odnośnie budowy konkretnego modelu, a co za tym idzie więcej pieniędzy.
Tylko czy to nie jest przerost formy nad treścią przy takim aucie, które nie będzie śmigać na torze jak klasyczne 911, ani nie jest to auto jakoś super wartościowe i unikatowe.
Właściciel będzie tak samo zadowolony z auta i to się liczy ;)
Co nie zmienia faktu, że ja bym z tego nie był zadowolony, ale to już zboczenie zawodowe :D
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Chino
Maniak forum



Dołączył: 22 Lut 2012
Posty: 552
Punkty: 5/5
Skąd: Warszawa
Wysłany: 02-06-2015, 22:03   

No wiesz .. czy nei jest super wartościowe .. Swoja wartośc ma jako jeden z najbardziej kultowych modeli w historii i jedyny w PL 64 Impala Convertible SS.
W Stanach takie w odpowiednim stanie chodzą między 30 a 100 000$ Co daje nam po imporcie 170 - 450 000zł. W moją też pójdzie lekką ręką 200k więc uważam to za dość wartościowy pojazd :)
Ale tak, spuszczanie sie nad każdym elementem jest przerostem formy nad treścia, gdyż tam i tak nic oryginalnego nei będzie. TO w pełni customowy lowrider tak wiec tu chodzi o rame i zawieszenie nie jakieś tam nadwozia ;) Nadwozie ma byc ladnie pomalowane :D
_________________
CHROME N PAINT CUSTOM SHOP

LAKIERY HOUSE OF KOLOR
BUDOWA I PRZEBUDOWA POJAZDÓW
www.custom-shop.pl
Sodowanie, Szkiełkowanie, Piaskowanie
www.soda-blaster.pl
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
stomek
Wymiatacz


Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 155
Punkty: 4/1
Skąd: Gryfino
Wysłany: 28-07-2015, 02:54   

Chino napisał/a:
Ale tak, spuszczanie sie nad każdym elementem jest przerostem formy nad treścia, gdyż tam i tak nic oryginalnego nei będzie. TO w pełni customowy lowrider tak wiec tu chodzi o rame i zawieszenie nie jakieś tam nadwozia ;) Nadwozie ma byc ladnie pomalowane :D


Mamy tak na własne życzenie, że nasz polski rynek wkrada się „chińszczyzna” po amerykańsku.
Naoglądają się ludzie amerykańskich produkcji, gdzie w tydzień powstaje auto z wybiórczo pokazanymi sekcjami auta , które świecą się z 5 metrów jak psu jajca , a pod spodem dalej ruda chrupie, czy chłopaki z CF w swojej produkcji kwitują renowację któregoś auta,że zmieścili się w ca. 300 godzinach. Naooglada się jeden laik z drugim i bierze to za wyrocznię, że tak szybko można i nie wytłumaczysz mu, że te 300godzin to jakis tylko etap wykonany w CF, bo te same chłopaki spędzili ca. 190godzin w komorze lakierniczej cacając Syrenkę przed lakierowaniem , która juz przecież była gotowa do lakierowania. Taki klient chcę najlepiej cenę za projekt, w 99% juz nie zmienną na etapie remontu , bo nie dociera do niego ,że stare auto przed remontem to góra lodowa, on chce mieć piekne i swiecące auto, najlepiej w tydzień , jak w Monkey Garage.
I tak to powoli tacy rzemieślnicy stają się powoli więźniem własnego sukcesu. Nie umiejszając CF, bo chylę czoła przed nimi, co marketingowo osiągnęli w tak krótkim czasie na naszym rynku, oni są tego najlepszym przykładem. Robią tak jak mogą, aby osiągnąc kompromis między ceną a jakością. To odbija się na wynagrodzeniu dla pracownika , bo chcąc wciąż być atrakcyjni marketingowo tną księgowo rzeczywiscie spędzone godziny , bo głupio jest wykazać 1000godzin, skoro ogólnie przyjęte jest 300. Ma to swoje przełożenie na jakość, bo nie wierzę ,że nie potrafią tego lepiej zrobić.
Tak ten mechanizm powoli ogarnia większość warsztów, zwłaszcza tych , które chcą dopiero zainstnieć. Sam zauważam identyczne podejście klientow podczas oględzin projektu, które wymusza optymalizację jakości gdzie się tylko da, bo priorytetem jest cena. Klient nasz Pan ;-) Ma być ładnie pomalowane!!! Oni chcą „chińszczyznę” , a to że za 2 lata sią rozpadnie to sprawa drugorzędna, liczy się „teraz”. A tacy co naprawdę chcą dobrze, są wyjątkiem potwierdzającym regułę.
Łapiemy sie za głowę , gdy z USA przyjeżdzaja ulepki , czytamy artykuły o 50kg szpachlu na licencjonowancyh replikach Mustang Shelby GT500, czy w poscie na forum, jak to anglicy odwalają fuszerkę na plastikach, ale sami podążamy własnie w tym kierunku. .
czerwony napisał/a:
Można by to zrobić dużo lepiej, ale trzeba dużo więcej czasu + wiedzy odnośnie budowy konkretnego modelu, a co za tym idzie więcej pieniędzy.
Tylko czy to nie jest przerost formy nad treścią przy takim aucie, które nie będzie śmigać na torze jak klasyczne 911, ani nie jest to auto jakoś super wartościowe i unikatowe.
Właściciel będzie tak samo zadowolony z auta i to się liczy ;)
Co nie zmienia faktu, że ja bym z tego nie był zadowolony, ale to już zboczenie zawodowe :D

I ja sadzę,że można lepiej, tylko kto to chce? Zawsze staram się robić tak, aby mieć czyste sumienie, że zrobiłem najlepiej jak potrafię , aby możliwie wydłużyć żywotność przeprowadzonej naprawy. Zauważam jednak ,że coraz mniej ludzi to szanuje i docenia.
Powoli tacy jak Krzysiek czy Czerwony wyginą jak dinozaury . ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne