Lakierowanie samochodów
Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy,

Pistolety lakiernicze - sata jet 90

majeran666 - 15-10-2010, 23:57
Temat postu: sata jet 90
panowie, co powiecie o tym modelu. Jak wypada na tle chinczykow do 300zl jakie zapotrzebowanie na powietrze? znalazłem pewien egzemplarz ale obawiam sie ze to stary bubel i troche boje sie zakupu http://www.allegromat.pl/aukcja62533 jeszcze nie wiem jaka dysza ale jutro zadzwonie. Prosze o szybkie odpowiedzi bo jutro sie aukcja konczy
PROJEKTER - 16-10-2010, 10:55

Klasyk ... wysokociśnieniowy ... nadal w sprzedaży i są do niego dostępne wszystkie części głowice i elementy osprzętu. Jednak nie podepniesz do niego RPSu i PPSu chyba, że 3M ma w ofercie taką nietypową przejściówkę dla zbiornika. Generalnie to świetne narzędzie ale ten to trochę już przytytrany. Jeżeli umiesz rozebrać wyczyścić wszystkie kanały w korpusie i ponownie poskładać ... możesz mieć niezły pistolet ... ale na 90 % zestaw głowicy do wymiany na nowy, a to ok 200 zł i dla kultury zbiorniczek zamienny ok 20 zł ... Więc nie wiem czy warto bo robią się z przesyłko prawie 4 stówki. Ale jeżeli pytasz o niego jako o typ / model to na Jet 90 zbudowano profesjionalne lakiernictwo samochodowe. :)
meverick - 22-10-2010, 23:19

majeran666, nie wiem czy go kupiłes ale tak dla potomnych ;) kupiłem taki za 150zł , dołożyłem zestaw naprawczy 200zł z groszami , ja kupiłem bez zbiorniczka bo łudziłem się że znajde za 20zł nowy , hmmm fajnie by było - jak na razie albo ori za 200zł lub kombinacje z redukcją u tokarza :angry: ja mam redukcje i na razie musi starczyć. Co do samego pistoletu tak jak napisał PROJEKTER, po kupnie używki musowo trzeba rozebrać i przeczyścić kanały powietrzne w korpusie, a to nie lada zadanie bo jest ich sporo , ja swój doprowadzałem kilka godzin , a i tak przy pierwszym lakierowaniu szlak mnie trafiał bo ciągle syfki wylatywały :glupek: ale warto było spędzić troche czasu i doinwestować ten pistolet - jak bym nim nie lakierował zawsze morka jest taka sama , nie zdarzyło mi sie nim zrobić "bata" itd , poprostu widac kiedy jest igła , co do samej morki hmmmm wygląd 99% jak w nowych autach , więc przy starych trupach trzeba polerować ;) - teraz pewnie mi ktoś powie że ciśnienie itd ale lakierowałem tym pistoletem juz różnymi lakierami , w różnych temp, i różnymi ciśnieniami - zawsze tak samo wychodzi :D no dobra prawie , raz miałem ciśnienie nie skręcone... :glupek: ogólnie polecam jesli masz ok 300-350zł na pistolet a nie chcesz chinola ;)
PROJEKTER - 22-10-2010, 23:23

@maveric ... Ja chyba gdzieś mam taki zbiorniczek, a nawet chyba dwa ... bo rozumiem że chodzi ci o gwint wewnętrzny ?

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group