|
Lakierowanie samochodów Lakiernictwo samochodowe,lakierowanie samochodu,forum lakiernicze,lakiernictwo,polerowanie,blacharka,pistolet,podkłady,papiery ścierne,mokro i sucho,szlifierka,szlifowanie szpachli,matowienie,mycie,kabiny lakiernicze,pistolety,sprężarki,bazy, |
|
Ogłoszenia, regionalne oferty pracy - Głowice -Poprawa Seri
S1600 - 07-02-2009, 15:11 Temat postu: Głowice -Poprawa Seri Jesli ktos podciąga silnik w Aucie jestem w stanie dobrze poprawić głowice konkretnie wszystkie kanały oraz zawory .... Układy wydechowe liczone oraz ukłądy dolotowe...
Fotka z prototypem dolotu na 4 przpustnicach do silnika C20XE
Łukasz - 07-02-2009, 15:42
S1600, Pierwszy raz takie coś widze musi mieć nie złego kopa...
S1600 - 07-02-2009, 15:43
Każdy Cylinder ma swoją przepustnice swój wtrysk i kazdy jest obsługiwany osobno z CC 1,1 ze spoirtowym przełożeniem wyciagneliśmy 110KM takie doloty to super sprawa naprawde ...
Luk - 07-02-2009, 16:57
i każda ma swój przepływomierz?
S1600 - 07-02-2009, 17:32
tak ale nie zawsze .... ogólnie doczegos takiego jest komputer typu stand alone
blown-engine - 29-06-2009, 20:49
Czyli np MS byłby dobry, tak?
Jeśli dobrze interpretuję to jest to ITB, więc MS pasuje bo bazuje na wskazaniach TPS'u (położenia przepustnicy)...
madmax - 01-07-2009, 19:24
Hehe czad chciałem zrobić coś takiego do silnika 900 z fiata uno ale ostatecznie wsadziłem po jednym gaźniku na dwa cylindry. Przerąbane to wyregulować. Mocy przybyło ale spalanie jeszcze bardziej
Greg - 02-07-2009, 23:47
Podwójne webery to dopiero mają ciąg z baku ;P można powiedzieć, że jest wir w baku ale za to dźwięk i przyrost mocy niezastąpione
S1600 - 04-07-2009, 08:15
Greg napisał/a: | Podwójne webery to dopiero mają ciąg z baku ;P można powiedzieć, że jest wir w baku ale za to dźwięk i przyrost mocy niezastąpione |
przyrost mocy może nie aż tak takie coś bardziej sie stosuje zeby wykożystać dobrze potencjał dobrze zrobionej głowicy i np ostrzehszych wałków ... co nie zmienia faktu że i tak złopią no i kręci sie silnik... napewno wyżej i lepiej pracuje w wyższych partiach ... ale pamietajcie ... z niczego nie ma nic
blown-engine napisał/a: | Czyli np MS byłby dobry, tak?
Jeśli dobrze interpretuję to jest to ITB, więc MS pasuje bo bazuje na wskazaniach TPS'u (położenia przepustnicy)... |
ITB to masz układ dolotowy złożony z 4 przepustnic jedna na cylinder w zależności ile masz cylindrów każda przepustnica jest sterowana osobno i osobno regulowana wiec najwiecej zabawy jest z tym ostatnim... tak samo przepustnice nie jestem pewien czy beda ustawiane względem innych bo chodzi o to żeby wyregulować to tak zeby wszystko grało idealnie ...
madmax - 05-07-2009, 10:28
Cytat: | przyrost mocy może nie aż tak takie coś bardziej sie stosuje zeby wykożystać dobrze potencjał dobrze zrobionej głowicy i np ostrzehszych wałków ... co nie zmienia faktu że i tak złopią no i kręci sie silnik... napewno wyżej i lepiej pracuje w wyższych partiach ... ale pamietajcie ... z niczego nie ma nic |
No wydaje mi sie że przyrost mocy to moze był z max 5 koni ale byłem hepi ze nie zwalniał pod górke na 4 biegu i kołem kręcił jak szalony:) A spalanie to tak o 3 litry więcej lekką ręką. BYła frajda hehehe sie miało 18 latek to sie szalało. Teraz już mi sie tak nie chce
|
|