|
Lakierowanie samochodów Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy, |
|
Błedy! - Klar i baza i podkład sie łuszczy.
Barcik - 12-02-2013, 19:14 Temat postu: Klar i baza i podkład sie łuszczy. Podkład bez nazwy, przed podkładem szlif 240, baza, bezbawrwny BezNazwy ale drogi. Co sie zaczeło - po wylakierowaniu na 2gi dzien wyszły dziureczki na dachu jakby ZGAZOWAŁo./ Bywa 0 spoleruje sie. Spolerowałem odgazowanie, na drzwiach wyszły szare kropki w ilosci 3x3cm. Wydaje sie ze podkład zgazował po KILKU tygodniach. Dlaczego ?
Wracam do dachu - auto pojechało spolerowane do klienta - za 2 tygodnie wraca ZNÓW dziureczki na bezbarwnym. No trudno znów polerka, szlifuje i zaczyna mi sie zarywac bezbarwny. Dalczego jak baza nie była za sucha ani mokra bo zawsze sciereczką przecieram a maluje zaraz po przetarciu scierą więc nie moze byc przeschnieta baza. zacząłem dłubac bezbarwny co sie łuszczył - wziąłem stalkę i po całosci z dachu zebrałem kilogramy bezbarwnego jak płaty po opaleniznie - wszystko zeszło. Trudno tzra rozszlifowac podkład i znów mala - 150 na maszynnę a tu mi sie podkład zarywa co był przed bazą po całosci na dachu. zarwał sie tylko na ok 10cm Dlaczego ? Tygodniowo malujemy 5,6 aut nic sie nie dzieje. Woda w powietrzu odpada bo by akryl oczkował. Zmywacz zawsze ten sam. Wychodzi na brak przyczepnosci ale nie ma podstaw, auto stoi 4 miesiace i co chwila cos sie dzieje a jest zimno i nie ma słońca zeby obwiniac na wilgosc ze wkoncu wyparuje. N ainnym aucie tez miałem problem bo mi sie zarwał przy polerce bezbarwny ale tak ze nie spaliłem czy sie przedarłęm szlifem, tak odskoczył kaawałeczek.
powietrze? woda? materiał? mamy rózne materiały i losowo to się dzieje
lackspec - 12-02-2013, 21:48 Temat postu: Re: Klar i baza i podkład sie łuszczy.
Barcik napisał/a: | mamy rózne materiały i losowo to się dzieje |
Uważam że tu jest cały problem !!
A jeśli chodzi o łuszczenie razem z podkładem to albo zmatowiono zbyt drobnym papierem, lub niezbyt starannie przygotowane podłoże.
Hamir - 13-02-2013, 01:50
zbyt grube powloki,nieodpowiedni czas schniecia miedzywarst.
No-limit - 13-02-2013, 13:15
Używałeś tego samego rozcieńcz. do wszystkiego tj. do podkladu,bazy ,bezbarwnego.Mógł być "wolny" i on może być przyczyną kłopotów.
przepiorek - 13-02-2013, 18:16
Mój kolega kiedyś lakierował innemu znajomemu auto i było tak strasznie nawoskowane ze polakierował i schodziło też razem z podkładem ...
tomash - 13-02-2013, 20:48
Panowie !Barcik wam tu ścieme wali
Pajtek - 13-02-2013, 23:34
przepiorek napisał/a: | Mój kolega kiedyś lakierował innemu znajomemu auto i było tak strasznie nawoskowane ze polakierował i schodziło też razem z podkładem ... |
Ja też kiedyś przetarłem samochód przygotowany pod podkład szmatą po tempo o czym nie wiedziałem ze ktoś ją wymazał w tym cholerstwie, ale szybko się dowiedziałem jak podkład przy lakierowaniu zaczął się ważyć
marikk - 15-02-2013, 20:02
Pajtek napisał/a: | Ja też kiedyś przetarłem samochód przygotowany pod podkład szmatą po tempo o czym nie wiedziałem ze ktoś ją wymazał w tym cholerstwie, ale szybko się dowiedziałem jak podkład przy lakierowaniu zaczął się ważyć | Hmm troche dziwny przypadek że podkład zaczął się ważyć prędzej bym zrozumiał jak zaczły wychodzić oczka,pręgi z przecierania szmatą to ok ale że sie zważyło dziwne
Pajtek - 16-02-2013, 00:33
częściowo w paru miejscach gdzie przeleciałem szmatką, bo były dwa elementy do lakierowania i akurat na drzwiach które przetarłem tak się stało
michalLbn - 17-02-2013, 14:03
Za grube warstwy i szybka robota, czyli nie do końca doschnięte podkłady i baza, lub gówniany rozcieńczalnik nie dedykowany do danego produktu np. voke akrylowy.
|
|