Lakierowanie samochodów
Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy,

Kolorystyka - Baza BMW 668 schwarz black 2

adolfone - 17-04-2016, 23:28
Temat postu: Baza BMW 668 schwarz black 2
Witam, mam do polakierowania maskę, zderzak przedni, błotnik przedni, zderzak tył. Po polakierowaniu cały samochód będzie polerowany. Znalazłem na allegro kilka ofert. Czy po wypolerowaniu będą róznice między nie lakierowanymi elementami?
Kamil208 - 17-04-2016, 23:57

Jeżeli kolor będzie dobrze dobrany a reszta elementów jest w dobrym stanie nie będzie. Jeżeli będzie źle dobrany będzie róznica szczególnie w słońcu. Nikt nie jest w stanie odpowiedzieć na twoje pytanie.
adolfone - 18-04-2016, 00:22

Czyli lepszym rozwiązaniem będzie udać się do mieszalni z klapką?
Kamil208 - 18-04-2016, 03:58

Zdecydowanie tak.
adolfone - 18-04-2016, 15:00

Jakiego Klaru użyć, z tej samej firmy z której mieszalnia dorobi bazę czy nie jest to konieczne. Nie chcę bidować na klarze, jaki możecie polecić ze zwiększoną odpornością na zarysowania, wysoki połysk.
kalbi - 18-04-2016, 16:32

PPG 8130, PPG 8173, RM Chronolux, RM Diamontop CP.
adolfone - 18-04-2016, 16:56

Będę używał oryginalnych używanych elementów, niektóre z nich posiadają rysy do blachy od magazynowania, chcę miejsca uszkodzenia do blachy rozszlifować "włosami murzyna" - na to podkład epoksydowy, miejsca uszkodzeń klaru rozszlifować p100 i również epoksyd, czy najbezpieczniej będzie zjechać element do fabrycznego podkładu. Na błotniku schodzi klar, rozszlifować do bazy czy podkładu. Dziękuję.
kalbi - 18-04-2016, 21:03

adolfone napisał/a:
Będę używał oryginalnych używanych elementów, niektóre z nich posiadają rysy do blachy od magazynowania, chcę miejsca uszkodzenia do blachy rozszlifować "włosami murzyna" - na to podkład epoksydowy, miejsca uszkodzeń klaru rozszlifować p100 i również epoksyd, czy najbezpieczniej będzie zjechać element do fabrycznego podkładu. Na błotniku schodzi klar, rozszlifować do bazy czy podkładu. Dziękuję.


Ty jesteś lakiernikiem? Gradacje trochę nie trafione, a włosy murzyna to raczej do usuwania korozji niż zarysowań, uszkodzenia klaru p100? ja u siebie nie mam nawet tak ostrego papieru .

adolfone - 18-04-2016, 22:21

Nie jestem lakiernikiem lakieruje dla siebie amatorsko, lakierowałem kilka busów i osobówke akrylem kilka napraw blacharskich tyle z mojego "doświadczenia". Jeśli możesz prosiłbym o podpowiedź jakich użyć gradacji. Składam samochód w wolnych chwilach posiadam zaplecze narzędziowe więc myślę że warto spróbować.
kalbi - 18-04-2016, 22:37

adolfone napisał/a:
Jeśli możesz prosiłbym o podpowiedź jakich użyć gradacji.
niestety musisz poszukać. Jest tego na forum od groma, tego typu pytania były zadawane setki razy...
adolfone - 18-04-2016, 22:55

Rozumiem. Dzięki.

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group