|
Lakierowanie samochodów Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy, |
|
Blacharstwo-techniki i narzędzia - naprawa długiego tylnego błotnika
Wiktor-CK - 30-10-2016, 21:47 Temat postu: naprawa długiego tylnego błotnika Witam,
od razu wklejam link do youtube
www.youtube.com/watch?v=2uexO7fr-cA
Pomijając inne filmiki tego "gościa" co sądzicie o takiej naprawie?
Sam takich uszkodzeń nie naprawiam, blacharze u których czasem coś robię przy takim uszkodzeniu proponowali by wymianę całego panelu a nie zabawę z klepaniem. Finalnie widać że wyszło mu to całkiem sensownie przynajmniej na filmie.
Czy ja robię u słabych blacharzy? że chcą tylko wymieniać elementy i całe ćwiartki, czy poprostu gość ma talent i umiejętności jakie trudno u zwykłych blacharzy znaleźć?
piotrek301 - 30-10-2016, 22:00
Jak się mówi jest blacharz i klepak nie tylko u Ciebie jest ten problem
masato - 31-10-2016, 20:53
To jest Rosja, inne realia. Lepiej wymienić panel i masz z głowy, a tak to szpachlowanie po tych dołach.... potem i tak wszystko siądzie, prędzej czy później.
ZIEMBA - 31-10-2016, 21:07
Mało polskich blacharzy ma taki sprzęt i umie się nim posługiwać, to najważniejsze sprawa. A druga to kwestia kosztów. Wymiana tego błotnika, jak drugi jest kupiony to dwa dni pracy z przygotowaniem do lakierowania. A z wyszpachlowaniem i wyprostowaniem tego jednak się dłużej zejdzie. Jak ktoś sobie liczy ogólnie od roboty to to wyszpachluje. A jak ktoś liczy rbh to taniej wyjdzie wymienić.
Wiktor-CK - 01-11-2016, 00:18
masato napisał/a: | To jest Rosja, inne realia. Lepiej wymienić panel i masz z głowy, a tak to szpachlowanie po tych dołach.... potem i tak wszystko siądzie, prędzej czy później. |
dokładnie to to jest Litwa, motoryzacyjnie oni od nas nie odstają, sam byłem tam kilka razy miedzy innymi po auto.
Ja wiem że jak jest "masakra" to lepiej to wymienić i nie mieć problemów z siadaniem szpachli itp. ale jest też druga kwestia czasem lepiej naprawić np. tylny błotnik (niekiedy dostępność i koszty) i uczciwie przy sprzedaży powiedzieć co było robione niż tłumaczyć że nie była robiona ćwiartka.
Jak widzę jak Litwin robi to wbrew pozorom tam nie pójdzie dużo szpachli.
unek - 01-11-2016, 00:44
masato napisał/a: | potem i tak wszystko siądzie, prędzej czy później. | Nic nie siądzie -uwierz mi dobre produkty, promiennik i masz ..
Wiktor-CK,
Tutaj nie chodzi czy można bo można .. kwestia różnych sytuacji i wybrania kompromisu .Akurat w tym filmiku Pana ARTURA -DOSTANIE błotnika równa się dużą ilością 100 wek ..
Widać, że większość jego filmików to auta z usa a jak wiadomo idzie to na handel -więc liczy się kasa ...
Boxxing - 10-11-2016, 09:06
zawsze z grubsza dolki, mozna cyna zaciagnac, ale kto bedzie sie bawic ... wiele zalezy od wyprowadzenia szpachlu i tak jak mowi unek od wysuszenia.
|
|